Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man trenger da ikke bruke Fn+F5 eller hva det var for å få displayet ut på ekster skjerm, det er da bare en hurtigfunksjon. Det er som å kun ha muligheten til å starte outlook ved å trykke på multimediatasten med bilde av et brev på, primitive tastaturer her jo ikke det.

Du må installere nyeste drivere fra nvidia sine hjemmesider, og kjøre installasjon (ikke bare oppdatere drivere fra enhetsbehandling), og aktivere den andre skjermen via nvidias eget kontrollpanel...

Lenke til kommentar
Jeg har samme bærbaren men kan ikke sjekke det ut nå. Du kan jo hente ny skjermdriver fra Nvidia.

Nvidia 8M series:

32 bit: http://www.nvidia.com/object/notebook_winv...86.81_whql.html

64 bit: http://www.nvidia.com/object/notebook_winv...86.81_whql.html

Installer og prøv igjen, om du ikke har prøvd så kan du jo sjekke om du må inn på menyen der du endrer oppløsning for å aktivere skjermen.

Det virket :) takk så mye, presis og god hjelp, det er sånt jeg setter pris på :)

Lenke til kommentar

Er det mulig å sette et eget område til gadgets/sidebar? Har som regel video kjørende i fullscreen 24/7 på sekundærskjermen, og jeg vil gjerne ha oversikt over gadgets hele tiden. Men siden jeg ikke vil ha skjermbildet rotete så kjører jeg alle programmer (utenom explorer) i fullscreen, og da dekkes gadgetsene av programmene, og hvis jeg kjører gadgets med always on top, så dekker de deler av programmene.

Har tatt skjermbilde som viser hva jeg mener. Ignorer explorer-vinduene, gadd bare ikke flytte på det.

post-44445-1253991802_thumb.png

Lenke til kommentar
Er/blir Windows 7 bedre enn Vista når det gjelder vedvarende harddisk aktivitet? Tenker da på den harddisk-indexeringen og Super Fetch eller hva det heter som går i hytt & pine på Vista

Windows 7 har veldig liten disk aktivitet etter den har startet opp på de to pcene jeg bruker til daglig. Før lyste jo disk lampen stort sett hele tiden på den pcen jeg kjørte Vista på, men nå blinker den kun en gang i blant. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er/blir Windows 7 bedre enn Vista når det gjelder vedvarende harddisk aktivitet? Tenker da på den harddisk-indexeringen og Super Fetch eller hva det heter som går i hytt & pine på Vista

Jeg opplever det egentlig helt likt, men på mange andre områder er Win7 et stort fremskritt, og det tar nok ikke mere enn 6 mnd før Win7 har tatt igjen Vista på samtlige punkter ser jeg for meg. Men dette er mine meninger og erfaringer...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...