p@ge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Denne betaen av Windows 7 som kommer ut senere i dag, er det slik at alle kan laste den ned og installere den (lovlig)? Og hvor lenge varer den i såfall, 1 måned? Og er det da mulig å reaktivere slik at jeg til sammen får brukt Win7 i noen måneder? alle kan/har mulighet til å laste den ned, med en begrensing på 2 1/2 miljon stk. på verdensbasis. så dette blir første man til mølle. og Rearm av Windows 7: http://windowsaddict.blogspot.com/2008/11/...activation.html Står at det kan gjøres 3 ganger der, men det skal visstnok være 5. ( fra TCi sitt innlegg ) lykke til Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk, gutter! Jeg kjører alltid dual boot når jeg har eksperimenterer. Men med W7 ser det ut til at det ikke er noe stort problem! 2bb1, de første 2,5 millionene skulle visst få den. Og da kan den så vidt jeg vet aktiveres med et serienummer du får (på opptil 10 datamaskiner) og fungerer fram til 2. juli, eller hva det nå blir. Noen har påstått august, men 7 selv sier 2. juli. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Heisann. Jeg kjører Vista premium på den stasjonære maskinen min. Jeg har to partisjoner på denne maskinen. C: og D: Kan jeg beholde Vista som er installert på C: og legge til Windows7 betaen på D:? Slik at jeg slipper å "formatere" alt jeg har av filer kun for å legge inn Win7? Kan jeg da veksle mellom desse to systemene ved oppstart om jeg vil? Fint om noen kan hjelpe med å svare på dette Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jepp, ingen problemer det. bare husk at når du instalerer på D: Så forsvinner alt som ligger der. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis D er en primærpartisjon, altså... Hvis ikke, går det jo ikke å installere på den. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 faen fikk ikke lasta ned Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det har vel ikke begynt ennå, vel? Er det ikke sent i kveld en gang, altså ettermiddagen USA-tid? Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hvis D er en primærpartisjon, altså... Hvis ikke, går det jo ikke å installere på den. C: er jo primærstasjonen min og der ligger jo Vista installert. Kan jeg da ikke installere Windows7 på D: ? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, nei. Nå snakker du om første partisjon. Du kan ha opptil tre primærpartisjoner på en pc, resten blir logiske partisjoner på en utvidet partisjon. Så du må finne ut (f.eks. i kontrollpanelets datamaskinadministrasjon) om D er en primærpartisjon eller en logisk stasjon. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ah, trodde det hadde vert -.- Rått da får jeg forhåpentligvis downloada Lenke til kommentar
Pusur Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ifølge Microsoft partner så blir beta lagt ut 12 pm Pacific Standard Time. Det blir rundt klokka 9 i kveld for oss Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det blir race som fillern ja :S Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg skal i hvertfall ha det på laptopen min:) *står klar med fingeren på download avtrekkeren* Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Regner med at jeg klarer å skaffe meg et eksemplar av betaen om jeg sitter klar 9-10 i kveld da Frem til juli-august? Det høres superbra ut! Gleder meg Får bare håpe serverne ikke bryter sammen Men Microsoft har vel tidligere erfaring på dette området. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hehe, typsikt, en fredag kveld, da få sitter hjemme.. Jaja, tar heller å koser meg med venner og dama enn å få en "lovelig" versjon av betaen Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Å, ikke spill tøff, Dr3as! Vi vet jo at du sitter hjemme hos mamma og pappa og ser på Nytt på nytt da... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Å, ikke spill tøff, Dr3as! Vi vet jo at du sitter hjemme hos mamma og pappa og ser på Nytt på nytt da... Ikke sitt her å diss nytt på nytt! Satser på at MS finner ut at det er dumt med begrensing på 2.5mill, og gir resten mulighet også Lenke til kommentar
trondiz Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det bare jeg som sliter med MS sine sider allerede nå? Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Dr3as, jeg disser deg, ikke nytt på nytt! Sitter sammen med kona og begge ungene (11 og 13) og ser på det hver fredag! Og i dag kommer jo til og med zombigutta fra Finnmark i Grosvold, så da må jeg vel se det også! Trond89, nei da. Det går ganske tregt der. Omtrent 80 % verdens supernerder prøver å se når det skjer noe. De siste 20 % driver med pingvinleketøy istedenfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg