Eplesaft Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hei og hå. Tiden er vel snart inne for at også jeg skal kjøpe ny PC, derfor har jeg et par spørsmål i og med at jeg vurderer å kjøpe fra Komplett: Leveringstid? Går det fort eller er de trege? Service? God kunde-support? Greie folk? Lang tid på reparasjon? Nytt eller brukt? Er komponenter som blir kjøpt separat eller som er bygd i en PC nye eller kan noen være brukte? Vil helst at alle komponentene skal være nye. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+2135415 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Alle delene de selger er selvsagt nye, så lenge man ikke kjøper demovarer som er blitt brukt til promotering/reklamasjon. Har handlet hos komplett flere ganger, og har aldri vært misfornøyd. Hadde en reklamasjon på en ekstern harddisk en gang, og da var det bare å sende inn å få tilsendt ny. Enkelt og greit Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bare positivt å si om Komplett, har lagt igjen en del tusen der... Aldri hatt noe problemer med kundeservice. Det er noe de tar skikkelig på alvor, og som nettbutikk er de nødt til det. Lenke til kommentar
Eplesaft Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) ja, jeg har handlet noen ting der før, tastatur og mus, men har noen jeg kjenner som har vært skeptisk til Komplett, de sier at Dell tester ut ting og sånn mer, de tester ting bra selvfølgelig, men tror ikke at Komplett gjør det dårligere for å si det sånn. Hvor lang tid tar det sånn ca om ting skal repareres eller om jeg får tilsendt nytt om ett eller flere produkter er defekte? Endret 2. november 2008 av Eplesaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå