Chiller87 Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 (endret) Noen som vet når 3.3 drivernen kommer til Radeon? Og om de får HL grafikk motoren "fixxa" for jeg sitter med mitt Gf2 for å dra cs nå, igjen klarte å hjelpe meg med å få 100fps stabilt... Endret 8. september 2006 av Chiller87 Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 2. april 2003 Del Skrevet 2. april 2003 Er ingen utenfor ATi som vet når driveren kommer ... Erhm .. se om du kanskje får hjelp til problemet ditt på rage3d.com/board. Minnes jeg har lest om en fix eller noe ... Søk først .. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Cat 3.1 skal funkere greit med CS men 3.2 hørte var litt kødd med. Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 niks! alle catalyst driverne kjører cs dårlig! cat3.2 kom med en ny "ESC" bug i cs som gjør at alt blir svart hvis du trykker på ESC når du kjører høyere oppløsning en 640*480 Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Har ingen problemer med 3.1 i cs... Husk -32bpp i cs snarveien... 3.2 derimot... svart skjem ved esc trykkeri.... Kaptein_S Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hm.. det har jeg aldri vært borti faktisk. Kjører Catalyst 3.2 driver nå med et Radeon 9500PRO - alt går knirkefritt i CS (100fps, ikke noe esc-problem).. Gjelder det problemet kun for 9700? Lenke til kommentar
zup Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Catalyst 3.2 buggen skal visst ikke bare gjelde CS, men alle Open_GL spill. Beta testere til Cat 3.3 er ønskes og det står en artikkel om det på www.rage3d.com Det nevnet også at Cat 3.3 skal innholde "greater performance for the 9700 series". Siden ATI bare brukte 1måned fra 3.1 til 3.2 kan man vel kanskje håpe på en Cat 3.3 i starten av Mai? Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Catalyst 3.2 buggen skal visst ikke bare gjelde CS, men alle Open_GL spill. Hm.. har aldri opplevd dette i OpenGL.. men som sagt: gjelder det catalyst 3.2 mot 9700 kort og KUN de kortene? Lenke til kommentar
Duke Soforth Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 gjelder det catalyst 3.2 mot 9700 kort og KUN de kortene? Har 9700 pro og cat 3.2, har aldri opplevd denne typen bug. Tror zup drømmer litt... Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 jeg har faktisk den buggen at CS dør viss jeg trykker på ESC når jeg spiller. letteste måten å unngå den er å bruke konsollen nå er det sagt offesielt fra ATI og mr CATALYST Maker fra Rage3D's forum i intervju med han og om BETA programmet her der Terry Makedon (CATALYST maker) sier at offesielle drivere skal lanserest 8-10 ganger i året, eller ca hver sjette uke. W2S: The Catalyst release cycle currently spans from about 4 to 6 weeks which approximately makes up for 10 WHQL driver releases a year. How often do you plan to update the beta drivers? Terry Makedon: Actually 4 weeks is a misconception. The commitment is 8-10 driver updates a year. This averages out to every 6 weeks or so. The beta drivers will be updated about 20 times a year though (every 3 weeks or so) så viss du teller i uker fra Cat3.2 ble lansert så begynner det å nærme seg Cat.3.3 lansering.. nå har CATALYST Maker sagt på Rage3D's forum at den første driverpakken beta testerene vil få i løpet av helgen og ut i neste uke er Cat3.3.. og forresten, jeg har ikke det problemet med at jeg har fps dropp i CS, sitter ganske så fastlåst på 85fps her, selv når jeg og 15 andre terror springer rett i døden mot 16 CT'er, og da med 4X AF og 16X AA påslått ATI er konge! Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 og forresten, jeg har ikke det problemet med at jeg har fps dropp i CS, sitter ganske så fastlåst på 85fps her, selv når jeg og 15 andre terror springer rett i døden mot 16 CT'er, og da med 4X AF og 16X AA påslått ATI er konge! Hadde det enda vært så vel. FPSen min hopper mellom 99 og 20 Eneste fordelen med dette er at skudda i P90 holder litt lenger. Men det er liksom ingen trøst. Har forresten også den ESC bugen. Post en link her når Catalyst 3.3 kommer? Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Jeg har samme problemet med esc- knappen på broren min sen PC(med cat 3.2) han har 3d Prophet 8500LE.. Hadde tenkt å kjøpe ATI kort nesten gang, hadde det før eg kjøpte nytt nå. Var storfornøyd med driverne til ATI da, selv om eg har hørt at de skal være mye bedre nå! Men eg begynne å verdera om eg skal ha ATI eller nVidia neste gong nå.. (eg kjøre 100 fps på nåverande skjermkort, med 4AA og 8 AF og det gjorde jeg også på mitt gamle Radeon 7200[<kongekort ] ) Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Løsningen er enkel. Grow up og spill noe annet en CS ! hehe Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 LOL, grow up og spill noe annet en CS!!! Samme som å si grow up og ikke spis kornflakes til frokost.. OMG tragisk sagt må jeg si! BF1942 er mega kult. Men man spiller det man liker og spille og det er mange som liker cs. Respekter det! Lenke til kommentar
Akise Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 [- "grow up" ]- Eg spille jo f.eks Batllefield og, men CS eige jo..! Uansett så e det det samme så å diskutera ka så e best av Cola og pepsi, sjøl om ikkje det er noen diskusjon i det hele tatt Men eg synest det e du så ska "voksa opp" for det er unødvendig å i det hele tatt diskutere det! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Cs er et bra spill men det er mange som ikke gir andre spill en sjanseengang. Og det er ikke riktig! Men CSZero kommer til og rocke! Lenke til kommentar
Eradicator Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Ja, cornflakes er vondt. Må ihvertfall ha mye sukker på. Gå for en annen frokostblanding gutter! Lenke til kommentar
Cycl0ps Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 LOL!!! Det begynte hele greia med en flep sp bare fortsetter det! Ikke skriv mer om cornflakes så slipper vi og ødelegge en toic til! Lenke til kommentar
trulseth Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Cs er et bra spill men det er mange som ikke gir andre spill en sjanseengang. Og det er ikke riktig! Men CSZero kommer til og rocke! Du mener kanskje CSCZ *pirke på* :wink: Counter-Strike Condition Zero kan bli en av to ting: et sinnsykt fett SP spill , eller en gedigen fiasko! BF er fett, men jeg er lei det allerede. CS blir jeg ikke lei.. rart med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå