alike Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Siden en av tingene Microsoft "skryter" av er en kjapp oppstart, tenkte jeg at jeg skulle ta tiden å se hva den ble: 30 sec fra loading-screen. Hva får dere andre til? Endret 14. januar 2009 av QuadMan Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke om dette er sagt, men i tillegg til funksjonen SHIT + WIN-tast + Venstre/høgre sender vinduet til en annen skjerm vil Win-tast + Venstre/høgre/opp/ned forandre vindu størrelsen. Genialt for oss som jobber mye med vinduer og vil stille de ved siden av. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen her som har problemer med GOM player i W7? Har nyeste versjon å men er ikke alle videofiler jeg får lyd på, bare bilde, å så virker ikke volum kontrollen på mange av filene når de spilles av :S Kjører samme versjon på laptopen min med Vista å der funker alt som det skal. Har også prøvd å reinstallere å prøve eldre versjoner av GOM men samme feil uansett Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Win-tast + X var også helt fantastisk. Jeg digger dette OSet mer og mer for hver dag som går. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har et spørsmål: Fikk meg betakey får noen dager siden, så skulle eg downloade iso fila til betan. Men det var sikkert så stor pågang at eg ikke fikk lasta den ned. Er der noen andre plasser der går an å laste ned iso fila til betan? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hmm Der kom jeg over en bug jeg ikke likte. Når jeg er i "open dialog" boxen i et jobb program jeg har, og velger et bilde dypt inne i en mappe plassering. Så husker den ikke plasseringen til neste gang jeg åpner "open dialog" boxen. For meg som åpner nye bilder hvert 4 sekund når jeg først holder på, og alle har samme lokalisering, sier det seg selv at å måtte dobbelt klikke seg innover i mappesystemet for hvert bilde blir tidkrevende i lengden. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 HmmDer kom jeg over en bug jeg ikke likte. Når jeg er i "open dialog" boxen i et jobb program jeg har, og velger et bilde dypt inne i en mappe plassering. Så husker den ikke plasseringen til neste gang jeg åpner "open dialog" boxen. For meg som åpner nye bilder hvert 4 sekund når jeg først holder på, og alle har samme lokalisering, sier det seg selv at å måtte dobbelt klikke seg innover i mappesystemet for hvert bilde blir tidkrevende i lengden. Hva med å sette seg inn i (opprette) , og benytte library funksjonen. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kan ikke bruke library funksjonen i mitt tilfelle, bildene må hentes fra en nettverksplassering. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nytt library kan vel også være en folder på en nettverks stasjon - eller ? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som har Creative Audigy2zs og Win7? Lurer på hvordan det fungerer med digitale signaler i coaxkabel til forsterker... Veit at Creative ikke er verdensmester i driverutvikling, men syns ikke det er verdt å hoste opp 1400kr for et nytt lydkort som ikke er fra Creative... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg har funnet en bug. Det har skjedd i Pre-Beta og Beta. Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc. Access Denied) Noen som kan bekrefte? edit: Så må man restarte får å få slettet den ødelagte filen på skrivebordet. Hvis dette oppstår må man høyreklikke linken og ''lagre som'' i dokumenter Endret 14. januar 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Og det er grunnen til at jeg rett og slett bare kjørte hoved administrator brukeren fra første sekund Slipper sånt rettighetstull.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) I heart j00!!!!1 Win 7 var elsk fra jeg fikk ut ISO-en på cd til jeg satte meg inn i systemet Endret 14. januar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg har funnet en bug. Det har skjedd i Pre-Beta og Beta. Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc. Access Denied) Noen som kan bekrefte? edit: Så må man restarte får å få slettet den ødelagte filen på skrivebordet. Hvis dette oppstår må man høyreklikke linken og ''lagre som'' i dokumenter Jeg får lagret rett til skrivebordet uten problemer så er nok ett eller annet du har rota til et sted. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det er når du trykker på en link (bare testet i firefox) Som tilbyr deg å laste ned en fil. Hvis du lagrer filen på skrivebordet kan det hende det står: Kan ikke lagre *********** Fordi du kan ikke endre innholdet i mappen. Det skjer også i admin kontoen ( og om du gir rettigheter til hele C: står det bare:An error occurred while applying security information to: C: Program Files, Windows etc. Access Denied) Noen som kan bekrefte? Bekreftet med firefox 3.0.5. W7 x64. Har skjedd et par tilfeldige ganger. UAC er av. Hvilket Antivirusprogram kjører folket som har disse problemene? Jeg brukte Avira de gangene det skjedde, men byttet i går kveld til ESET Smart Security v4 betaen siden Comodo Firewall ikke fungerer skikkelig i W7 enda. Endret 14. januar 2009 av shabador Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Samme firefox her. Med 32 bit. Problemet oppstår bare med .exe filer (har jeg merket) Lenke til kommentar
Candey Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ser veldig bra ut dette etter de få bildene jeg har sett! Vil gjerne teste det selv! Kunne noen bare gitt med steg til steg hvordan jeg går fram? Link til hva jeg skal laste ned/brenne på cd osv? Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ser veldig bra ut dette etter de få bildene jeg har sett! Vil gjerne teste det selv! Kunne noen bare gitt med steg til steg hvordan jeg går fram? Link til hva jeg skal laste ned/brenne på cd osv? Les første post Det dekker behovet ditt. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lite problem jeg ikke helt forstår; Når jeg skal kopiere bokmerkene mine fra en nettverksdisk, får jeg denne feilmeldingen: Hvorfor kommer denne? Har ingen problemer med å åpne filer fra nettverksdisken, men kopiere fra den og over på skrivebordet gikk vist ikke. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Dette her virker utrolig bra! Gleder meg sykt til den ferdige versionen er klar. Endelig MS! For en gangs skyld klarer dere å gjøre noe riktig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg