Gå til innhold

Catalyst 3.3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kort sagt.. hvis du ikke har 100fps konstant i cs med radeon 9700 så er det noe feil med pcen din, evt at du har en stinke cpu på mindre enn ca 1,5 ghz. Du trenger heftig cpu for å dra cs på 100fps konstant uansett hva som skjer, samme hva slags skjermkort du har. ATI er genialt i cs og alle andre spill, men cat 3.2 funker ikke med esc i cs, men det gjør ikke noe for det blir fiksa i 3.3 og 3.2 tilfører ikke noe stort i forhold til 3.1 uansett, bortsett fra litt skipfikser for de som hadde det problemet, noe jeg aldri har opplevd.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke alltid 100fps i cs og jeg har en 1.6 gig, prosessor. Den synker ned til 89 eller noe. Men jeg tror jeg har på AF og AA. Da sier du at hvis jeg husker feil og ikke har på AA og AF har jeg et alvorlig problem med pcen min? Gidder du og hjelpe meg med å fikse problemet?

Da må jeg lage en ny topic forsåvidt. Hmm jeg spurte akuratt min ultimate cs spiller og han sier at det er bare tull. Det blir multiplayer.

Må bare spørre dere noe, hvis jeg skal hompe fra CS til mIRC så forsvinner lyden. Er det ikke noe man kan trykke for å få den tilbake eller må man restarte cs?

Takker!

Lenke til kommentar

At noen fortsatt spille CS er for meg helt uforstålig. Det er "gøy" en gang i blandt, men når det finnes SÅ mange andre bedre spill så skjønner jeg ikke at folk sitter å spiller CS. BF1942, Rtcw er mine favoritter. Ingenting slår dem. Ut og UT2003 er også ganske genialt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...