hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Begynner med f5 nå. Får se frem til en kjedelig stund men får håe at jeg får belønning da Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2009 Masse serverfeil nå ja. Opera er satt til å oppdatere hvert 5. sekund. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det fler som sliter med å komme inn på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/, finnes det noen andre linker hvor jeg kan laste ned betaen? På den siden der kommer ikke linkene før rundt 9-10 tia i kveld. På technet derimot skal det være tilgjengelig bortsett fra at akkurat nå er det så stor pågang at serverne har knela fullstendig Lenke til kommentar
hernil Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har stort sett gitt opp. Kommer ikke inn med hverken Firefox eller Opera. (Kanskje det er det som er problemet, MS stenger alle uten IE ute? ) Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Masse serverfeil nå ja. Opera er satt til å oppdatere hvert 5. sekund. Jammen så smart; kvel serverene ytterligere! Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hva om nedlastingen blir avbrutt? sitter på en meget dårlig linje nå... Går det ann å gjenoppta siden? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Å oppdatere hvert 5 sekund er jo fullstendig meningsløst da det tar for meg flere minutter bare for å få kontakt med den siden der man registrerer seg, den "Test drive bla bla bla" greia. Lenke til kommentar
tli Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg har stort sett gitt opp. Kommer ikke inn med hverken Firefox eller Opera. (Kanskje det er det som er problemet, MS stenger alle uten IE ute? ) Kom akkurat inn med Opera etter en del forsøk, men vi må nok vente noen timer til det er noe å laste ned. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det ikke sagt at det skal bli lagt ut klokka 21 norsk tid? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det noen som har kommet forbi siden hvor man må skrive inn person info? etter den får jeg bare server is too busy Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det var da fælt hvor mange som skulle ha den betaen? Dere er som zombier som står utafor huset til Steve Balmer eller Bill Gates (har ikke helt fulgt med på hvem som er sjefen per i dag..) Mens de står i vinduet langt over dere og ser ned og gnir henda sammen og sier: ''ignorant fools...'' *med en ond latter og gal blikk* Hvorfor ikke torrents? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det noen som har kommet forbi siden hvor man må skrive inn person info? etter den får jeg bare server is too busy Jeg har prøvd i snart 2 timer nå, så nei Sitter på 10mbit linje så burde ha gode muligheter for å slå igjennom. Det var da fælt hvor mange som skulle ha den betaen? Dere er som zombier som står utafor huset til Steve Balmer eller Bill Gates (har ikke helt fulgt med på hvem som er sjefen per i dag..) Mens de står i vinduet langt over dere og ser ned og gnir henda sammen og sier: ''ignorant fools...'' *med en ond latter og gal blikk* Hvorfor ikke torrents? Blir ikke det samme Selv om det sikkert er samme versjonen så er det alltid en bedre følelse å få tak i det rett fra kilden. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nja, jeg får sånn technet logo og en sirkel av grønne prikker som indikerer at den jobbe/laster...men så kommer server is too busy etter kanskje 2-3 min... Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det noen som har kommet forbi siden hvor man må skrive inn person info? etter den får jeg bare server is too busy Jeg har prøvd i snart 2 timer nå, så nei Sitter på 10mbit linje så burde ha gode muligheter for å slå igjennom. Det var da fælt hvor mange som skulle ha den betaen? Dere er som zombier som står utafor huset til Steve Balmer eller Bill Gates (har ikke helt fulgt med på hvem som er sjefen per i dag..) Mens de står i vinduet langt over dere og ser ned og gnir henda sammen og sier: ''ignorant fools...'' *med en ond latter og gal blikk* Hvorfor ikke torrents? Blir ikke det samme Selv om det sikkert er samme versjonen så er det alltid en bedre følelse å få tak i det rett fra kilden. Sant det. Men er det verdt all ventinga? Det er jo en beta tross alt... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er verdt det ja Beta tross alt, selv de tidligere pre-beatene har jo vært raskere og mer stabilt enn Vista. Vista ser jo bare ut som en tidlig Alpha versjon i forhold til pre-beatene av 7 hehe. Men nå har serverne dems knela fullstendig Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 nå går de grønne prikkene i ring, og det har de gjort i 15 min nå... har ikke lyst til å refreshe, men tror det har hengt seg. ingenting som tyder på at nettleseren jobber... Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er verdt det ja Beta tross alt, selv de tidligere pre-beatene har jo vært raskere og mer stabilt enn Vista. Vista ser jo bare ut som en tidlig Alpha versjon i forhold til pre-beatene av 7 hehe. Men nå har serverne dems knela fullstendig Selv error sidene er trege... Vet at det er samme server og sånt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jaja, får satse på at jeg klarer å nedlaste det gjennom torrent. Regner ikke med at noen der faktisk er ferdig å nedlaste ennå av de som har fått tilgang men er det build 7000 eller nyere? Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 GIr snart opp, men vil ha den lovelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg