Hexehylet Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Har en heftig diskusjon her hjemme etter at dvd spilleren tok kvelden. Kjerringa mener at den har blitt ødelagt pga. at jeg har kjørt for myebrente dvd plater.... hun har blitt fortalt det på elkjøp, så da er det sånt.. Bullshit sier nå jeg. Eller har hun rett?? håper noen svarer i kveld Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Var med en kammerat for noen år siden for at han skulle kjøpe ny bærbar PC. Han spurte så selgeren om det var DVD brenenr på denne bærbare PCen. Selgeren stod som et rådløst spørsmålstegn, kunne tro man spurte om kvantum rotasjonen til jupiters 7'ende måne. Så hva de sier på slike elektro butikker som elkjøp, preller av som vann på en and hos meg. I minste til jeg får det bekreftet fra mer sikker hold. Jeg kan ikke bekrefte eller avbekrefte noe, men jeg har aldri noen sinne hørt at en brent plate har ødelagt en DVD spiller. Ville jo dessuten vært merkelig om så var tilfelle, siden tomme DVD plater ble laget og oppfunnet av de mest kjente elektronikkonsernene som Pioneer - Sony og Phillips. Det ville skapt mediastorm om de lagte plater som kunne ødelegge sine egne spillere. Så dermed vil jeg si at det er 99.99% sikker at uttalelsen fra elkjøp duden er vrøvl. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Bare vrøvl. En brent DVD plate er jo identisk med en som du kjøper i butikken. Lenke til kommentar
Mark 9 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Hvilket merke er den DVD spilleren? Dersom det er noe billig til 3-400 spenn er det ikke rart. De ryker i dass, og er den kjøpt på elkjøp kan du få ny av samme om det er rette merket. Den teorien om at brente plater ødelegger DVD spilleren er nok bare bullshit! Har selv og har hatt flere DVD spillere og DVD-ROM, ingen har tatt skade av et par brentplater. Lenke til kommentar
Hexehylet Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 hærlig jeg var nesten sikker på at jeg hadde rett, men sånn for sikkerhetskyld ville jeg sjekke nærmere.. Joda... det er en billigspiller, Luminark. den har funka bra i ca 4 år, så da er det vel på tide å bytte ut. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå