Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Benchmarked: Ubuntu vs Vista vs Windows 7

http://www.vista123.net/content/benchmarke...ta-vs-windows-7

Litt artig å lese synes jeg. Bruker selv både win7 og ubuntu.

OBS: Litt gammel test.

Let us take this opportunity to remind readers that Windows 7 is still at least nine months from release.

Er det gjort noen nyere tester? hadde vært morsomt å sett om det har forbedret seg. Av egen erfaring så virker det som om flytting av filer har bedra seg litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, trenger litt hjelper her.

Akkurat lagt inn W7 7127 (jada, vet at den er gammel, men var det eneste jeg hadde for hånd) på en gammel lappis her og har et problem. Egentlig et ganske stort et. Jeg finner ikke batterimåleren! Så får ikke sett hvor mye batteri jeg har igjen nå :p

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med CS:S i Win7? Etter jeg installerte Win7 pro har jeg hatt problemer meg og spille CS source.

Når jeg åpner spillet, får jeg bare "hl.exe svarer ikke" error.

Vist jeg prøver mange gang, hender det seg jeg får det til. :p

Og vist jeg åpner spillet rett etter at jeg har bootet opp, funker det.

Lenke til kommentar
Kanskje du bare må huke av et sted "show battery status on tray"..power saving options eller noe? Er ingen selvfølge at ting kommer der nede av seg selv. Jeg måtte aktivere volumikonet i sound options.

Var vel noe slikt jeg tenkte, men etter å ha rotet rundt i kontrollpanel i et kvarters tid så finner jeg ingenting nemlig.

Flere som har problemer med CS:S i Win7? Etter jeg installerte Win7 pro har jeg hatt problemer meg og spille CS source.

Når jeg åpner spillet, får jeg bare "hl.exe svarer ikke" error.

Vist jeg prøver mange gang, hender det seg jeg får det til. :p

Og vist jeg åpner spillet rett etter at jeg har bootet opp, funker det.

Funker fint her, dog så har det hendt meg et par ganger at jeg har hatt max 20fps av ingen spesiell grunn...

Lenke til kommentar
Den er der ikke i det hele tatt. Chipset driverene skal være intstalert (måtte instalerer de manuelt). Men ser at det er en "unknow device" i device manager, får prøve å se om det finnnes egne drivere til batteriet.

Prøvd og dra den ned fra "hidden tray icons"?

asulyd.png

Tror jeg måtte gjøre det på min laptop.

Lenke til kommentar
Prøvd og dra den ned fra "hidden tray icons"?

asulyd.png

Tror jeg måtte gjøre det på min laptop.

Jeg trekker ned MagicISO-iconet hver eneste gang jeg booter PC'n, det nekter å huske hvor det stod når jeg skrur av maskinen. Noen som har vært borti det problemet?

Kjører W7 64bit Enterprise

Lenke til kommentar

god dagen folkens :w00t:

nå nærmer det seg at en kan kjøpe win 7,

så jeg lurer på hvilken versjon jeg skal ta :dontgetit:

skal hovedsaklig bruke dataen til spilling.

så om noen kan gi meg noen råd setter jeg pris på det.

bruker nå win 7 enterprise(står i signaturen).

funker som bare det men den går ut om snaut to måender for min del.

Lenke til kommentar

Har ikke denne tråden snart utspilt sin rolle? Windows 7 er ferdig og kommer i butikker ganske snart. Blir bare rot om flere skal poste sine problemer her. Beta-testingen er over for lenge siden. Og de fleste med problemer har ikke en gang beta-utgaven, men RTM.

Lenke til kommentar

Njaaa.. Om tråden er mettet, spørs nå. Det er jo fremdeles snakk om å dele erfaring. Men det å finne svaret sitt tviler jeg på at noen klarer eller gidder å bruke tid på. Det blir jo å spørre.

Det jeg tenkte på er at det burde bli satt opp oversikt over programmer som (ikke) virker, samt gjerne enkle Win7 i forhold til XP/Vista forskjeller.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...