Gå til innhold

Big Water eller PRO water fra TT

xroea

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal nå ha vannkjøling, det jeg lurte på var om jeg skal ha Pro water eller Big water,,,

di koster jo ganske likt men på bigwater er det med en enkel og en dobbel radiator,tar jeg vekk den dobble så er den jo lik prowater ?? funker med en radiator på bigwater oxo? begge er fra Thermaltake

BigWater

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=318419

ProWater

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=360337

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkuratt samme spørsmål som deg, og står også mellom disse to.

Problemet mitt er at jeg ikke kan legge inn mere penger, og dette er kansje problemet ditt også?

Etter tester jeg har lest av proWater, så skal den være veldig bra, i forhold til pris. Og man har jo gode oppdaterinsmuligheter på begge, noe som kansje betyr at f.eks vanntank eller pumpe blir byttet etter 2-3mnd?

Kansje noen som har noen temp resultater av dem, siden disse ikke ble så godt forklart i testene jeg har lest??

Lenke til kommentar
Kansje noen som har noen temp resultater av dem, siden disse ikke ble så godt forklart i testene jeg har lest??

Jeg har samma pumpa, tank, cpu blokk og dobbel radiator i mitt kabinett... Gikk fra 90grader load med True extreme 120mm til 70grader load med vannkjølingen... Så jeg vil si at det funker bra...

Skule jeg oppgradert hadde jeg først og fremst kjøpt ny cpu blokk... Pumpa er mer en sterk nok for det meste... Vann temp ligger rundt 5grader over rom temp hos meg...

Jeg hadde ikke trod at vanntempen ville bli så lav, så nå skal jeg også kjøle hovedkortet..

Lenke til kommentar

Flott med gode resultater :thumbup:

Jeg må vente å se, siden jeg søkte om sponce (rabatt) på Pro Water settet hos datakjeden i forbindelse med mitt nye prosjekt.

vis de sier ja, blir de dette settet. Vis ikke tror jeg kansje det andre, så lenge så dette har litt bedre kjøling.

Kjører den dag i dag en q9550 3,5ghz med en thermaltake sonic Tower, som resulterer i en temp på 45celsius (kjerne) og oppimot 70-80 celsius ved load. Temperaturene var faktisk verre før jeg overklokket (trolig grunnet Auto Vcore) :whistle:

Hva blir det til med deg xroea?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...