TCi Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Servere er et helt annet kapittel. Og alt kommer ned til hvilke funksjoner du ønsker. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Jeg prøver å få tilgang til Windows 7 90-dagers trial gjennom det IT Manager jallet, men etter at jeg har mottatt verification email og trykket på linken, og continue, så blir jeg bare sendt videre til hjemmesiden for Windows 7. Hvor kan jeg så laste ned 90-dagers prøven? Eller har de kuttet ut dette tilbudet (i så fall sannsynligvis pga. mange som lurer seg inn)? EDIT: Hmm, nå kom jeg meg inn på en side hvor det står at nedlastingen klargjøres, men ingenting skjer videre. Ser ut som det fordømte skolenettet sperrer for bruk av MS sin Download Manager. Jaja, ser ut som jeg må vente til Acer sender ut Win 7 oppgraderingene i steden. Endret 8. september 2009 av XDamage Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (...) Dette gikk mye fortere og lettere med windows server 2008 synes jeg. Men 2008 var ikkje noe valg for det jeg skal bruke serveren til nå. Ubuntu server synes jeg hadde så mange fordeler ovenfor Windows server, at det ble Linux gitt (...) Jeg prøvde å legge inn Server 2008 R2 på hovedmaskinen min sist gang jeg formaterte. Men den fant nesten ingen drivere eller noe slikt. Jeg prøvde meg ikke noe lengre pga dette, men stemmer det at du må kjøre inn drivere manuelt i Server 2008? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Det kan man, og vistadrivere fungerer på server 2008 og 2008r2 Win 7 drivere fungerer også Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 Joda, men det var lixom kun nettverks driveren som ble funnet mener jeg å huske. Utrolig mye som måtte gjøres manuelt (noe jeg ikke gadd da.. ) Var det sånn hos deg og, eller jeg som har gammel HW? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 8. september 2009 Rapporter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Hmm er det bare meg eller er lyden genrelt sett mye lavere i windows 7 kontra xp? Edit: oppdaget feilen lydkortet var satt til 16 bit og 48.000 hz, mens jeg fikk samme lydnivå som jeg hadde i xp etter å stille den til 24 bit. Endret 8. september 2009 av WallStreet Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hvordan innstalere Windows 7 fra en minnepinne Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Omg, skjer med å loade computer!! Det har stått over 3 minutter! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Det der slet jeg med i de tidlige beta buildsene. Måtte restarte explorer.exe hver gang det skjedde. Problemet ble dog borte etter jeg gikk over til RC. Lenke til kommentar
Kvitteri Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hmm, jeg har rc Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Installerer windows 7 automatisk viktige drivere som lydkort, prosessor og hovedkort ditten og datten drivere? Har en følelse av at det ble gjort her nå uten at jeg vet sikkert Noen som vet? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Installerer windows 7 automatisk viktige drivere som lydkort, prosessor og hovedkort ditten og datten drivere? Har en følelse av at det ble gjort her nå uten at jeg vet sikkert Noen som vet? I de aller fleste tilfellene finner den de nyeste driverene tilgjenglig fra en rekke produsenter ja. Er vel kunn skjermkortet det kan være lurt og installere selv. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Installerer windows 7 automatisk viktige drivere som lydkort, prosessor og hovedkort ditten og datten drivere? Har en følelse av at det ble gjort her nå uten at jeg vet sikkert Noen som vet? På min maskin er det kun 2 drivere som må installeres i ettertid og det er nVidia driver (for å få kontrollpanelet) og chipset driverene til hovedkortet (for å få tatt i bruk I/O portene i kabinettet). Alt annet er installert med en gang Win 7 booter for første gang Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Omg, skjer med å loade computer!! Det har stått over 3 minutter! Ta ut cd-er og eksterne harddisker en etter en og se om problemet ordner seg. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Skjedd med meg å en del. Tar man ut CD'er blir det fiksa som sagt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Jeg sleit med det samme. Svaret var å formatere uten noen andre disker tilkoblet. Tror jeg hadde noen bootfiler på de eldre harddisken, det som var grunnen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvordan blir jeg kvitt linjen jeg har merket med rødt? ( hvis det er mulig da ) Er det noen mulighet for å velge at alle mapper skal være like til en jeg har satt opp, så jeg slipper å gå igjennom alle? Endret 11. september 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Valideringen av Windows 7 reagerer tydeligvis på forskjeller i hardware drivere eller noe. Jeg har min installert på en Boot Camp-partisjon på min MacBook, og den reagerer hvis jeg starter opp under Parallels istedet for å boote i Windows. Om jeg ber den validere så går det bra. Geir Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 Hvordan blir jeg kvitt linjen jeg har merket med rødt? ( hvis det er mulig da ) Er det noen mulighet for å velge at alle mapper skal være like til en jeg har satt opp, så jeg slipper å gå igjennom alle? Har du prøvd dette? http://www.sevenforums.com/customization/2...er-toolbar.html Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 11. september 2009 Rapporter Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Hvordan blir jeg kvitt linjen jeg har merket med rødt? ( hvis det er mulig da ) Er det noen mulighet for å velge at alle mapper skal være like til en jeg har satt opp, så jeg slipper å gå igjennom alle? For og gjøre alle mapper like stiller du inn en mappe slik som du vil ha den også trykker du "Organiser" øverst i hjørnet --> "Mappe- og søkealternativer" --> "Vis" --> "Bruk på mapper". Endret 11. september 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg