Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har jeg akkurat installert Win7 Pro på husets hovedmaskin. Virker som et knall OS hittil, men jeg har et par problemer!

 

- Jeg får ikke kjørt mozilla skikkelig, installeres og når jeg velger å åpne programmet starter det en prosess, men vinduet dukker ikke opp. Må bruke ctrl+alt+del for å slutte prosessen.

 

- Trøblete med flash og java, er det noe spesielt jeg må gjøre her? Youtube o.l fungerer ikke, det er litt irriterende.

 

- For å få start på programmer som MSN messenger må jeg høyreklikke og velge "kjør som administrator", hvordan skrur jeg dette av? Hvis jeg ikke høyreklikker og bare starter det som jeg vanligvis gjør, starter en prosess men det dukker ikke opp noe vindu.

 

Noen som kan hjelpe meg her?

Endret av Chris_lox
Lenke til kommentar
høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården

 

Kjører Windows 7 Ultimate 64Bits på Server'en min, stasjonære PC'en og laptopen. Ingen problemer på noen av de :)

 

Har kjørt W7 i mange mnd med RC releaser også og har hatt veldig lite problemer med de. Å kjøre 32Bits nå er jo ren idioti spør du meg. Noen som faktisk kjører under 4GB RAM enda???

Lenke til kommentar
høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården

 

Kjører Windows 7 Ultimate 64Bits på Server'en min, stasjonære PC'en og laptopen. Ingen problemer på noen av de :)

 

Har kjørt W7 i mange mnd med RC releaser også og har hatt veldig lite problemer med de. Å kjøre 32Bits nå er jo ren idioti spør du meg. Noen som faktisk kjører under 4GB RAM enda???

 

Det er svært mange det. Vil faktisk tro flertallet av bruker fremdeles har bare 2 eller 3 GiB. Og de har faktisk ikke bruk for mer heller.

Lenke til kommentar

Hmm.. støtt på et lite problem. Akkurat installert RTM, og når jeg skal koble til filserveren min får jeg først den vanlige innloggingsvinduet:

post-122083-1253127178_thumb.jpg

 

Men så påstår den at det er feil, og jeg får et annet vindu (jeg vet at bruker og pass er riktig)

post-122083-1253127198_thumb.jpg

- Jeg ser den velger mitt maskinnavn (laptopen) som domene, kan det ha noe med saken å gjøre?

 

 

Dette kom også plutselig på desktopen, hadde ikke dette når jeg kjørte 7200 something på laptopen før. Any ideas? :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...