lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da var min bærbare oppe igjen med aktivert W7. Ser det er endel som er fiksa siden forrige build, men det var strengt tatt ventet. Regner alt i alt at jeg blir brukende dette på jobben frem til august. Kjekt med offline files, så trenger jeg ikek bry meg om jeg må reinstalere 100 ganger. (utenom tiden det tar da). Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor stor plass tar en w7 installasjon? Ca. 10 GB. Men du bør ha en større partisjon. Joda. Skal ha en mye større partisjon. Men dere. Er W7 stabilt og bra nok til å byttes ut med Vista allerede?? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor stor plass tar en w7 installasjon? Ca. 10 GB. Men du bør ha en større partisjon. Joda. Skal ha en mye større partisjon. Men dere. Er W7 stabilt og bra nok til å byttes ut med Vista allerede?? Ja, mer enn klar nok. Lenke til kommentar
lain Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor stor plass tar en w7 installasjon? Ca. 10 GB. Men du bør ha en større partisjon. Joda. Skal ha en mye større partisjon. Men dere. Er W7 stabilt og bra nok til å byttes ut med Vista allerede?? Ja, det er veldig stabilt, jeg kjørte forrige build på jobb pcen i 2-3 uker. Pcen brukt i serviceteknikker sammenheng (feilsøking nettverk m.m.) 5 dager i uken, 7.5 time hver dag. Jeg har egentlig ikke 1 eneste negativ ting å si per dags dato om W7, utenom () kanskje håndteringen av sertifikat på trådløst, men regner med at det muligens er jeg som duller unødvendig mye. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg simpelten elsker W7 Ikke bare ser det fint ut, men improved ytelse også Dette er bra til å være en beta ja. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvorfor gi ut 10 forskjellige nøkler når 1 hadde vært nok til alle? er ikke det at hver nøkkel kan brukes til 250 000 installasjoner da? 10 x 250 000= 2,5 millioner eksemplarer som MS har gitt ut. Mulig jeg surrer nå, men synes det er litt rart. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mener bestemt man kan bruke egne nøkler også, fikk beskjed om noe lignende på jobben iallefall. (Hvis man kjørte vista ultimate), mulig at jeg tar feil Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja da var det jo plutselig enkelt og greit å skaffe nøkler da...Fiksa meg 2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja da var det jo plutselig enkelt og greit å skaffe nøkler da...Fiksa meg 2 ja, samme 2 som alle andre bruker finnes 10 i første post Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ja..skulle du ha sett gitt...hehe Lenke til kommentar
Torro Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Har installert og fått nøkkel til x64 versjonen, og nei, det er ikke en av de 10 nøklene som er postet i post 1. Min starter med VK278-2J7TV-***************** Uansett, får ikke til å koble meg til noen av datamaskinene i lokalnet (map network drive) Ingen andre enn router og Windows 7 maskina dukker opp. Hva gjør jeg feil? Endret 10. januar 2009 av Torro Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har Win7 samme mulighet til repartisjonering før installasjon som f.eks. XP har? Altså jeg har to partisjoner med henholdsvis XP og Vista jeg skulle fått slettet før jeg installerer Win7. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er ikke helt sikker på om MP3 Hotfixen er integrert i BETA1, faktisk tviler jeg på det siden det er samme build som den som ble lekket.. Her er hvert fall link til fiksen: 32bit 64bit Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Fiksen inastalleres vel med Windows update og? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Den skal vell det, men jeg så ikke ut til å få den, hvert fall ikke med det første Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har installert og fått nøkkel til x64 versjonen, og nei, det er ikke en av de 10 nøklene som er postet i post 1. Har også fått en helt annen nøkkel enn de ti som ligger i første post. Ikke samme som din heller. Så til de som mener det kun er 10 nøkler, så er altså dette feil. Lenke til kommentar
Vakuum Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 MP3 hotfixen er IKKE integrert i builden, og heller ikke ute på Windows Update ennå. Husk å legge den inn Merker fler og fler nye ting i Windows 7 som jeg blir ganske så fasinert over F.eks det med at windowstast + en-piltast kan gjøre rare ting med vinduet ditt Windowstast + 1-9 er også grei å bruke, men ikke like vanlig som den var i Vista. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jaha, Får ikke lasta ned... trykker på download å siden refresher seg bare.. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jaha, Får ikke lasta ned... trykker på download å siden refresher seg bare.. Bruker du Firefox? Bruk Explorer i stedet,så funker det. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Noen som vet hvorfor MSN tar opp to plasser på task baren ? Bilde: Se på oppgavelinjen, så tar den altså to plasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg