covah Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Har du prøvd å se om du finner drivere via Windows Update? Har et ATI 3850, og de siste driverene ble installert automatisk via Windows Update. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Jeg har ikke hatt noe problem med Catalyst på Win7 Pro. Driverene vel og merke. CCC har jeg ikke testet, men skal gjøre det i morra. Jeg lastet ned driveren fra ati/amd sine sider. Skjermkort av type ATI HD 3650. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Har du prøvd å se om du finner drivere via Windows Update? Har et ATI 3850, og de siste driverene ble installert automatisk via Windows Update. Spiller ingen rolle lenger. Mulig du overså "gledes-edit"en min, alt fungerer nå takket være original CDen. Men skal huske på det ved neste oppgradering. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 (endret) Det går å installere W7 på egen partisjon på den disken du har hææ? sa jeg var noob Har du flere "harddisker"? Feks C:\ D:\ osv med filer på? Isåfall kan du installere windows 7 på D:\ (Da får du valg når du starter maskinene om du vil gå inn i windows XP eller Windows 7) Du kan også installere på samme harddisk som windows xp er fra før av, men er egentlig ikke anbefalt. Noen av programmene\spillene vil fungere, mens andre ikke. Du vil heller ikke gå tilbake til XP om du ikke liker windows 7. Det jeg anbefaler er at du brenner ut på en dvd de tingene du vil spare på, så installere Windows 7 på en clean harddisk (altså du formaterer den du har nå). Så legger inn det du vil ha igjen. PCen din skal nok klare Windows 7 fint tusen takk, må liksom være helt sikker før jeg prøver meg på noe sånt, har veldig lite lyst til å ødelegge noe.. ( noe jeg er veldig flink til noen ganger ) tror ikke de funker å brenne dvder på denne pcen men jeg tror jeg har en sånn minnepenn USB greie eller hva det enn het. var litt flaut at jeg var så dårlig på dette, for ellers så er jeg ganske flink på pc Endret 14. september 2009 av yoye666 Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Jeg har brukt Windows 7 i en dag nå, og det er to ting jeg lurer på. - Live Messenger vil ikke lukke seg til tray. Den blir liggende i traymodus på startlinjen. Noen som har opplevd det samme? - Jeg bruker en validert utgave av W7 Pro, men hittil har jeg bare installert to Important Updates, og ingen av dem var security fixes. Har det ikke kommet noe slike enda? Endret 15. september 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Endrebjo: Bla deg frem til der Live messenger er installert, og sett msnmsgr.exe i kompabilitetsmodus for Windows Vista. Da vil den havne i tray når du lukker hovedvinduet til Live messenger. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Du har jo gjort noen innstillinger, for startmenyen og starlinjen ser ikke slik ut normalt i Windows 7. Sjekk innstillingene om ikke du finner det der. Ellers er det ingen spesielle oppdateringer til Windows 7 enda nei, den er jo offisielt ikke lansert enda... Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Og uansett så installeres vel viktige oppdateringer når man installerer W7? Mener jeg så det når jeg installerte.. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Endrebjo:Bla deg frem til der Live messenger er installert, og sett msnmsgr.exe i kompabilitetsmodus for Windows Vista. Da vil den havne i tray når du lukker hovedvinduet til Live messenger. Flottings! Ellers er det ingen spesielle oppdateringer til Windows 7 enda nei, den er jo offisielt ikke lansert enda... OK. Litt merkelig i og med at W7 har vært tilgjengelig på skolen i minst en måned. Av andre erfaringer jeg har å komme med så greide jeg å lage mega-fuckups med Shrew Soft VPN, blåskjerm og hele pakken. Og Ext2IFS lar seg installere i Vista-modus, men diskene blir ikke montert automatisk ved oppstart (må lage oppstartsskript som inneholder mountvol). Endret 15. september 2009 av endrebjo Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Er det mulig å bruke eldre MSN-klienter som f.eks. 7.5 i Win7? WLM er kranglete og jeg liker fortsatt ikke Trillian eller Pidgin, og det etter å ha brukt begge noen dager. edit: Og hvordan er det med ESET NOD32 og Windows 7? Siden jeg nå har x64 i stedet for x32, så fungerte ikke min gamle x32-utgave. Endret 15. september 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Har hørt rykter om at de skal stenge for bruken av eldre msn klienter, uavhengig av operativsystem grunnet sikkerhet. Men om du vil endre den den nåværende msn så prøv enten mastaline.com eller mess.be. Og har du messenger plus for å legge til flere funksjoner. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hmm, just my luck. Siden WLM ikke vil i det hele tatt, og de alternative klientene bare er pes. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hva er galt med nyeste versjon av MSN? :/ Kan til og med være logga på flere plasser på en gang Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg har aldri klart å lære meg å like det. Jeg har prøvd å godta det på nytt i en uke nå, fordi jeg ikke fikk til å installere eldre klienter. Jeg har det på samme måte med biler etter 1976, jeg får meg ikke til å like de eller synes de ser bra ut. Jeg får meg ikke til å like WLM eller synes det ser pent ut heller. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Msn ser horribelt ut slik det kommer som standard. Last ned og innstaller apatch på en nyinnstallert utgave av msn. Gå inn i msn sin options meny og fjern favoritter og annet skit. Da blir det bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 apatch rocker hardt. ut med win 7 og inn igjen med xp på laptopen greier ikke gi slipp på xp.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jo takk, jeg vet hvordan man patcher MSN. Det har jeg gjort med 7.5 siden jeg måtte bruke det, og 6.2 før det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor? Win7 pusta nytt liv i min laptop! Har Win7 på alle 4 maskinene min hjemme! Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hvorfor? Win7 pusta nytt liv i min laptop! Har Win7 på alle 4 maskinene min hjemme! Helt med på den. RC på to laptopper og en stasjonær. Selv den gamle laptopen som kjørte ubuntu kjører W7 fint. Ligger i boden med en USB-disk og funker som 'filserver' i Homegroup. Enklere enn det blir'e ikke! Ser ut til at jeg får en W7 Enterprise gjennom jobben's volumlisens så da er jeg fornøyd. Nå må bare Intel SSD kommer på lager.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Win 7 ultimate bruker jeg på den stasjonære wintendoen (aka gaming pc). Synes bare XP GUI'et tar seg bedre ut på laptopen. Skal se om jeg får inn media center på den så jeg kan bruke den som spiller for projektoren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg