Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjappeste måte å få større penis på.

Gjest random16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest itcouldwork

Jeg kom faktisk over noe som kanskje kunne fungere, det ligger flere vitneutsagn på siden og ellers på nettet av fornøyde kunder. I forhold til en pumpe, som rett og slett drar deg ved roten og dermed også kan forårsake skader, strekker denne gjenstanden selve skaftet. Noe som skaper celle deling, og dermed vokser penis. Noe lignende av disse halsringene som brukes for å forlenge halsen?

http://www.proextendersystem.com/

Lenke til kommentar

Det er faktisk essensielt her å vite hvor lang penis trådstarter faktisk har. Gutter kan kanskje ikke veilede når det kommer til dette, men det kan jenter!

Sjeden vår er omkring 10 cm dyp, og den utvider seg ikke allverden i dybden når den gjør seg klar for penetrering, evt blir penetrert, og det er ikke noe behagelig å bli bunnet (altså at du når slutten å sjeden) for hvert støt.

Jeg leste en gang en artikkel som tok frem dette med at menn har fått større og større penis gjennom årene, og at de fremdeled ønsker seg større penis. Det er fordi de TROR det er dette kvinnene er på jakt etter, og egentlig det eneste de kan "triumfere" med i "kamper" mot andre menn. Vi har ingen struttende fjær eller flotte farger. Vi er mest sannsynlig noe av det kjedeligste som finnes på jorden, med to unntak. Vi kan ALLTID få større penis, og vi kan ALLTID få større bryster.

Lenke til kommentar
Det er faktisk essensielt her å vite hvor lang penis trådstarter faktisk har. Gutter kan kanskje ikke veilede når det kommer til dette, men det kan jenter!

Sjeden vår er omkring 10 cm dyp, og den utvider seg ikke allverden i dybden når den gjør seg klar for penetrering, evt blir penetrert, og det er ikke noe behagelig å bli bunnet (altså at du når slutten å sjeden) for hvert støt.

Jeg leste en gang en artikkel som tok frem dette med at menn har fått større og større penis gjennom årene, og at de fremdeled ønsker seg større penis. Det er fordi de TROR det er dette kvinnene er på jakt etter, og egentlig det eneste de kan "triumfere" med i "kamper" mot andre menn. Vi har ingen struttende fjær eller flotte farger. Vi er mest sannsynlig noe av det kjedeligste som finnes på jorden, med to unntak. Vi kan ALLTID få større penis, og vi kan ALLTID få større bryster.

Amen.

Lenke til kommentar
Gjest random16

14-15 cm, kan alltids få til en cm til ved å slanke meg

Lenke til kommentar

Med 14-15 cm skal du nok få jobben unnagjort. Om du slanker deg har ingen verdens ting å si er jeg redd. Men med den lengden er du vel godt innenfor den europeiske gjennomsnittslengden :thumbup:

Hvis penislengden kun er et problem for deg, så er det egentlig ikke et problem. Hvis dama er fornøyd, ja da hadde jeg vært fornøyd og. Enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Nå er det faktisk veldig mange som foretrekker noe godt over snittet, får ihvertfall det inntrykket av å lese litt rundt på diverse forum o.l. Ikke det at de ikke er fornøyd med en gjennomsnittlig, men det aller beste er ofte en større.

Mange liker jo å bli fylt helt opp, eller bunnet, det varierer vel fra person til person.

Lenke til kommentar
hadde dama vært fornøyd med meg, så hadde hun vell ikke kjøpt 4 dildoer/vibratorer som alle er større enn meg

Bruk dem sammen med dama, da vel! Stapp dem i ræven på henne, i din egen ræv, bruk vibratorer til stimulering ved siden av din egen penetrering. Bruk fantasien! Og hjelper ikke det heller, så kjøp en lekefitte som er trangere enn henne for å ta igjen.

Hvis hun sier du ikke er god nok i sengen til å ha sex med henne, er hun teknisk sett ikke noe å samle på.

Lenke til kommentar
hadde dama vært fornøyd med meg, så hadde hun vell ikke kjøpt 4 dildoer/vibratorer som alle er større enn meg

For guds skyld. Det er ikke lengden det kommer an på. Dere må kommunisere for å få et bra sexliv. Snakk sammen og finn ut hva henne liker. Kanskje du knuller som en kanin og hu liker det rolig, eller motsatt (eller 100 andre alternativer). Om du tror du bare kan valse inn med 20cm, stappe den inn og ut alt du klarer i 5 minutter og valse ut igjen, mens dama ligger der i nirvana, bare fordi du har stor pikk er du ganske skrudd. Ditt driv etter lang penis får meg til å sette spørsmål ved hvor mye du vet om samleie mellom to personer.

Lenke til kommentar
Nå er det faktisk veldig mange som foretrekker noe godt over snittet, får ihvertfall det inntrykket av å lese litt rundt på diverse forum o.l. Ikke det at de ikke er fornøyd med en gjennomsnittlig, men det aller beste er ofte en større.

Mange liker jo å bli fylt helt opp, eller bunnet, det varierer vel fra person til person.

Joda, jeg sa vel ikke det at alle ikke liker å bli bunnet, det hender jeg og setter pris påd et fra tid til annen, men det er sjelden. Jeg har hatt langt under gjennomsnittet og langt over gjennomsnittet partnere, og ja, det er å foretrekke en litt over gjennomsnittet enn under, alt ettersom hvordan din egen anatomi er. Får jeg noe på 20 cm venter ikke annet enn smerte. 17-18 er helt perfekt. For meg.

Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Joda, jeg sa vel ikke det at alle ikke liker å bli bunnet, det hender jeg og setter pris påd et fra tid til annen, men det er sjelden. Jeg har hatt langt under gjennomsnittet og langt over gjennomsnittet partnere, og ja, det er å foretrekke en litt over gjennomsnittet enn under, alt ettersom hvordan din egen anatomi er. Får jeg noe på 20 cm venter ikke annet enn smerte. 17-18 er helt perfekt. For meg.

Ja, det er det jeg mener. Det faktisk bare ca. 3% som har 18 cm eller lenger, så 17-18cm er en god del over gjennomsnittet det og. Det er akkurat det jeg har sett andre steder og, at jenter først sier skjeden vår er omkring 10 cm dyp, bla bla bla, og så avslutter de med noe ala "Men JEG personlig foretrekker over gjennomsnittet i både lenge og tykkelse". Selvfølgelig helt greit det, men jeg synes det blir litt teit av disse å først prøve å få det til å virke som om størrelsen ikke har noen verdens ting å si.

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar

Ja, det er det jeg mener. Det faktisk bare ca. 3% som har 18 cm eller lenger, så 17-18cm er en god del over gjennomsnittet det og. Det er akkurat det jeg har sett andre steder og, at jenter først sier skjeden vår er omkring 10 cm dyp, bla bla bla, og så avslutter de med noe ala "Men JEG personlig foretrekker over gjennomsnittet i både lenge og tykkelse". Selvfølgelig helt greit det, men jeg synes det blir litt teit av disse å først prøve å få det til å virke som om størrelsen ikke har noen verdens ting å si.

Sjeden vår er så dyr i "normal" tilstand. Den utvider seg når den gjør seg klar til samleie :) Men jenter er like forskjellige som gutter. Dere har forskjellige peniser, vi har forskjellige sjeder. Uten å gå videre i detaljer :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...