Tobjørn Heiedaahl Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 (endret) Jeg og en kompis planlegger en tur til New York, men lurer på om det er noen aldersgrense for å komme inn der? Jeg er 18 men han er bare 16. Kan man komme inn som 16åring? Eller må man ha noe spesielt for å komme inn? Endret 2. november 2008 av Balbadore Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 At begge er myndige er jo helt klart en fordel. Svar til en som lurer på det samme. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 er ikke noe aldersgrense mot å dra til new york da Lenke til kommentar
Tobjørn Heiedaahl Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 er ikke noe aldersgrense mot å dra til new york da Så vi kan reise uten problemer? Hotel og slik er ikke no problem for bor hos familie der er bare flytur og sånt jeg tenker på Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Det burde gå helt fint, jeg har selv reist til usa flere ganger uten en voksen med meg, og jeg er 16 nå.. Lenke til kommentar
Tobjørn Heiedaahl Skrevet 2. november 2008 Forfatter Del Skrevet 2. november 2008 Det burde gå helt fint, jeg har selv reist til usa flere ganger uten en voksen med meg, og jeg er 16 nå.. Okei Takk skal du ha! Lenke til kommentar
gunnern Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Det er nok bare å reise i vei det vet du sjekk ut www.visitnewyork.no for tips om hva dere kan finne på i New York. God tur. er ikke noe aldersgrense mot å dra til new york da Så vi kan reise uten problemer? Hotel og slik er ikke no problem for bor hos familie der er bare flytur og sånt jeg tenker på Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 Det burde gå helt fint, jeg har selv reist til usa flere ganger uten en voksen med meg, og jeg er 16 nå.. Jepp, det kan jeg bekrefte reist både til og fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå