Gå til innhold

Nå flytter Arbakadarba hjemmefra!

SSSø

Anbefalte innlegg

Jess, snakket lenge om å flytte hjemmefra, og flere vil nok påstå at det var på tide for en stund siden...men det skjedde jo aldri.

Så for noen uker siden bestemte meg og damen oss for å flytte sammen. Var på første visning i dag. Og blant 7 andre kandidater fikk vi leiligheten.

Relativt stor og fin leilighet (hvertfall prisen tatt i betraktning), så nå er det bare å skrive under på leiekontrakten (og kjøpe en støvsuger) så er alt klart.

Noen tips til hva en trenger i sin første bolig, eller andre ting jeg må huske på?

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er gale med Fana? Ligger riktig nok ikke i selve Fana, men Fana bydel. Noe særlig mer spesifik har jeg ikke lyst å være.

Ser uansett ikke hva som er så trist med det. Har de fleste vennene mine her, kort vei til jobben, ingen kø verken til eller fra jobb, butikker, bensinstasjon og kjøpesentre i nærheten, lavere leie enn midt i sentrum osv...

Lenke til kommentar

Selv om jeg aldri har spurt, så har jeg en sterk følelse av at damen ikke bryr seg om sånt. Snakker med henne på msn nå forresten. Så jeg kan jo høre.

Edit; hun ser helst at jeg tar ned lokket, men hun sa også at hun faktisk vet hvordan hun skal gjøre det selv og at hun klarer det med bare to fingre (hun fikk Erik Thorstvedts "hva menn vil at kvinner skal kunne" til bursdagen).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Brannvesenet anbefaler at man skal ha brannslukningsapparatet på soverommet, for da er det lett tilgjengelig. Det vi har hjemme, er i kjelleren et sted tror jeg... T_T

On topic: Gratulerer med egen leilighet :) Bare ta deg en IKEA-tur, så får du det meste ;D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...