Solstice Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Satt på PS3 og mistet kontrolleren min på sofaen så noen knapper ble trykket inn i fallet. Det som skjedde var at skjermen ble zoomet inn som påvirker alt uansett... har formatert alt og forsatt zoom. prøvd Firkant + L2 / R2, Høyre analog stick inne + L2 / R2 men ingen ting fungerer, hjelp! Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Du må jo ikke sitte på PS3n da. Blir alt zoomt inn? Selv i menyen liksom? Jeg ser ikke helt for meg det du snakker om. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Du må jo ikke sitte på PS3n da. Blir alt zoomt inn? Selv i menyen liksom? Jeg ser ikke helt for meg det du snakker om. He he Alt er zoomet inn, menyen, når jeg spiller filmer (streamer fra PC) Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Kan du ta et bilde av hvordan det ser ut? Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Skru av PS3, skru på og hold knappen til du hører en lyd til, da skal PS3 sette alt til standar Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Kan du ta et bilde av hvordan det ser ut? Her har du 2 bilder. Er som alt er forstørret (zoomet inn mange ganger), som medfører at når jeg ser på filmer f.eks så er bildet zoomet mye inn slik at jeg mister mye av bildet rundt Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Prøv det Kolakk sa. Tror det kanskje hjelper. Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Prøv det Kolakk sa. Tror det kanskje hjelper. nope, fungerte ikke :| Lenke til kommentar
jkolbu Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Spørs om det ikke er TV'en du har kødda med da? Lenke til kommentar
Solstice Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Spørs om det ikke er TV'en du har kødda med da? Nei, sjekket TV + anlegg, alt er riktig stilt inn, TV + Get er ok, TV + PS3 = forstørret / zoomet inn. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har du muligheten til å teste PS3en på en annen TV? Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har det skjedd no der a? Ser ikke at det er zoomet inn der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå