Windkin Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Når jeg skulle prøve å betale for en vare hos amentio fikk jeg ikke godkjent betalingen pga av at VISA kortet mitt var fra et land som ikke var godkjent. Jeg har forøvrig et noerk VISA kort. Noen andre som har hatt lignende problemer eller vet hva som kan være grunnen til dette? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Noerk kort? Norsk mener du? Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 skal være norsk ja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Prøvd flere ganger? sikker på at du har huket av for Visa og ikke Mastercard? Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Det same skjedde med meg, prøv å oppdatere sida eller betale på ny. Det funka for min del. Lykke til! Lenke til kommentar
think2ce Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Eller betal det lille ekstra og bestill som postoppkrav, da betaler du når du henter på posten. eller du kan overføre penger til dem (prat med dem og forklar situasjonen så ordner de opp og hjelper deg). Endret 5. november 2008 av think2ce Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Eller betal det lille ekstra og bestill som postoppkrav, da betaler du når du henter på posten.eller du kan overføre penger til dem (prat med dem og forklar situasjonen så ordner de opp og hjelper deg). Postoppkrav er ikke et valg hos Amentio. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Grunnen kan være at kredittkortet er utstedt av en "utenlandsk bank" med avdeling i Norge. Nummerene på slike kort kan være i en serie som ikke "oppfattes" som et norskt kort. Hadde det problemet med mitt Gebyrfri Visa for mange år siden, en rask mail til butikken fikset det problemet. Problemet var egentlig at "sjekklista" som nettbutikken sjekket mot ikke var oppdatert. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 5. november 2008 Forfatter Del Skrevet 5. november 2008 Har nå bestilt Pcen fra Netshop i steden. Problem solved! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå