p@ge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 På denne siden skal man kunne laste ned Windows 7, men jeg får ikke til jeg. Hva skal man gjøre? du må vente til de blir lagt ut i kveld Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvordan redigerer man ID3-tags? Når man trykker på rediger så redigerer man bare sangnavnet.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Her er hotfixen for MP3-feilen i WMP12 32-bit 64 bit Install this update to resolve live and recorded TV issues in Windows Media Center, recorded TV playback issues in Windows Media Player, and MP3 file corruption issues in Windows. After you install this item, you may have to restart your computer. This update is provided to you and licensed under the Windows 7 Pre-Release License Terms. Endret 9. januar 2009 av TCi Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Allerede DL'ed. Menmen, forseint. Da halve biblioteket har et sekunds fade inn hakk. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det nå det er populært å si at jeg har to uavhengige backups, hvorav en i en annen bygning, i tilfelle brann, av hele mitt MP3-bibliotek? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det nå det er populært å si at jeg har to uavhengige backups, hvorav en i en annen bygning, i tilfelle brann, av hele mitt MP3-bibliotek? Da har du ikkje nok mp3 Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det nå det er populært å si at jeg har to uavhengige backups, hvorav en i en annen bygning, i tilfelle brann, av hele mitt MP3-bibliotek? Da har du ikkje nok mp3 Nettopp Blir litt slitsomt med 20GB musikk.. Da jeg bare har 120GB HDD fordelt på 2 partisjoner Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Backup kjøres til en WHS server, + har en 1000GB disk med litt random backup på...heh Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Backup kjøres til en WHS server, + har en 1000GB disk med litt random backup på...heh ASL. Kødda.. Burde kjøpe meg en ekstern HD Har Microsoft mer av de fine bakgrunnsbildene? Det er herlig å skjule taskbar mens man har drit fine naturlige bakgrunnsbilder som bytter hvert 10 minutt Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Betaen er ute for nedlasting på MS Technet siden til Kina. Er bare å oversette siden med babelfish eller google translate så finner man frem men foreløpig får jeg bare "Error The site is currently experiencing technical difficulties, please check back in the next business day." Så får bare håpe man kommer igjennom etter hvert Laster ned på engelsk da jeg tviler meget sterkt på at betaen vil bli lagt ut med norsk språk? Endret 9. januar 2009 av Feh Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Backup kjøres til en WHS server, + har en 1000GB disk med litt random backup på...heh ASL. Kødda.. Burde kjøpe meg en ekstern HD Har Microsoft mer av de fine bakgrunnsbildene? Det er herlig å skjule taskbar mens man har drit fine naturlige bakgrunnsbilder som bytter hvert 10 minutt WHS er en av de beste investeringene her i huset Digger også bakgrunnsbildene Man kan vel velge egne bilder også Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nizzen, Prometherion: Man har aldri nok MP3! Men jeg syns nok samlingen min er ganske brukbar, med rundt 113 000 låter fra litt over 8000 album på nærmere 700 gig. Så jeg har to terrabytedisker til backupen. Den ene en Western Digital MyBook som jeg tar inn i hovedhuset når jeg har endret noe i biblioteket. Jeg har en solid CD-samling etter å ha kjøpt CD-er i mer enn 20 år. Den første jeg kjøpte var vel en Meat Loaf. Resten er DRM-fritt som er kjøpt på Amazon (via en kompis i USA). Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) nope.. watermark removeren ødelegger kompatibilitet modusen har ikke merket noen problemer Det finnes andre enn orbit Endret 9. januar 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
Loff1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det begrensinger på hvor lenge man kan vente før man installerer betaen som slippes om noen timer? Kan den installeres på flere maskiner? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 du venter til nedlastningen er ferdig er vel opptil 10 maskiner tror jeg Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx up and running Lenke til kommentar
Eon Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det fler som sliter med å komme inn på http://www.microsoft.com/windows/windows-7/, finnes det noen andre linker hvor jeg kan laste ned betaen? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Server is too busy :/ Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx up and running Server is too busy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg