HCG Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet om man kan pakke ut imaget på f.eks. D:\ på en XP32-maskin og starte installasjonsprosessen derfra? Tenkte å legge inn Win7x64 på en laptop, men har ikke dvd-r tilgjengelig...Det funker, fordi det har jeg gjort idag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Får fremdeles en .NET Framework feil. Unhandled exception has occurred in your application. If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click Quit, the application will close immediately. Conversion from string "<br /> <b>Warning<b>: mysql_co"to type 'Doble' is not valid. Denne får jeg daglig, om ikke flere ganger om dagen. Noen som vet hva dette er, og hvordan fikse dette? Bruker W7 Pro x64 RTM. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 (endret) Får fremdeles en .NET Framework feil. Unhandled exception has occurred in your application. If you click Continue, the application will ignore this error and attempt to continue. if you click Quit, the application will close immediately. Conversion from string "<br /> <b>Warning<b>: mysql_co"to type 'Doble' is not valid. Denne får jeg daglig, om ikke flere ganger om dagen. Noen som vet hva dette er, og hvordan fikse dette? Bruker W7 Pro x64 RTM. Du har en eller annen .net programmert applikasjon installert med feilaktig kode i seg. Et argument i koden som ber om en string konvertering til double som ikke er tillatt. Edit: Du får prøve å finne ut hvilken applikasjon det er.. Endret 10. oktober 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Nesnitram Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Pappa fikk windows 7 i dag gjennom jobben, skal installere det på PCen nå Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pappa fikk windows 7 i dag gjennom jobben, skal installere det på PCen nå Den løsningen kjører jeg også. Ble en Enterprise versjon på volume-lisensen på jobben i helga. Til og med avklart av IT-avd, ikke noe snusk Med ny SSD så ble datarommet igjen favorittplass! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skulle det ikke komme en hel haug med patcher i dag? Kan ikke se å fått noen ennå gitt. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Skulle det ikke komme en hel haug med patcher i dag? Kan ikke se å fått noen ennå gitt. Kom en viktig oppdatering til Windows 7 nå...så enten var det det til W7 eller så er de på vei nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Heldig du.. ingenting her ennå.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Ble 11 oppdaeringer her inklusive office2003 Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg finner ingen. Lurer på om MS deler det opp i mindre regioner for å ikke få en plutselig enorm pågang på serverne sine... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bruker selvfølgelig Engelsk Win 7 og Office . Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Skulle det ikke komme en hel haug med patcher i dag? Kan ikke se å fått noen ennå gitt. Undersøkte nå nettop, og det hadde kommet 6 viktige oppdateringer til win 7. Endret 13. oktober 2009 av minibig Lenke til kommentar
myhken Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 fikk også 11 totalt, men 5 av dem var til Office 2007. Ellers tikker det inn oppdateringer på både Windows 2008 server nå, Windows 2003, Windows XP...ja, det blir noen oppdateringer i dag på alt av pcer og virtuelle pcer... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Da ble det 5 viktige oppdateringer til min x64 bits versjon.. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Da ble det 5 viktige oppdateringer til min x64 bits versjon.. Ditto. Noen som har fått ATI skjermoppdatering? Har nyeste catalyst, men får fortsatt opp skjermdriver fra august som "anbefalt oppdatering". Skjønner ikkje Win 7 at eg har nyere versjon installert? Eller er det ein annen form for oppdatering? Endret 13. oktober 2009 av Ed Hunter Lenke til kommentar
finnipinni Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Nå har Microsoft endelig lært seg at ASUS M4A79T DeLuxe ikke har NVIDIA nettverksløsning og sluttet å spamme feil driver i Windows update. Tenkte jeg ville sifra til de som har sperret den. Nå er korrekt Realtekdriver på plass. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Hei Har ei oppgåve på skulen der me skal "profilere" ei bedrift i windows7, dvs endre skrivebordsbakgrunn, skjermbeskyttar, startside osv og lage eit image av dette til tanking av andre maskiner. Eg har oppretta ein brukar kalla "Profilering" der eg har gjort endringane som eg vil ha med. Problemet er når eg kopierar filene i mappa "Users" som høyrer til "Profilering" over til Default vil ikkje skrivebordsbakgrunnen henge med. Når eg oppretta ein ny brukar på maskina som forhåpentleg vis skal ha med alle endringane eg gjorde på profileringsbrukaren får eg berre opp ein svart skrivebordbakgrunn, men endringane som startside i IE og skjermbeskyttar er med. Korleis løyser eg dette? Windows versjon: Windows 7 Beta Build 7100 Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 (endret) Maskinen med Windows 7 mister kontakt med nettet etter ca. 1 uke. Har kjørt system restore som til dels har hjulpet, men problemet kommer tilbake etter en stund. Reinstallerer Windows 7, og problemet gjentar seg etter ca. 1 uke. 3 ganger har jeg reinstallert Win 7 på grunn av dette. Finner ikke ut av problemet. Endret 15. oktober 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Sikker på at problemet er med Windows 7? Virker heller at det kan være routeren din. Prøvd å starte den på nytt? Vet at Vista kunne knekke enkelte routere til tider, mulig din ikke liker Windows 7. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er ikke Windows Update som laster ned en ukompatibel nettverkskort driver da. Har du prøvd å oppdatere denne manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg