magiQ Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har problemer med å få opp trådløst nett, under "tilkoblinger". Det eneste som er der, er "lokal tilkobling". Det var der før jeg installerte xp på nytt(pga boot-virus). Jeg har mistet driver cd'en, men jeg prøvde å installere driver på nytt, via faren min sin pc og minnepinne, men det funket ikke. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Jeg har en Fujitsu Siemens Lifebook C-series. Lenke til kommentar
deo4711 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Helt sikker på at du har fått lastet ned riktig driver da? Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Helt sikker på at du har fått lastet ned riktig driver da? Mener det Lenke til kommentar
Marius Fjeld Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Nå var det vel egentlig *host* jeg som installerte xp, men men. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 23. november 2008 Forfatter Del Skrevet 23. november 2008 Ingen som vet? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Ingen som vet? Dersom det er 100% sikkert at du installerte riktige drivere, så trenger du kanskje aktivere den trådløse mottageren i pcen din (FN+F1-F9, evt egen knapp) Dersom du er 99 % sikker, eller mindre - avinstaller den driveren du installerte og last ned og installer den riktige driveren. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 20. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2008 Var 99% sikker Fant riktig driver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå