LucarioX Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er Windows 7 raskere enn vista? og hvordan er det med spill i windows 7 forskjell med XP og vista? som source, bf2,fear, trackmania, osv.. Vurderer å legge inn XP eller w7 nå, har vista nå.. Håper noen svarer Win 7 kjører MYE bedre enn Vista på alle mine maskiner. Spill som hakket og kjørte dårlig i Vista går nesten helt smooth i Win 7. Ytelsen virker egentlig ganske lik som i XP, Win 7 er bare hundre ganger lekrere og mer fremtidsrettet. Anbefaller absolutt OSet! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er enig i at W7 er utrolig bra, og at spillene min går bedre i W7 enn Vista er det ingen tvil om. Selv har jeg byttet ut XP og Vista med Windows 7 på alle pcene mine, med unntak av stuepcen som kjører MediaCenter (Vista). Har 240 timer TV opptak, mange forhåndsprogramerte programmer, 900 DVD filmer og x antall .avi/.mkv filer og innstillinger som jeg ikke vil ødelegge. Og på mediacenter pcen så har faktisk Vista fungert utrolig bra. Installasjonen er over to år gammel nå. Pcen står på 24/7/365 og tar opp alt jeg ser på fra TV konstant. Men det blir vel W7 på den pcen en gang også....men bare ikke nå. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Etter jeg installerte W7 på laptopen og så på stasjonære kommer jeg aldri til å velge XP eller Vista for mine maskiner igjen. Rett og slett fullstendig overlegent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 noen som har fått "error 2" ved installasjon av adobe cs4, og hvordan ble det evnt. rettet. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Jeg har norsk win7 Har lett på google og på pcen i 1 mnd nå. Hvor i huleste er fsx.cfg fila mi fra flightsim? Finner den ikke med søking, er den skjult? Skal liksom lete i C:\users\(name)\Appdata\roaming\microsoft\fsx Men \Appdata\roaming har jeg ikke under min user, ikke på norsk eller eng. Endret 7. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du har selvfølgelig aktivert visning av skjulte mapper? Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I xp ja, i vista ja, men win7? Hvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I xp ja, i vista ja, men win7? Hvor. Latterlig komplisert måte å aktivere dette, men her er en guide: Først følger du denne: http://www.sevenforums.com/tutorials/295-f...tions-open.html Og så denne: http://www.sevenforums.com/tutorials/394-h...-show-hide.html Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise skjulte filer. Hva er neste? Kode det selv? Endret 7. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Neste blir at man får en bok der det står "programmering for dummies" og må lage sitt eget OS.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise sjulte filer.Hva er neste? Kode det selv? Trykk på ALT, så får du frem menyen og kan gjøre det akkuratt ligt som i XP Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei, noen som har gjort noen fremgang når det gjelder det å fjerne Thumbnail Preview? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 I xp ja, i vista ja, men win7? Hvor. Latterlig komplisert måte å aktivere dette, men her er en guide: Først følger du denne: http://www.sevenforums.com/tutorials/295-f...tions-open.html Og så denne: http://www.sevenforums.com/tutorials/394-h...-show-hide.html Evt bare skrive "hidden" i Startmenyen. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Edit, eller skjult for No. Endret 7. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) eller skrive %appdata% i kjør.... trenger ikke vise skjulte filer en gang. Endret 7. oktober 2009 av TCi Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Man lærer så lenge man har lever. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Takker, helt latterlig at man må inn i kontrollpanel for å vise skjulte filer.Hva er neste? Kode det selv? Du har nå folder options tilgjengelig gjennom Explorer også. Organize -> Folder and search options. Lenke til kommentar
mtpower Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da e W7 lagt inn.. Men jeg hadde mere scoore i Grafikk og spillgrafikk før, altså i vista. Har lagt inn driver til skjermkortet, og prøvde å trykke på oppdater, men var siste versonen stod det. er geforce G105M,, eller er dette normalt at akkuart det blir mindre i W7? har ikke rukket å prøvd noe spill enda.. Endret 7. oktober 2009 av mtpower Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Experience Index er omtrent like pålitelig som temperatursansen din og min. Så forskjeller og avvik forekommer hele tiden. Og det er naturlig å anta at Microsoft har laget testen vanskeligere i W7 enn Vista siden det tross alt er noen år forskjell på dem. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Samt at det virker som Microsoft har endret kriteriene på W7 - Expirience Index i det siste. Etter ny installasjon på laptopen for noen mnd siden hadde jeg 6,9. Men nå er den nede på 4,8 uten at jeg har kjørt testen på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg