Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vel da har jeg i hvertfald et par nøkler å teste hvis jeg skulle sove meg gjenom hele greia

men siden det ikke har skjed noe enda så ruller jeg en tur innom soveromet. key eller ikke jeg orker ikke sitte oppe å se på ikkeno......

Endret av Hercules
Lenke til kommentar

Ja, virker som vi i starten hadde flaks, ser ut som jeg fant den linken rett før den ble postet rundt om kring. Ligger blant annet på forsiden til neowin.net nå, så er garantert større pågang med dette "knepet", enn hva det var for snaue 30min siden.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Dersom noen har fått tak i flere enn de trenger, blir jeg veldig glad for en PM. :)

I echo that ...

Har sitti her i hele kveld/natt og fulgt meg på gizmodo, lifehacker, engadget.. hw.. no luck - "litt" svimmel :-)

PM meg også om du har en tilovers

:-)

Lenke til kommentar

Jeg kom akkurat fra jobb, satt den siste timen på jobb og prøvde iblant når jeg hadde tid. Har holdt på noen minutter til nå uten hell. Holdt også på noen timer før jeg dro på jobb, så er rimelig oppgitt.

Hvis noen som har en key (64bit egentlig, men begge virker vel uansett) ikke skal bruke den på tre maskiner selv, eller har flere keys, så setter jeg stor pris på en PM! Jeg trenger den bare til én maskin. (Hinthint, RamGuy ;))

(Oppdaterer dette innlegget når(/hvis) jeg får PM, så hvis ønsket ikke er fjernet så venter jeg fremdeles.)

Endret av Peppep
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...