Myst Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjører W7U på stasjonære og bærbare. Funker knall, så lenge jeg får de fleste programmer til å fungere. Har 2 spørsmål: 1) Er det mulig å installere i kompabilitetsmodus? 2) WMP kommer alltid i liten vindu. Hvordan får jeg fullskjerm som standard? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvis du starter WMP via link, så er det bare å velge at den skal starte maksimert. Er det når du trykker på en meida fil, så er det mulig at dette kan endres i innstillinger? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Er sjelden jeg åpner den fra link. Vil helst at den skal maksimeres når jeg åpner mediafiler. Ok, får pøve litt når jeg kommer hjem. Endret 16. september 2009 av Myst Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 (endret) Da har jeg akkurat installert Win7 Pro på husets hovedmaskin. Virker som et knall OS hittil, men jeg har et par problemer! - Jeg får ikke kjørt mozilla skikkelig, installeres og når jeg velger å åpne programmet starter det en prosess, men vinduet dukker ikke opp. Må bruke ctrl+alt+del for å slutte prosessen. - Trøblete med flash og java, er det noe spesielt jeg må gjøre her? Youtube o.l fungerer ikke, det er litt irriterende. - For å få start på programmer som MSN messenger må jeg høyreklikke og velge "kjør som administrator", hvordan skrur jeg dette av? Hvis jeg ikke høyreklikker og bare starter det som jeg vanligvis gjør, starter en prosess men det dukker ikke opp noe vindu. Noen som kan hjelpe meg her? Endret 16. september 2009 av Chris_lox Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Høres ut som om noe har gått galt under installasjonen din. Dette er ting som fungerer helt flott for de aller fleste. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården Kjører Windows 7 Ultimate 64Bits på Server'en min, stasjonære PC'en og laptopen. Ingen problemer på noen av de Har kjørt W7 i mange mnd med RC releaser også og har hatt veldig lite problemer med de. Å kjøre 32Bits nå er jo ren idioti spør du meg. Noen som faktisk kjører under 4GB RAM enda??? Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården Bullshit. Win7 64-bit kjører uten problemer. Det VAR problemer da XP 64-bit kom for endel år siden, men det var pga. dårlige og få drivere. Dette stemmer IKKE lenger. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjører selv 64bit, og alt fungerer helt nydelig Ikke vært borti noen av problemene han nevner. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har selv brukt 64bit i 1 år ca. Ikke opplevd noen problemer der nei. Men hadde kanskje vudert en kjappreinstallering om jeg var deg, om du ikke har lagt inn alt for mye enda. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 W7 x64 Ultimate Norsk Æktivejted funker fint her. Kjører så å si feilfritt. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 høres ut som han kjører 64bit...... _bare_ trøbbel der i gården Kjører Windows 7 Ultimate 64Bits på Server'en min, stasjonære PC'en og laptopen. Ingen problemer på noen av de Har kjørt W7 i mange mnd med RC releaser også og har hatt veldig lite problemer med de. Å kjøre 32Bits nå er jo ren idioti spør du meg. Noen som faktisk kjører under 4GB RAM enda??? Det er svært mange det. Vil faktisk tro flertallet av bruker fremdeles har bare 2 eller 3 GiB. Og de har faktisk ikke bruk for mer heller. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 3x 64-bit her, har 32-bit på den eldste laptopen, 700MB minne ;D Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kjører faktisk x64 Win7 på min AMD Athlon 64 3200+ 2.20GHZ og 1GB minne her i gården Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Formaterte hele OS-disken og legger inn på nytt nå. Hvilke antivirusprogrammer bruker dere? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm.. støtt på et lite problem. Akkurat installert RTM, og når jeg skal koble til filserveren min får jeg først den vanlige innloggingsvinduet: Men så påstår den at det er feil, og jeg får et annet vindu (jeg vet at bruker og pass er riktig) - Jeg ser den velger mitt maskinnavn (laptopen) som domene, kan det ha noe med saken å gjøre? Dette kom også plutselig på desktopen, hadde ikke dette når jeg kjørte 7200 something på laptopen før. Any ideas? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Formaterte hele OS-disken og legger inn på nytt nå. Hvilke antivirusprogrammer bruker dere? Sunn fornuft er mitt beste antivirus. Så bruker ikke noe annet. men AVG Free og Avast Antivirus skal være greie. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Takk! Fant forøvrig synderen bak alle problemene, en ikke-kompitabel driver til Asus Xonar D1. Er det da mulig å prøve driverene som egentlig er laget for Vista? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 @WheelMan, Kunne du ha mer kryptisk/nerd navn på maskien!?!? Fant forøvrig synderen bak alle problemene, en ikke-kompitabel driver til Asus Xonar D1. Er det da mulig å prøve driverene som egentlig er laget for Vista? Ja, stort sett kan du bruke vista drivere Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Formaterte hele OS-disken og legger inn på nytt nå. Hvilke antivirusprogrammer bruker dere? Antivirus is for noobs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg