KamiKazeWTF Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 nylig har jeg kjøpt noen nye deler til pcen min. etter flere timers slit vil den ikke på, men piper voldsomt. i følge manualen min skyldes dette hardware failure. jeg har koblet fra harddiskene og dvd rommen. den piper fortsatt, så det er noe feil med ram'en, prossesoren eller skjermkortet. noen forslag om hvordan jeg kan sjekke dette helt sikkert? jeg er heller ikke helt sikker på om ram'en passer hovedkortet. link til ram:http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1465270 link til hovedkort:http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1717163 Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Ultimate Boot CD ^^ Denne Platen kan komme til nytte for deg nå. Memtest86+ eller Windows Memory Diagnostic for å teste Ram. Eksempel, x86test for å teste Prosessoren System Speed Test 32 eller 3D Benchmark for enkel test av skjermkortet. || Finnes også masse andre programemr som kan brukes for å kjøre diagnose på din PC || Lenke til kommentar
KamiKazeWTF Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Ultimate Boot CD^^ Denne Platen kan komme til nytte for deg nå. Memtest86+ eller Windows Memory Diagnostic for å teste Ram. Eksempel, x86test for å teste Prosessoren System Speed Test 32 eller 3D Benchmark for enkel test av skjermkortet. || Finnes også masse andre programemr som kan brukes for å kjøre diagnose på din PC || den er grei, men jeg får ikke opp noenting på skjermen, og jeg har heller ingen andre maskiner, slik at jeg kunne ha testet alle delene hver for seg. :/ Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) EDIT: Gløm det.. Endret 2. november 2008 av 93Matt93 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå