bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du må nok laste ned drivere fra FSC for Fn funksjonen. Det er trolig software styrt.. (?) Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Du må nok laste ned drivere fra FSC for Fn funksjonen. Det er trolig software styrt.. (?) Ja jeg vet. Men venter med det til det finns oppdaterte win 7 drivere. Tenkte at det var samme problemet for Crex. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Spørs hvor ny maskinen din er, men jeg ville ikke hodlt pusten for at det kommer Win7 drivere Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Man trenger da ikke bruke Fn+F5 eller hva det var for å få displayet ut på ekster skjerm, det er da bare en hurtigfunksjon. Det er som å kun ha muligheten til å starte outlook ved å trykke på multimediatasten med bilde av et brev på, primitive tastaturer her jo ikke det. Du må installere nyeste drivere fra nvidia sine hjemmesider, og kjøre installasjon (ikke bare oppdatere drivere fra enhetsbehandling), og aktivere den andre skjermen via nvidias eget kontrollpanel... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 bIsk0p ! Modellen ble lansert sent i 2007 , så det finns jo håp. Men alt funker greit med Win7-32bits på den slik det er satt opp nå uansett. Ellers takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Når det er snakk om laptop, er det veldig greit å kunne bruke hutigtastene! ;D Jeg liker dem veldig godt! Lenke til kommentar
Crex Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Jeg har samme bærbaren men kan ikke sjekke det ut nå. Du kan jo hente ny skjermdriver fra Nvidia. Nvidia 8M series: 32 bit: http://www.nvidia.com/object/notebook_winv...86.81_whql.html 64 bit: http://www.nvidia.com/object/notebook_winv...86.81_whql.html Installer og prøv igjen, om du ikke har prøvd så kan du jo sjekke om du må inn på menyen der du endrer oppløsning for å aktivere skjermen. Det virket takk så mye, presis og god hjelp, det er sånt jeg setter pris på Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ingen årsak Er det Hp pavilion DV6750EO du har? Står på undersiden sammen med Windows lisensen. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen som vet hvordan jeg kan skjule en harddisk, slik at den ikke synes under min datamaskin men fortsatt fungerer normalt? Har en egen recoverypartisjon som er litt irriterende. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Administrative Tools -> Computer Management -> Storage Der mener jeg det skal gå an å skjule partisjoner. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Er det mulig å sette et eget område til gadgets/sidebar? Har som regel video kjørende i fullscreen 24/7 på sekundærskjermen, og jeg vil gjerne ha oversikt over gadgets hele tiden. Men siden jeg ikke vil ha skjermbildet rotete så kjører jeg alle programmer (utenom explorer) i fullscreen, og da dekkes gadgetsene av programmene, og hvis jeg kjører gadgets med always on top, så dekker de deler av programmene. Har tatt skjermbilde som viser hva jeg mener. Ignorer explorer-vinduene, gadd bare ikke flytte på det. Lenke til kommentar
novastrum Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Angående fn+F* for å skifte skjerm, så er Windowstast+P en bedre snarvei i mine øyne. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er/blir Windows 7 bedre enn Vista når det gjelder vedvarende harddisk aktivitet? Tenker da på den harddisk-indexeringen og Super Fetch eller hva det heter som går i hytt & pine på Vista Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er/blir Windows 7 bedre enn Vista når det gjelder vedvarende harddisk aktivitet? Tenker da på den harddisk-indexeringen og Super Fetch eller hva det heter som går i hytt & pine på Vista Windows 7 har veldig liten disk aktivitet etter den har startet opp på de to pcene jeg bruker til daglig. Før lyste jo disk lampen stort sett hele tiden på den pcen jeg kjørte Vista på, men nå blinker den kun en gang i blant. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 +1 Spam kalles vel denne og "+1" posten? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vet ikke om det er besvart ført, men kan man oppgradere Windows 7 RC til 'the real deal'? =) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vet ikke om det er besvart ført, men kan man oppgradere Windows 7 RC til 'the real deal'? =) Bruk google, så finner du svaret. Det finnes en måte å gjøre det på. Google er din venn. Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Er/blir Windows 7 bedre enn Vista når det gjelder vedvarende harddisk aktivitet? Tenker da på den harddisk-indexeringen og Super Fetch eller hva det heter som går i hytt & pine på Vista Jeg opplever det egentlig helt likt, men på mange andre områder er Win7 et stort fremskritt, og det tar nok ikke mere enn 6 mnd før Win7 har tatt igjen Vista på samtlige punkter ser jeg for meg. Men dette er mine meninger og erfaringer... Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Beklager hvis dette er blitt spurt om før: Hvis man kjøper engelsk utgave av Win 7 Ultimate Retail, kan man da laste ned norsk språkpakke slik som man kan til RC? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg