Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er det mulig å legge inn norsk språkpakke? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2009 Er det mulig å legge inn norsk språkpakke? Er ikke kommet noen språkpakker til 7 enda, så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har prøvd å installere via USB? Du kan formatere en minnepenn (helst fat) og overføre hele isoen til minnepennen, etter det kan du prøve å boote opp minnepennen om maskinen din støtter det. Her er seven på plass og alt ser greit ut så langt. Men som jeg fryktet ble ikke drivere for Wlan installert fordi driveren er litt spesiel. Wlan er bygd inn i hovedkortet. Måtte nok frem med hovedkort-DVD en. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Norsk språkpakke kommer trolig ikke før noen måneder etter at Windows 7 har RTM. Og jeg tviler på at Vista sin er kompatibel. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har problemer med å få instalert W7. Jeg booter fra DVD og noen filer blir kopiert. Også kommer det en windows logo under står det starting, men etter dette kommer det bare en blå bakgrunn. I høyre hjørne står det: "Windows 7 For testing purposes only. Build 7000" Hva må jeg gjøre? Skal formatere partisjonen hvor jeg har XP og legge in W7 der. Lenke til kommentar
m_maursund Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 hei Har et problem med nettverket i windows 7. Jeg kan bare se min egen maskin selv om jeg har satt opp deling i sharing options. Kan pinge nettverks hdd min og de andre maskinene på nettverket, men kan ikke se de når jeg trykker på network i explorer. Har også prøvd å legge inn nvidia sine nettverks drivere. Martin Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har prøvd å installere via USB? Du kan formatere en minnepenn (helst fat) og overføre hele isoen til minnepennen, etter det kan du prøve å boote opp minnepennen om maskinen din støtter det. Her er seven på plass og alt ser greit ut så langt. Men som jeg fryktet ble ikke drivere for Wlan installert fordi driveren er litt spesiel. Wlan er bygd inn i hovedkortet. Måtte nok frem med hovedkort-DVD en. AAh, det hørtes jo enkelt og greit ut. Uvanlig fra Microsoft sin side Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 http://www.sevenforums.com/news/498-usb-ha...stall-disk.html Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva vil W7 mest sannsynlig koste? Takk! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg har problemer med å få instalert W7. Jeg booter fra DVD og noen filer blir kopiert. Også kommer det en windows logo under står det starting, men etter dette kommer det bare en blå bakgrunn. I høyre hjørne står det: "Windows 7 For testing purposes only. Build 7000" Hva må jeg gjøre? Skal formatere partisjonen hvor jeg har XP og legge in W7 der. funker det i sikkerthetsmodus ? Trykk F8 rett før "starting windows" logoen kommer. Eller mens du står i bootmenyen på windows 7 (om du har 2 os installert) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Kom opp et nytt vindu etter sånn 10 minutters venting. Så nå er installasjonen i gang Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Prøv å installer i windows (xp/vista) ved å sette plata i maskinen. Ikke bruk daemon-tools eller lignende, du er avhengig av å h a plata fysisk i maskinen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hva vil W7 mest sannsynlig koste?Takk! Umulig å si ennå. Men trolig noe i retning av Vista. Men det ser ut til at Windows 7 vil få færre utgaver. Home Edition Professional Edition (likt Vista Business) Ultimate Edition Mulig flere vil bli avslørt. Ikke umulig at prisen vil ligge rundt det samme som Vista sine versjoner her. Kom opp et nytt vindu etter sånn 10 minutters venting. Så nå er installasjonen i gang Har merket at dette kan skje i Vista også. Virker å være noe med enkelte SATA-kontrollere. Det vil fungere, men enkelte ganger vil den bruke lang tid. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Håper windows7 blir begrenset til noe alla de versjonene som listet over. Trenger strengt tatt ikke flere. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg skal instalere windows 7 beta i dual boot sammen med vista snart og lurer på et par ting: trenger jeg et virus program? isåfall kan jeg bruke norman antivirus som ligger på vista partisjonen uten å instalere det på nytt? kan jeg bruke de programene som jeg har instalert på vista partisjonen i windows 7 uten å instalere de på ny? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Noen som har prøvd å installere på en Nettpc? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Jeg prøver å installere på en Aspire one nå, men det er enklere sagt enn gjort Lenke til kommentar
lain Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 jeg skal instalere windows 7 beta i dual boot sammen med vista snart og lurer på et par ting:trenger jeg et virus program? isåfall kan jeg bruke norman antivirus som ligger på vista partisjonen uten å instalere det på nytt? kan jeg bruke de programene som jeg har instalert på vista partisjonen i windows 7 uten å instalere de på ny? Kort svar, nei. Det er et fåtall programmer du kan kjøre uten å installere de på nytt. For antivirus anbefaler jeg avira, gratis og bra. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 1- Utrolig kjapp instalasjon. 1- Den fant ALLE drivere for min Satelite P100. 3- Ingen hikker så langt. 4- Booter utrolig kjapt. 5- Programmer starter kjapt. En så lenge har jeg ikke testa så mye men dette ser veldig lovende ut. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) funker norman antivirus på windows 7? det er vel bedre en et gratis virus program. hvordan er det med drivere? laster den dem ned automatisk? har en hp dv6610eo vis det har noe å si Endret 11. januar 2009 av Markelure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg