Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Sjallabais!

 

1. Er det noen måte å reinstallere musedriveren? Var teit nok til å avinstallere hele rælet på my hardware eller noe sånt, fordi musa hang i spill. Og "merkelig" nok, funker ikke musa...

 

2. Musa henger seg i spil (spess TF2). Slik at om jeg drar musa 2 cm til venstre, så virker det som jeg gir musa fart, og slipper den (som i curling..) slik at den ikke blir presis. Den går 2 cm i min fart, og så 1-2 cm med easing ut.

 

 

Fuck meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det rett og slett fordeler ved å installere Windows 7 framfor å bare ha Vista? Da tenker jeg i mitt tilfelle kun til jobbing og surfing på nett, ikke noe spilling. Og er det noen visuelle effekter i 7?

 

Og ved ettertid, mulig å fjerne Windows 7 fra pcen igjen?

Du bør ikke installere en beta på en PC du jobber på. Det er alltid sjanse for at en feil gjør at du mister arbeid. Og jeg har vanskeligheter med å se poenget med å basere valget på utseende og effekter.

Åja, daså. Ja var egentlig det jeg var redd for, at jeg burde spørre her før jeg installerte det. ^^

Lenke til kommentar
Åja, daså. Ja var egentlig det jeg var redd for, at jeg burde spørre her før jeg installerte det. ^^

Du kan dual boote eller installere på en annen PC. Men ikke erstatt et ferdig OS med beta.

 

Mange har gjort det, men disse har nok erfaring til å forstå risikoen og eventuelt fikse problemer.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Sjallabais!

 

1. Er det noen måte å reinstallere musedriveren? Var teit nok til å avinstallere hele rælet på my hardware eller noe sånt, fordi musa hang i spill. Og "merkelig" nok, funker ikke musa...

 

2. Musa henger seg i spil (spess TF2). Slik at om jeg drar musa 2 cm til venstre, så virker det som jeg gir musa fart, og slipper den (som i curling..) slik at den ikke blir presis. Den går 2 cm i min fart, og så 1-2 cm med easing ut.

 

 

Fuck meg.

Halp!

Lenke til kommentar
Nope, men vil ikke legge inn bare for å finne ut at SLI ikke fungerer, så håpet at noen allerede hadde funnet ut av det :- )

 

Nå skal jo 181.20 være bedre enn 185.20 så ser ikke helt det store tapet ved å bytte over?

Selv kjører jeg 181.20 nå, kjørte tidligere 185.20, vil teste SLi når jeg får mitt XFX GeForce GTX295 kort :)

Lenke til kommentar
Flere en meg som har problermer med Gadgets i 64bit? Får ikke åpnet på desktop eller i contol panel.

 

Har du deaktivert UAC?

Er en bug som gjør at det ikke fungerer når UAC er deaktivert.

 

Jepp. Var det som var problemet. Takker!

 

Kan jeg slå på gadgets, så slå av UAC igjen?

Er så kjedelig å restarte hele tiden :p

 

Jeg måtte forresten deaktivere UAC for å få installert firefox, vanlig?

Endret av jale
Lenke til kommentar
Kan jeg slå på gadgets, så slå av UAC igjen?

Er så kjedelig å restarte hele tiden :p

 

Jeg måtte forresten deaktivere UAC for å få installert firefox, vanlig?

 

Gidder ikke prøve(: Men har UAC på laveste, tror ikke det er nødvendig å slå av. Var bare greit når jeg installerte ting.

Lenke til kommentar
Kan jeg slå på gadgets, så slå av UAC igjen?

Er så kjedelig å restarte hele tiden :p

 

Jeg måtte forresten deaktivere UAC for å få installert firefox, vanlig?

 

Sett UAC til den nest laveste settingen så vil den ikke plage deg noe særlig, samtidig som de fleste programmer som f.eks gadgets kjører helt fint.

Hadde heller ingen problemer med installasjon av firefox.

Endret av Vakuum
Lenke til kommentar
Nope, men vil ikke legge inn bare for å finne ut at SLI ikke fungerer, så håpet at noen allerede hadde funnet ut av det :- )

 

Nå skal jo 181.20 være bedre enn 185.20 så ser ikke helt det store tapet ved å bytte over?

Selv kjører jeg 181.20 nå, kjørte tidligere 185.20, vil teste SLi når jeg får mitt XFX GeForce GTX295 kort :)

 

Jeg fant en erstatter til daemontools som virker i W7, så nå legger jeg inn W7. Skal teste 181.20

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...