Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har stort sett gitt opp. Kommer ikke inn med hverken Firefox eller Opera. (Kanskje det er det som er problemet, MS stenger alle uten IE ute? :p)

Kom akkurat inn med Opera etter en del forsøk, men vi må nok vente noen timer til det er noe å laste ned.

Lenke til kommentar

Det var da fælt hvor mange som skulle ha den betaen? Dere er som zombier som står utafor huset til Steve Balmer eller Bill Gates (har ikke helt fulgt med på hvem som er sjefen per i dag..) Mens de står i vinduet langt over dere og ser ned og gnir henda sammen og sier:

''ignorant fools...''

*med en ond latter og gal blikk*

Hvorfor ikke torrents?

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet forbi siden hvor man må skrive inn person info? etter den får jeg bare server is too busy

Jeg har prøvd i snart 2 timer nå, så nei :p Sitter på 10mbit linje så burde ha gode muligheter for å slå igjennom.

Det var da fælt hvor mange som skulle ha den betaen? Dere er som zombier som står utafor huset til Steve Balmer eller Bill Gates (har ikke helt fulgt med på hvem som er sjefen per i dag..) Mens de står i vinduet langt over dere og ser ned og gnir henda sammen og sier:

''ignorant fools...''

Hvorfor ikke torrents?

Blir ikke det samme :p Selv om det sikkert er samme versjonen så er det alltid en bedre følelse å få tak i det rett fra kilden.

Lenke til kommentar
Er det noen som har kommet forbi siden hvor man må skrive inn person info? etter den får jeg bare server is too busy

Jeg har prøvd i snart 2 timer nå, så nei :p Sitter på 10mbit linje så burde ha gode muligheter for å slå igjennom.

''ignorant fools...''

Hvorfor ikke torrents?

Blir ikke det samme :p Selv om det sikkert er samme versjonen så er det alltid en bedre følelse å få tak i det rett fra kilden.

Sant det. Men er det verdt all ventinga? Det er jo en beta tross alt...

Lenke til kommentar

Det er verdt det ja :D Beta tross alt, selv de tidligere pre-beatene har jo vært raskere og mer stabilt enn Vista. Vista ser jo bare ut som en tidlig Alpha versjon i forhold til pre-beatene av 7 hehe. Men nå har serverne dems knela fullstendig :p

Lenke til kommentar
Det er verdt det ja :D Beta tross alt, selv de tidligere pre-beatene har jo vært raskere og mer stabilt enn Vista. Vista ser jo bare ut som en tidlig Alpha versjon i forhold til pre-beatene av 7 hehe. Men nå har serverne dems knela fullstendig :p

Selv error sidene er trege...

Vet at det er samme server og sånt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...