cliffme Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Føkk, kom nesten helt igjennom. Forbi innlogging og greier, helt til jeg gikk en "Server is too busy". Jaja, bare å prøve videre. Samme her. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Baaaah, stuck på "Continue" etter innlogging! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For trøste deg med at etter innlogginga, etter du har fylt inn navn osv.. og fått mail så kommer du ikke noe lengre da heller.. Error The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day. Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 i mailen, får du key der? Jeg bryr meg beng om selve nedlastingen, vil ha keys. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har kommet til der du registrer litt om deg selv. Så når jeg trykker på continue så failer det (connection error). Noen som har fått det til? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen har fått det til, men ikke jeg -.- Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lucky bastards Hvor stor er egentlig sjangsen for at jeg får en nøkkel? Med tanke på at dem deler ut "bare" 2,5 millioner. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen har fått det til, men ikke jeg -.- Hvem da? Boom! og RamGuy trodde de hadde fått det til, men fikk feilmelding likevel. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Leste det en plass. Komemr til siden der det er en sånn grønn runding som snurrer. Ved siden av addreselinja i opera står det dokument 0%. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kanskje vi kan håpe på at microsoft tenker at WOW best vi gir ut noen til millioner lisenser??? Nå som vi endelig har laget noe som får skryt i hue og ræva er det best å tenke litt på brukerne Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dumme Microsoft som tror serverne deres kan presse 7.5 Petabyte til 2.5 millioner datamaskiner på en dag... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det bare flaks som avgjør hvem som kommer gjennom? Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har fått logget inn 4-5 ganger, men hver gang kommer: Server is too busy Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Har nå brukt 2 timer bare på å refresh siden!! herregud ass gir snart opp! f5 knappen begynner å bli varm Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://forums.facepunchstudios.com/showpos...;postcount=2530 Shoop the woop! Helt lovlig også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://forums.facepunchstudios.com/showpos...;postcount=2530 Shoop the woop! Helt lovlig også! Nå er det vel nøkkelen som folk flest har problemer med å skaffe, ikke iso filen. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://forums.facepunchstudios.com/showpos...;postcount=2530 Shoop the woop! Helt lovlig også! Amagad! :O kuult den funker får håpe det er Ekte vare Takker Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 greit nok det men blir ikke noe key ut av det Lenke til kommentar
AncientLooper Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 greit nok det men blir ikke noe key ut av det Driver å spør fyren som la den ut om hvordan man skal skaffe nøkkel. Evt. kan man jo se om man kommer inn etter man har lastet ned og får tak i en nøkkel. Og det er nok ekte vare ettersom det er fra microsoft sin side, bare gjennom en annen link Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hvilken beta nøkkel er det til? 7000 eller nyere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg