TCi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For n-te gang, build 7000 er betaen. Dere får ikke raskere tilgang om dere driver å kveler serveren flere timer før den blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men den er tilgjengelig her Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men den er tilgjengelig her her er enda en link http://technet.microsoft.com/en-gb/evalcenter/dd353205.aspx Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For n-te gang, build 7000 er betaen. Dere får ikke raskere tilgang om dere driver å kveler serveren flere timer før den blir tilgjengelig. Før den er tilgjengelig? Er den ikke tilgjengelig nå da? Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor vil "alle" absolutt laste ned den offisielle betaen? Er det ikke like enkelt å laste ned via torrent også bruke -rearm? Ikke kom å si at dere vil ha en "lovlig" versjon. I mine øyne er torrent versjon like lovlig siden MS faktisk deler ut 2,5mill kopier av betaen gratis. I tillegg brukers ikke crack, bare rearm kommandoen som er 100% lovlig Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 For n-te gang, build 7000 er betaen. Dere får ikke raskere tilgang om dere driver å kveler serveren flere timer før den blir tilgjengelig. Før den er tilgjengelig? Er den ikke tilgjengelig nå da? Jo det er en del folk som kom igjenom før kl 17. Har prøvd desperat siden kl 17.15 ca men nå tror jeg det er på tide og gi opp. Serveren er mye værre nå enn den var for 2 timer siden. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Kom meg inn!!!! :DDDDD Edit: TIPS, BRUK OPERA Endret 9. januar 2009 av Boom! Lenke til kommentar
lain Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor klager du på oss som ønsker key? Om du mener tpb og rearm duger, fint for deg, men det er ikke ønskelig for alle. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) nå går de grønne prikkene i ring, og det har de gjort i 15 min nå... har ikke lyst til å refreshe, men tror det har hengt seg. ingenting som tyder på at nettleseren jobber... prøv å føre musen over den siden ( download siden ) og ser om det kommer en hvite bjelk, hvis den kommer klikk på den med høyre knapp dan kommer de neden for en liste med nedlastinger. klikk på windows 7, da får du kanskje normale nedlasting siden igjen med video bilde og de hele. jeg fant dette ut tilfeldig og dette funke, nå har jeg 2 pc'er stående med rette side. lykke til Endret 9. januar 2009 av p@ge Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg leste på en side at serverne er tatt ned. Er visst ingenting som funker å laste ned fra ms nå. Uansett så er det kl. 21.00 norsk tid at linken blir tigjengelig fra den vanlige sida. Lenke til kommentar
sphaa Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvorfor klager du på oss som ønsker key? Om du mener tpb og rearm duger, fint for deg, men det er ikke ønskelig for alle. Klagde jeg? Jeg bare spurte hvorfor dere er så gira på å få tak i key? Det virker som mange her bruker MYE mer tid på å vente på keyen enn man vil bruke på å skrive inn -rearm kommandoen en gang hver fjerde uke. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Foretrekker nå alltid key fremfor rearm jeg da, men det er kanskje bare meg? Men dette her er jo helt håpløst.. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg foretrekker også key, men gir snart opp. Kom meg inn!!!! :DDDDD Edit: TIPS, BRUK OPERA Fått key og download? Jeg har kommet til login noen ganger, men får server too busy igjen etter å ha skrevet bruker/pass. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yey! Ser ut til at jeg kom inn, kom hvertfall til en Microsoft TechNet -side. Lenke til kommentar
Damp Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Fant denne linken i source på siden, vet ikke hva den er til? https://login.live.com/login.srf?wa=wsignin...ys&id=74335 Edit: Tror den har med registrering å gjøre. Endret 9. januar 2009 av Boom! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nå står det bare "Done" i den lastelinja i firefox mens den ringen går i evig loop... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg leste på en side at serverne er tatt ned. Er visst ingenting som funker å laste ned fra ms nå. Uansett så er det kl. 21.00 norsk tid at linken blir tigjengelig fra den vanlige sida. hvilke side leste du det, her fungerer den windows side ( kan laste ned hva jeg vil, utenom w7 ) men men........ Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Oi, der kom jeg rett igjennom på både 32bit og 64bit!! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Føkk, kom nesten helt igjennom. Forbi innlogging og greier, helt til jeg gikk en "Server is too busy". Jaja, bare å prøve videre. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Error The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day. You have to be kidding? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg