Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kjappeste måte å få større penis på.

Gjest random16

Anbefalte innlegg

Gjest random16

som tittelen sier, hva er kjappeste, billigste og beste måten å få større penis på?

har hørt om penis pumpe og sånn som strekekr ut penis.

gutt 16

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Absolutt kjappeste og billigste måte å få den større er vel å ta bilde av den og så strekke den i photoshop eller tilsvarende.. ;)

gutt 16:

Den *BLIR IKKE* større uten at du ødelegger den med mislykkede operasjoner. Sånn er det bare, lev med det!

Og som de aller fleste poster her hentyder til. Drit i størrelsen, kan du bruke den, så er det det som teller.

:thumbup:

Lenke til kommentar
Hvorfor dukker dette spørsmålet opp hele tiden? Lærer dere ikke dette på skolen lenger, eller tror dere ikke på det læreren sier? Pikken din blir så stor som den skal bli, og det er genene som bestemmer.

gidd flame, svar dersom du har et svar.

har du ikke et svar på mitt spm, så hold deg utenfor tråden min!

Lenke til kommentar
som tittelen sier, hva er kjappeste, billigste og beste måten å få større penis på?

gutt 16

Date på fredag og skrytt på deg 20cm stålstang?

Tror du kan ta det helt med ro om det er sex du tenker på. De færreste bryr seg nevneverdig om lengden :)

edit: Og du får ikke gjort den naturlig større nei. I bestefall kan man prøve sånn pumpe som strekker penis, men det tar rundt 4 måneder og de 3cm lengre du får strekkes ut så pikken din blir tynnere. Og det er det ingen som tjener på :)

Endret av niko_90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest random16

gutt 16

Date på fredag og skrytt på deg 20cm stålstang?

Tror du kan ta det helt med ro om det er sex du tenker på. De færreste bryr seg nevneverdig om lengden :)

i følge det jeg har lest i andre forum er ikke dette alltid sant:S
Lenke til kommentar
Hvorfor dukker dette spørsmålet opp hele tiden? Lærer dere ikke dette på skolen lenger, eller tror dere ikke på det læreren sier? Pikken din blir så stor som den skal bli, og det er genene som bestemmer.

gidd flame, svar dersom du har et svar.

har du ikke et svar på mitt spm, så hold deg utenfor tråden min!

Var ikke det et svar?

Lenke til kommentar

Hvis man virkelig liker hverandre er det vel samme faen om pikken er stor eller liten, så lenge den fungerer? Selvfølgelig er det sånt snakk blant 12-15 åringer som kun er ute etter et ligg, der hvor pikken skal være så perfekt så perfekt.

Så vet ikke engang jenta selv at hun er så slapp at man kunne lagt lag-på-lag med pikker inni.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...