SpyHunterX Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Jeg skal bytte mitt geforce 8600gt kort til Ati Radeon HD 4850, er det noe viktig jeg må gjøre på pc'en når jeg skulle bytte kortene. Må drivere slettes eller noe lignende? Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du må avinstallere nvidia driverne før du slår av pc og bytter kort. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Takker Hadde antaglivis ikke skjønt det selv. Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Gjelder kun XP og dersom du skal installere programpakken til ATI: Installing the .NET Framework The CATALYST Control Center requires Microsoft .NET Framework prior to installation. The CATALYST Control Center is an application that allows you to control the configuration of your ATI product. You can verify that you have the .NET Framework by checking in the Add/Remove Programs list in the Control Panel. If the .NET Framework is not listed, please download, and install it before proceeding. Microsoft .NET Framework Du trenger ikke denne dersom du kun installerer drivere. Les hele veiledningen her: http://ati.supportcenteronline.com/ics/sup...uestionID=20870 Oppdatere drivere og ccc senere? Veiledning her: http://ati.supportcenteronline.com/ics/sup...uestionID=20870 Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Hvis jeg har Vista og skal intstallere program pakken til Ati, trenger jeg å avinstalere driverne da? Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Ja det er det samme på XP og Vista. Drivere og program skal avinstalleres i henhold til link jeg gav. Vista kommer ferdig installert med .NET Framework derfor slipper man å tenke på den ved første installasjon. Xp derimot må man først installere .NET Framework før CCC. Endret 2. november 2008 av The Metal God Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Men er det nødvendig å avinstalere Nvidia programmene FØR jeg setter inn det nye kortet eller har ikke det noe å si? Endret 2. november 2008 av SpyHunterX Lenke til kommentar
Stjernestøv Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ja. Og det fikk du svar på i post nr2. Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Oisann, sant det. Begynner å bli litt trøtt, kanskje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå