Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøver å få tilgang til Windows 7 90-dagers trial gjennom det IT Manager jallet, men etter at jeg har mottatt verification email og trykket på linken, og continue, så blir jeg bare sendt videre til hjemmesiden for Windows 7.

 

Hvor kan jeg så laste ned 90-dagers prøven? Eller har de kuttet ut dette tilbudet (i så fall sannsynligvis pga. mange som lurer seg inn)? :p

 

EDIT: Hmm, nå kom jeg meg inn på en side hvor det står at nedlastingen klargjøres, men ingenting skjer videre. Ser ut

som det fordømte skolenettet sperrer for bruk av MS sin Download Manager.

 

Jaja, ser ut som jeg må vente til Acer sender ut Win 7 oppgraderingene i steden. :hmm:

Endret av XDamage
Lenke til kommentar
(...)

 

Dette gikk mye fortere og lettere med windows server 2008 synes jeg. Men 2008 var ikkje noe valg for det jeg skal bruke serveren til nå. Ubuntu server synes jeg hadde så mange fordeler ovenfor Windows server, at det ble Linux gitt :D

(...)

 

Jeg prøvde å legge inn Server 2008 R2 på hovedmaskinen min sist gang jeg formaterte. Men den fant nesten ingen drivere eller noe slikt. Jeg prøvde meg ikke noe lengre pga dette, men stemmer det at du må kjøre inn drivere manuelt i Server 2008?

Lenke til kommentar
Installerer windows 7 automatisk viktige drivere som lydkort, prosessor og hovedkort ditten og datten drivere?

 

Har en følelse av at det ble gjort her nå uten at jeg vet sikkert :p Noen som vet?

I de aller fleste tilfellene finner den de nyeste driverene tilgjenglig fra en rekke produsenter ja. :)

 

Er vel kunn skjermkortet det kan være lurt og installere selv.

Lenke til kommentar
Installerer windows 7 automatisk viktige drivere som lydkort, prosessor og hovedkort ditten og datten drivere?

 

Har en følelse av at det ble gjort her nå uten at jeg vet sikkert :p Noen som vet?

 

På min maskin er det kun 2 drivere som må installeres i ettertid og det er nVidia driver (for å få kontrollpanelet) og chipset driverene til hovedkortet (for å få tatt i bruk I/O portene i kabinettet). Alt annet er installert med en gang Win 7 booter for første gang :)

Lenke til kommentar
Hvordan blir jeg kvitt linjen jeg har merket med rødt? ( hvis det er mulig da )

 

Er det noen mulighet for å velge at alle mapper skal være like til en jeg har satt opp, så jeg slipper å gå igjennom alle?

 

For og gjøre alle mapper like stiller du inn en mappe slik som du vil ha den også trykker du "Organiser" øverst i hjørnet --> "Mappe- og søkealternativer" --> "Vis" --> "Bruk på mapper".

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...