Megnus Skrevet 9. november 2008 Del Skrevet 9. november 2008 (endret) Har et problem på en bærbar HP Pavilion dv5106eu. Får ikke lyddriveren til å fungere. Prøver å installere vista driveren. Noen som har noen ide til hva jeg kan gjøre? Edit: glem det ! xD Fikk fikset det. .Restartet og prøvde å installere på nytt. Aner ikke hvorfor det ikke virket første gangen Endret 11. november 2008 av Megnus Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 http://www.hardware.no/artikler/windows_7_...neste_jul/57846 Om i overkant av et år vil vi kunne ha en ferdigutviklet Windows 7 og før jul, om da ca et år, vil vi endelig kunne kjøpe den. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Kjøper noe som M$ sier er bra og sånt og så er det noe usabilet, minnspisende tregt søppel. Særlig hvis an kjørep fullversjonen av ultimate... Beklager, men jeg har problemer med å bry meg om folk som staver MS med M$. Har nå brukt Vista 64 bit i over 2 år og er strålende fornøyd. Stabilt og raskt. Windows 7 blir enda bedre, slik som alle nyere Windows-versjoner blir. Vista har nok ikke levert slik som mange trodde, men det er langt i fra et dårlig OS. Det er faktisk det mest solide OS-et MS har laget til nå. Og Windows 7 vil ta over den tronen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. november 2008 Forfatter Del Skrevet 10. november 2008 Kjøper noe som M$ sier er bra og sånt og så er det noe usabilet, minnspisende tregt søppel. Særlig hvis an kjørep fullversjonen av ultimate... Beklager, men jeg har problemer med å bry meg om folk som staver MS med M$. Har nå brukt Vista 64 bit i over 2 år og er strålende fornøyd. Stabilt og raskt. Windows 7 blir enda bedre, slik som alle nyere Windows-versjoner blir. Vista har nok ikke levert slik som mange trodde, men det er langt i fra et dårlig OS. Det er faktisk det mest solide OS-et MS har laget til nå. Og Windows 7 vil ta over den tronen. Nettopp. Gleder meg virkelig til lydproblemer og slikt blir fikset i 7. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 dette var jo bare über positivt, laster det ned first thing in the mourning! Hva anbefaller dere til en berbar maskin med amd 64 2,00 ghz prosessor og 2,5 gig ram? 32 eller 64 bit versjon? Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har nå testet Windows 7 i et par dager, og er ekstremt fornøyd så langt. Utrolig stabilt til å være en beta. Har bare et problem og det er at jeg ikke får iPhonen til å virke med iTunes. Har lastet ned 64 bit versjonen av iTunes, men får fortsatt beskjed om at jeg har 32 bits versjonen, og at iPhonen ikke kan synkroniseres. Noen som har erfaringer eller tips angående dette? Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Nå har jeg funnet ut at Apple Mobile Device heller ikke kjører så jeg får ikke brukt MediaMonkey heller=/ WHAT TO DO?? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Nå har jeg funnet ut at Apple Mobile Device heller ikke kjører så jeg får ikke brukt MediaMonkey heller=/ WHAT TO DO?? Hvorfor får du ikke brukt MM? Omformuler takk. Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 Apple Mobile Device servicen må vel kjøre for at MediaMonkey skal "se" iphonen? Den kommer ihvertfall ikke opp i MM nå. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Apple Mobile Device servicen må vel kjøre for at MediaMonkey skal "se" iphonen? Den kommer ihvertfall ikke opp i MM nå. Du får ikke gjenkjent iPhonen din? Jeg fikk intrykket av at MM ikke virka, slik du formulerte det. Uansett, bare gå på verktøy, instillinger og portable/enheter og så legger du den til der. Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Apple Mobile Device fungerer hos meg. (32-bit builden) Ey, spør dere meg, så syntes jeg faktisk den nye taskbaren funker mye bedre enn OSX sin objekt dock. Endret 11. november 2008 av Megnus Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) dette var jo bare über positivt, laster det ned first thing in the mourning! Hva anbefaller dere til en berbar maskin med amd 64 2,00 ghz prosessor og 2,5 gig ram? 32 eller 64 bit versjon? Har samme prosessor Men er alt kompitabelt med 64 bit? Sist gang jeg testet 64 bit (for et år siden) Så funket nesten INGENTING. bare et par programmer. Edit: Bruker W7 DirectX 11? Endret 11. november 2008 av Arild_Banankake Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 QUOTE(eivindhg @ 11/11-2008 : 01:58) *Apple Mobile Device servicen må vel kjøre for at MediaMonkey skal "se" iphonen? Den kommer ihvertfall ikke opp i MM nå. Du får ikke gjenkjent iPhonen din? Jeg fikk intrykket av at MM ikke virka, slik du formulerte det. Uansett, bare gå på verktøy, instillinger og portable/enheter og så legger du den til der. Takk for svar, men jeg får den fortsatt ikke opp i MM. Når jeg kobler den til vises enheten i et autokjør vindu der jeg får muligheten til å velge synkroniser i mediamonkey. Den vises også i windows explorer. Problemet er at i MediaMonkey blir den ikke funnet. Tips anyone? Må minne om at applemobiledevice.exe IKKE kjører selv om jeg har installert itunes. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Edit: Bruker W7 DirectX 11? Ikke avgjort ennå. Windows 7 som er tilgjengelig nå er DX10. Om Windows 7 får DX11 er usikkert ennå, men vil trolig få det, sa mest trolig via en oppdatering. Endret 11. november 2008 av TCi Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) dette var jo bare über positivt, laster det ned first thing in the mourning! Hva anbefaller dere til en berbar maskin med amd 64 2,00 ghz prosessor og 2,5 gig ram? 32 eller 64 bit versjon? Har samme prosessor Men er alt kompitabelt med 64 bit? Sist gang jeg testet 64 bit (for et år siden) Så funket nesten INGENTING. bare et par programmer. Edit: Bruker W7 DirectX 11? tenkte å gå for 32 bit i og med at jeg ikke har mer en 3,5 gig ram og at jeg har xp 32 bit nå som fungerer fint.. men, kan noen linke meg til torrenten som har windows 7 32 bit? fant bare 64 Endret 11. november 2008 av mrjazz Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 (endret) Det er ikke lov til å linke til slike sider på forumet, mrjazz. Uansett så ville jeg satset på 64-bit utgaven av 7 om man har 64-bit kompatibel hardware. Endret 11. november 2008 av miCro Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 hvilken link? takker for tips.. er det egentlig noen forskjeller? kan noen forklare dette? er det noen forskjeller i ytelse? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 Les hele tråden, så får du svar på alle spørsmålene dine. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 11. november 2008 Del Skrevet 11. november 2008 da lurer jeg virkelig på hvilken post/poster du sikter til.. mente i hovedsak forskjellen sånn generelt og ikke når det gjalt diverse problemer som folk har hatt. Hva er forskjellen på et 32 bit og et 64 bits operativsystem? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. november 2008 Forfatter Del Skrevet 11. november 2008 da lurer jeg virkelig på hvilken post/poster du sikter til..mente i hovedsak forskjellen sånn generelt og ikke når det gjalt diverse problemer som folk har hatt. Hva er forskjellen på et 32 bit og et 64 bits operativsystem? Her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg