Azaziel Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det er også fullt mulig å få en 100% Genuine versjon av Windows 7 nå, men det er vel ikke lov å si hvordan - så det må dere nesten bare søke på nettet. Jeg kjører i hvert fall Windows 7 som det eneste operativsystemet på min PC nå, og det fungerer perfekt til tross for en gammel maskin! Det er uansett kun en beta utgave, kan egentlig ikke fatte hva poenget er med å bruke ett beta OS som hoved system. kansje ikkje du, men mongen andre... det fungerer knirkefritt på nesten alle punkter, å finn meg ein test kor vista eller xp, blir karaktisert som ett bedre OS enn 7 (du må nok laga an sjøl tenke eg:-) Derfor velge ein del folk å kjøra det som ett hoved OS... Edit: skriveleif Endret 8. januar 2009 av Azaziel Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kanskje jeg skal hive Windows 7 på PC-en min også. Kan jo egentlig like greit bare bruke det, siden det fungerer bedre enn Vista allerede nå (som det forøvrig har gjort en stund). Gleder meg til Windows 7 kommer i salg. Vurderer nesten å forhåndsbestille det. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) får man gratis oppgradering fra vista til win7? når win7 kommer ut Endret 8. januar 2009 av Submit Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror du virkelig at du får et nytt operativsystem gratis? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror du virkelig at du får et nytt operativsystem gratis? ja Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir 1x 32bit for min stasjonære (av kompatibilitet årsaker) og 1x 64bit på min bærbare! Jeg har aldri kjørt 64bit-system nå, men har en nyere maskin, så det skal ikke være noe problem. Jeg kan vel ha 32bit Vista på én partisjon og 64bit Win7 på en annen? Eller er x86/x64 BIOS-avhengig på noe vis, slik at jeg enten må kjøre det samme på begge? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Blir 1x 32bit for min stasjonære (av kompatibilitet årsaker) og 1x 64bit på min bærbare! Jeg har aldri kjørt 64bit-system nå, men har en nyere maskin, så det skal ikke være noe problem. Jeg kan vel ha 32bit Vista på én partisjon og 64bit Win7 på en annen? Eller er x86/x64 BIOS-avhengig på noe vis, slik at jeg enten må kjøre det samme på begge? Det går helt fint. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er vell ens eget valg, og på eget ansvar. Skal man finne bugs og finne ut om det er noen ting som ikke er bra så må man jo bruke det en del. Men man gjør jo det på eget ansvar selfølgelig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det går helt fint. Ok, takk. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er vell ens eget valg, og på eget ansvar. Skal man finne bugs og finne ut om det er noen ting som ikke er bra så må man jo bruke det en del. Men man gjør jo det på eget ansvar selfølgelig. Joda, skjønner jo det, men hva skjer den dagen det går ned? har full forståelse at folk vil teste å sånn, men selv foretrekker jeg å ha det innstallert på en egen pc dedikert til dette, kommer nok til å kjøpe noen lisenser til Win7 når det kommer, er ikke noe særlig fan av sånn cracke løsninger. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da var build 7000 64 bits innstalert Første møte med den nye taskbaren var jo litt Men må egentlig si den falt fort i smak Har jo blitt vant til den etter 5 min hehe Ellers har jeg ikke fått gjort annet viktig enn mail og utorrent Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen fler som har lada opp og sitter klar for offisiell beta release? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jepp! Vet du sånn ca hvilket klokkeslett nedlastingen vil være tilgjengelig? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Ingen som vet sikkert. Får bare holde f5-knappen inne på denne. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da blei det visst nok en lang natt skjønner jeg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hehehe, redd jeg ikke kan sitte oppe i hele natt :S men har jo betaen kjørende, skulle bare gjerne også hatt en gyldig key. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vurderer å droppe XP i det store og det hele og kun ha W7 på maskina... Lenke til kommentar
Zitrix Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Hei har lest veldig mye tester om windows 7 osv at det skal allerede nå være bedre en windows vista. Er dette tilfelle og er det i det hele tatt smart å bruke dette som sitt nye Opperativ system allerede nå ? Og hvor mye RAM kommer til å støtte kjørere nemelig windows server 2008 32 bit får å få utnyttte de 8 gig med ramm som jeg har. Endret 8. januar 2009 av zitrix2 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Windows 7 har vært mer stabilt for min del enn XP i den tiden jeg har btukt det. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vurderer å droppe XP i det store og det hele og kun ha W7 på maskina... Vurderer det samme jeg også. Bruker bare laptopen til surfing og msn for tiden,så det ser jeg som uproblematisk. For de som bruker maskinen til jobb,skole,spill...osv,så ville jeg kanskje ventet. Vi vet vel heller ikke så mye om hvor sikker W7 er,så litt forsiktig bør man vel være. Tenker da mest på sensitiv informasjon. Eller hva mener dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg