Hercules Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen som har testet win7 mot whs? jupp, funker som bare rakkern. bruker whs for å kunne raskt skifte mellom vista og windows 7. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Beta 1 vil nok komme på onsdag. Det er da Ballmer skal holde sin åpningstale på CES 2009. Var det ikke Beta 1 som nettopp kom ut? Build 7000? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 18:30 - 9 = 9:30 (Edit: glemte at vi var +1) Det er vel heller +9 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vi venter på offisiell beta, build 7004. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 18:30 - 9 = 9:30 (Edit: glemte at vi var +1) Det er vel heller +9 Ja +9 er vel mere riktig...så det vi må vel vente til torsdag egentlig vi... Men det skal bli nice å våkne torsdags morgen og bare KA CHING..windows 7 beta 1 endelig Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Nei, vi er GMT+1. PST er -8. Ja, ser hvor jeg feilet. Nevermind me. Endret 6. januar 2009 av Dragen Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror noe gikk alvorlig galt når jeg forsøkte å overta eierskapet / alle rettigheter på hele "C:".. Nå har flere ikoner (som ikonet til Live Messenger) forsvunnet, det å kjøre ting i kompatibilitet-modus går ikke lengre, fører bare med seg en kræsj, samt det tidvis får jeg ikke engang lov til å legge ting på skrivebordet Litt surt å re-installere nå da, når jeg build 7004 mest sannsynlig er klar innen 48timer Skal prøve å trikse med vLite slik at brukeren min faktisk er hoved-administratoren så jeg slipper alt dette restriksjons tullet! Finnes det noen måte å aktivere og ta over hoved-administrator brukeren etter Windows er installert? Selvsagt gjør det det, men noen som kan fortelle meg hvordan? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Noen store forbedringer til 7004 da? Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er også ganske imponert over W7. Det er mindre ressurskrevende enn jeg har opplevd at Vista Basic/Home er, jeg har prøvd å strippe de to til beinet uten at det skal gå på bekostning av opplevelsen. Jeg slet litt på skolen i dag med å koble meg på nettverket der, der var litt mer uoversiktlig i forhold til Vista på akkurat dette området, noe jeg håper blir fikset i Beta 1. Ellers ser jeg fram imot fullversjonen av W7 og jeg tror på lik linje med mange andre at dette blir et konge OS! Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kjører windows 7 og er utrulig imponert! Alle driverene ble installert automatisk eg elske det. Slipper å klusse å lete etter driver fantastisk. Syns alt går raskere internett spill. Eneste som er litt dumt var at viss du tar ut lydledningen litt så kobler den av lyden. Har et litt ødelagt headsett som eg må vrikke å vri på kabelen får å få lyde til å virke, men dette går ikke i windows 7 pga viss du tar ut ledningen halveis så kobler den helt ut. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dette ser bra ut. Har putta inn 7000 (x86) på en virtuell maskin nå, kommer vel til å leke meg med 7004 i 64 vidunderlige biter når jeg får tak i flere disker. Den virtuelle maskina gir jo bare en liten pekepinn om hvordan dette kommer til å funke i praksis, men det ser bra ut så langt. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eneste som jeg ikke får til å virke på Win7 så langt er Daemon Tools. Noen som vet om noen alternativer? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg bruker PowerISO, fungerer strålende. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Eneste som jeg ikke får til å virke på Win7 så langt er Daemon Tools. Noen som vet om noen alternativer? PowerISO og Alcohol. EDIT: Og Daemon Tools fungerer ikke for noen btw. Endret 6. januar 2009 av Todda7 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Verken Alcohol eller Daemon funka hos meg, har ikkje prøvd PowerISO endå. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Eneste som jeg ikke får til å virke på Win7 så langt er Daemon Tools. Noen som vet om noen alternativer? PowerISO og Alcohol. Kast ut Power. UltraISO knuser magic og power Når det gjelder antall filer som støttes hvertfall. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Men ingen matcher DaemonTools Håper på ny versjon snart! Det og PerfectDisk10 blir bra Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva gjør egentlig DT bedre enn PowerISO? Kan ikke si jeg savner noe. Lenke til kommentar
TorsteinP Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hva gjør egentlig DT bedre enn PowerISO? Kan ikke si jeg savner noe. DT virker med image av CD/DVD som har kopibeskyttelse. Jeg synes det er mye enklere å ha image liggende på HD enn å lete etter CD hver gang jeg skal spille ett spill Har også UltraISO og den virker greit for vanlig ISO, men ikke MDF/MDS image Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg