miCro Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) vill ha 64bit jeg, kjønner ikke hvorfor MS en gang leger 32bit ver av Win 7 Edit: Misforsto hva du egentlig sa her, men som nevnt dukker trolig 64-bit utgaven av beta 1 opp i dag. Endret 5. januar 2009 av miCro Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det kommet opp en Web side som forteller hva slags sw som ikke fungerer med Win 7. Lurer seriøst og installere dette OS'et. Og den build 7000 , hva er timelimit'n på denne? Snabel Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det er iallfall en side som sier hva som funker: Se her. Og man kan visstnok rearme lovlig fem ganger. Det betyr seks måneder. Jeg tipper at det ikke trengs mer, for om et halvt år (juli) er det nok kommet en ferdig versjon. Men jeg kan jo ta feil, det har hendt før... Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 noen som klarer å bruke tight vnc i windows 7? Vnc klienten sier passordet ikke er gyldig når jeg skal koble til. Riktig nok bruker jeg ikke den siste betaen. Det er passord på brukerkontoen og på vnc server programet, same passord som alle de andre pc-ene. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 http://www.itavisen.no/sak/799944/ Sånn for info, ikke rediger tager med windows mediaplayer i windows 7, kan herpe mp3filene. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det mye jobb å installere windows 7, slik at jeg i oppstarten velger om jeg vil kjøre eksisterende os(xp) eller windows 7? Og når jeg vil slette windows 7 igjen, får det tilbake til slik det er i dag med kun XP. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Tror folk flest holder seg unna windows media player uansett. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det meninga at en ikke skal klare å slette utpakkede driver mapper fra skrivebordet sitt eller?Pakket ut Auzentech Prelude driver pakken på skrivebordet, og nå får jeg ikke slettet den? Har tatt ownership og gitt meg selv alt av rettigheter? Men den gang ei.. Jeg sliter også med å slette ting 0_o Jeg bruker WMP.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Bruker Windows 7 på jobben. Er den gammel maskin med VIA chipset, Athlon XP 1900, GeForce 5500. Og det funker greit så lenge ma ikke driver med alt mulig. Birger Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Everlong, du trenger et program som kan rydde plass på harddisken din, som Paragon Partition Manager. Og ta en full backup (imagebackup, som f. eks. med TruImage) først. Det er ikke så veldig vanskelig hvis du har er faring med installasjoner og tukling med pc-er. Søk på "dual boot", så finner du nok noe. Tror til og med det fins noe om det i Guidene på Hardware. Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Hører at mange snakker om en tidsbegrensning her. Regner med at det skal være mulig å finne det et sted i tråden, men jeg har ikke orka å tråle gjennom alt sammen. Hvordan funker den egentlig? Kan jeg bruke betaversjoner fram til the real deal kommer ut, eller må jeg reinstallere eller noe sånt hele tida? Jeg planlegger trippelboot med Vista/7/Debian når jeg får skaffa meg litt flere sårt trengte harddisker. Er det noe problem med virus i 7? Eksisterende OS lappes jo stadig sammen, men 7 har kanskje ikke rukket å bli fillete enda? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har ikke prøvd ennå men det pleier å være fra kjør: slmgr -rearm Vær gang blir tiden utvidet 30dager. Og du skal kunne gjøre det 6 ganger i windows7. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Win7 ville ikke koble til nettet, fordi jeg manglet drivere til nettverksadapteret. Må jeg skaffe alle mulige drivere til Win7? Sitter nå på xp å koser meg, men vil teste Win7. Førsteintrykk : Den kobla ut hele PS2'en til musa, så nå må jeg bruke en ekstra USB plass. Fint grensesnitt, men orker ikke teste ut uten nett. Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Har du ikke Vistadrivere du kan laste ned fra XP-partisjonen? Og den skal ikke koble ut PS2, da er det noe merkelig der. Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Crash Time 2 og The Swarm funka, spillene jeg har testa på det. Endret 5. januar 2009 av Terje92 Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) Må jeg enable Aero på en slags måte i Windows 7? Det står at når jeg holder musepekeren over høyre hjørne nede, så skal alle vinduene bli gjennomsikt, men dette skjer ikke. Får heller ikke opp preview av programvinduene når jeg beveger musa over dem. Noen tips? EDIT: Fant det nettopp ut, måtte velge et "Windows theme"... Endret 5. januar 2009 av HowCome Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nokon som har fått eit program som kan lage virtuell CD-drev av imagefiler? Har prøvd Daemon Tools og MagicISO utan hell. Lenke til kommentar
Azaziel Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Nokon som har fått eit program som kan lage virtuell CD-drev av imagefiler? Har prøvd Daemon Tools og MagicISO utan hell. eg har ikkje prøvd de så mye, men det fungerer jaffal... PowerIso Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Er det idag vi kan vente oss build 7004? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg