Nervetattoo Skrevet 2. november 2008 Del Skrevet 2. november 2008 Reglene er de samme. Bortsett fra én. Se videoen Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Så 1 og 2 for noen dager siden. Så lenge den ikke blir bedre enn forgjengerene blir dette bra ok Lenke til kommentar
pixl Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Håper i allefall den blir bedre en 2`ern som er så regelrett dårlig at den pisser på det gode 1`ern bygde opp. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er forsåvidt enig med deg, men jeg syns fortsatt at Transporter 2 er god nok underholdning for en kveld. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 transporter filmene er herlige. Jeg ser veldig fram til 3ern. Skulle ønske det var flere filmer som disse. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Herlig. Gleder meg. Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Skal bli gøy dette her. Så og nylig Transporter filmene. Jeg har lagt merke/kommet på en ting angående Jason Statham. Han er vår tids Steven Segal. Han har ett ansiktsuttrykk. Er mester i all kampsport, kan håndtere alle våpen. Ser for meg om noen år frem i tid så ser jeg på Jason slik som jeg ser Steven nå. Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Dette blir EPIC Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Blir spennende og se hvordan denne blir. Enern er veldig bra synes jeg mens toern er helt grei. Blir den bedre enn toern så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Så nylig de to første filmen og må si de er noen av de beste filmene jeg har sett på lenge. Toern var helt grei, men enern var uber heftig ;P Håper treern blir på høyde med enern Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Holy hell, det var hardcore. Denne gleder jeg meg til. =D Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 Argh, kan nesten ikke vente! "I drive my own car." Epic! Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Argh, kan nesten ikke vente! "I drive my own car." Epic! Kan ikke klandre han for det ønske. Skulle gjerne hatt en slik bil selv Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 Morsom underholdning for en sen kveld. Ser for meg et vell av vittige replikker og saftig uhøytidelig action. Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 For oss som er veldig glade i biler er dette KANON! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg