TCi Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Holder det med 4GB (DDR2) ram og intel e6850 for å kjøre 64bit.Har tilgang på både x86 og 64bit, så jeg lurer på hva som blir best. over 3GB = 64-bit Selv om man kan ha 64-bit er det ikke nødvendigvis en selvfølge at det er best for alle. Først og fremst ville jeg sjekket at det finnes 64-bit drivere for ditt system. Om det gjør det så gå for det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 Drivere er ikke et stort problem vil jeg si.. Eneste er vel evt CPU som kan være et problem, men ikke i dette tilfellet Lenke til kommentar
sureup Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hvor kan man skru av den funksjonen som automatisk resizer vinduer når man drar dem ut på kantene av skjermen? Er ganske irriterende Endret 31. august 2009 av sureup Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Hvor kan man skru av den funksjonen som automatisk resizer vinduer når man drar dem ut på kantene av skjermen? Er ganske irriterende Åpne "Ease of Access Center" i control panel - åpne "make the mouse easier to use". Sett kryss/hake ved den som er avbildet: Da disables "Aero Snap". Endret 31. august 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2009 Rapporter Del Skrevet 31. august 2009 finnes det noe "allways on top" knapp i et msn vindu? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Folk som har testa hva er +/- i forhold til WinXP? Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Folk som har testa hva er +/- i forhold til WinXP? Jeg hater og har alltid hatet vista, har holdt meg til xp. Byttet nå til win7 og kan faktisk ikke si jeg kommer på noen ulemper med å bytte til win7 La akkurat inn win7 på en bærbar også, alt fungerte fra første stund. Internett, alle drivere og nettverket var der Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det går raskere Det ser finere ut Det har bedre nettverks støtte Det finner 99% av driverene selv Det er lovlig gratis fram til Juni(?) 2010 Det er nytt Det har DX10 støtte Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Det går raskereDet ser finere ut Det har bedre nettverks støtte Det finner 99% av driverene selv Det er lovlig gratis fram til Juni(?) 2010 Det er nytt Det har DX10 støtte DX11 regner jeg med at du mener. Min favoritt er jumplist og den nye oppgavelinjen. Det er nå så utrolig mye raskere å jobbe med Windows 7 enn tidligere versjoner. Det samme gjelder Aero Snap som lar deg behandle vinduer mye raskere også. Å komme på jobb og gå tilbake til XP er en real nedgradering. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Tenkte faktisk på DX10 da han har XP og DX9 Det med å kunne dra vinduer opp og til siden er utrolig greit når du kjører to-skjerms oppsett. Flytte vinduer er litt for enkelt! Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) noen som har peiling om hvorfor pcen min vil ikkje finne\greie å finne internett min, har installert, men nette vil ikkje funke. nokon som veit kvifor? og ja, dette er til windows 7 Endret 1. september 2009 av Manuzet Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har en 1TB harddisk som er delt i en partisjon på 27GB hvor jeg har vista, og resten som datadisk. Hvis jeg skulle installere w7, er det noe problem å legge det på vistapartisjonen, slik at det jeg har av data ikke blir borte..? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Tenker du på dualboot eller tenker du på og oppgradere? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Fresh install tenkte jeg på. På vista-partisjonen. Endret 1. september 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Feh Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Tror du lurer på om filene på datapartisjonen (datadisken) ikke blir borte? De vil være helt inntakt selv om du legger inn Win 7 på Vista partisjonen. Husk å ta backup av dokumenter etc. fra Vista partisjonen først Hvis du prøver å fresh installe windows 7 uten å formatere vista partisjonen vil hele Vistaen din legges i en mappe som heter Windows.old så du får fortsatt tilgang til filene selv om du legger inn windows 7, men det vile ikke være mulig å boote Vista hvis du gjør det. Skal du ha dualboot må du lage en ny partisjon kun for windows 7. Endret 1. september 2009 av Feh Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Jeg har bestemt meg. W7 er nok til at jeg forlater linux som desktop-os. Nå holder jeg på å migrere data fra linux raid5-et. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Nå har Amazon økt prisene på Windows 7 ganske betraktelig, så nå er ikke Amazon veldig billig mer. De nye prisene er som følger: Home Premium: £109.56 = ca 1.080 kroner Professional: £153.03 = ca 1.500 kroner Ultimate: £169.56 = ca 1670 kroner. De gamle prisene var: Home Premium: £55.64 = ca 548 kroner Professional: £128.70 = ca 1267 kroner Ultimate: £139.00 = ca 1370 kroner. Frakt kommer i tillegg, så kommer jo eventuelt moms og forenklet tollgebyr på pakken om den blir stoppet. Tror MSDNAA via ACM skolen er den billigste måten nå. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Dette har vært kjent siden i juni/juli. Prisen på Amazon.co.uk, Amazon.com og andre som har hatt forhåndsbestilling ville økes til normalpris fra 1.9. Lavprisperioden skulle ikke vare lengre. Og alle pakker fra Amazon.co.uk som ikke er bøker blir ilagt moms ved innførsel til Norge. I og med at pakkene derfra alltid har rett angitt verdi og vareslag. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Hva er forskjellen på de 3 utgivelsene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Latterlig å ta så mye for OSet når apple akkurat ga ut snow leaopard til 29 dollar >.> Da bruker jeg heller ultimate utgaven jeg har fra "sverige" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg