Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjappeste måte å få større penis på.

Gjest random16

Anbefalte innlegg

Gjest random16

nettopp, å dama mi er som å pule ei bøtte med matolje,( ble sånn etter at a skaffa seg dildo) så da må jeg nok skaffe meg den extenderen:S

2000 kr og 5 mnd senere så har jeg vell større kuk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, det er det jeg mener. Det faktisk bare ca. 3% som har 18 cm eller lenger, så 17-18cm er en god del over gjennomsnittet det og. Det er akkurat det jeg har sett andre steder og, at jenter først sier skjeden vår er omkring 10 cm dyp, bla bla bla, og så avslutter de med noe ala "Men JEG personlig foretrekker over gjennomsnittet i både lenge og tykkelse". Selvfølgelig helt greit det, men jeg synes det blir litt teit av disse å først prøve å få det til å virke som om størrelsen ikke har noen verdens ting å si.

Kremt: 15%.

Lenke til kommentar
Nå er det faktisk veldig mange som foretrekker noe godt over snittet, får ihvertfall det inntrykket av å lese litt rundt på diverse forum o.l. Ikke det at de ikke er fornøyd med en gjennomsnittlig, men det aller beste er ofte en større.

Mange liker jo å bli fylt helt opp, eller bunnet, det varierer vel fra person til person.

Joda, jeg sa vel ikke det at alle ikke liker å bli bunnet, det hender jeg og setter pris påd et fra tid til annen, men det er sjelden. Jeg har hatt langt under gjennomsnittet og langt over gjennomsnittet partnere, og ja, det er å foretrekke en litt over gjennomsnittet enn under, alt ettersom hvordan din egen anatomi er. Får jeg noe på 20 cm venter ikke annet enn smerte. 17-18 er helt perfekt. For meg.

Hvordan vet du hvor lange de er? Har du med deg linjal? No offence, men damer er vel ikke kjent for så bra øyemål? :D

Lenke til kommentar
*snip*

17-18 er helt perfekt. For meg.

Hvordan vet du hvor lange de er? Har du med deg linjal? No offence, men damer er vel ikke kjent for så bra øyemål? :D

Linjal er faktisk vrient å bruke, den måler ikke like nøyaktig som et målebånd :p

Og ja, det hender jeg har målt peniser :wee:

Lenke til kommentar
*snip*

Linjal er faktisk vrient å bruke, den måler ikke like nøyaktig som et målebånd :p

Noe sært på første date kanskje :)

Lenke til kommentar
*snip*

Men vi har jo alle sett bilder av rommet ditt...

Lenke til kommentar
*snip*

Men vi har jo alle sett bilder av rommet ditt...

Nå er det jo faktisk ikke mitt rom, men Zappy sitt rom. Egentlig vårt rom... så du har sett Zappy sitt rom, og jeg kan ikke gå god for hva den gutten skulle finne på der inne, eventuelt ha der inne XD

Lenke til kommentar
Det er et alternativ til, penis kan være underutviklet på grunn av hormonfeil. Da vil det hjelpe med tilskudd, men hvis man lider av noe slikt er det så tydelig på alle måter at man blir fanget opp av helsevesenet før penisstørrelse er et spørsmål.

Før man tar i vurdering ting som for eksempel extenderen bør man ta en tur innom lege.

Jeg kom faktisk over noe som kanskje kunne fungere, det ligger flere vitneutsagn på siden og ellers på nettet av fornøyde kunder. I forhold til en pumpe, som rett og slett drar deg ved roten og dermed også kan forårsake skader, strekker denne gjenstanden selve skaftet. Noe som skaper celle deling, og dermed vokser penis. Noe lignende av disse halsringene som brukes for å forlenge halsen?

http://www.proextendersystem.com/

Den skal vist fungere ok, men resultatet er nok veldig avhengig av hvor lenge du kan benytte deg av den og hvor flink du er til å følge prosedyren. Mange desperate mannfolk som har skrudd for mye og endt opp med å skade seg selv og manndommen permanent.

Har ikke personlig erfaring med den , med en bekjent har brukt noe lignende gjennom anbefaling av urolog og tjente vel ca 2-3 cm på det over en periode på 16-18 måneder.

Den eneste måten å få større penis på, er ved operasjon.

Dette er uaktuelt frem til du er 18 år, fordi foreldrene dine ville aldri godtatt det.

Du får smøre deg med tålmodighet...

Nåda, det finnes alternative metoder som hormonbehandling og som vist over, å strekke den.

Resultatene skal også være bedre med tanke på potens.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998
Ja, det er det jeg mener. Det faktisk bare ca. 3% som har 18 cm eller lenger, så 17-18cm er en god del over gjennomsnittet det og. Det er akkurat det jeg har sett andre steder og, at jenter først sier skjeden vår er omkring 10 cm dyp, bla bla bla, og så avslutter de med noe ala "Men JEG personlig foretrekker over gjennomsnittet i både lenge og tykkelse". Selvfølgelig helt greit det, men jeg synes det blir litt teit av disse å først prøve å få det til å virke som om størrelsen ikke har noen verdens ting å si.

Kremt: 15%.

Neppe..

http://www.mraverage.com/results.htm

Mange undersøkelser kom også frem til at 90% av menn ligger mellom 5-7 ", altså 12.7 - 17.78 cm hvis du vil ha det nøyaktig. De 10% er fordelt over og under dette, noe som stemmer bra med det som står oppgitt på siden jeg linket til.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...