Din_Laban Skrevet 26. august 2009 Rapporter Del Skrevet 26. august 2009 Har også hatt dette 1.gang på RTM versjonen.Restart ordnet det.Og alle updates var synlige igjen. Sannelig ja. Det fixet det. Godt tips. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 For min del mener jeg at dette med "oppdaterings tekst ikke lenger synlig" kom av at jeg avbrøt installeringen første gangen. Neste gang jeg åpnet windows update i kontroll panel var det slik som nevnt (tekst borte). Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Når man laster ned Win 7 Proffesional RTM fra MSDNAA og den er engelsk så er det vel ingen (lovlig) måte å få den norsk på? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Når man laster ned Win 7 Proffesional RTM fra MSDNAA og den er engelsk så er det vel ingen (lovlig) måte å få den norsk på? Nei, kun Enterprise og Ultimate du kan bytte språk på. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Tror man kan nedlaste lauguage pack derifra også. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. august 2009 Rapporter Del Skrevet 27. august 2009 Stemmer det, men hjelper vel lite om man ikke har Ultimate eller Enterprise? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Da tror jeg maskinen er oppe og går igjen. Formaterte uten andre disker tilkoblet, restarta en gang; virket. Slo av, koblet til harddisken som har vært tilkoblet før; virket. Har nå innstallert det meste av programmer jeg bruker og restartet to ganger. Alt gydd så langt! Men jeg merker at WD disken bråker mer enn Seagate og Samsung diskene.. Skal kjøre en HD test av den i dag hvis jeg for tid. Kjørte også en slik error check, var ikke tilstede når det skjedde. Så vet ikke om den fant noe.. Maskinen var iallefall starta opp når jeg kom hjem igjen Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Stemmer det, men hjelper vel lite om man ikke har Ultimate eller Enterprise? sitter her på home prem og norsk nedlastet fra windows update .............. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) sitter her på home prem og norsk nedlastet fra windows update .............. Kan du skrive winver i søk linjen på start knappen og ta et skjermbilde (Alt + PrtSc) så vi kan få se på det? Du får da opp dette bildet (eventuelt med din versjon) Endret 28. august 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Velger alltid Home prem. da jeg ikke trenger noe høyere enn det, men det står ultimate på det bildet mulig jeg fikk prem selv om jeg valgte home? ......... Endret 28. august 2009 av kewell79 Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Velger alltid Home prem. da jeg ikke trenger noe høyere enn det, men det står ultimate på det bildet mulig jeg fikk prem selv om jeg valgte home? ......... Du har nok fått Ultimate ja.... syntes det var rart om du hadde fått norsk språkpakke på home Premium utgaven, da hadde du hatt noe å skrive om, for jeg tror det er "noen" der ute som ville vært interessert i slik informasjon. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Noen som vet om explorerbuggen (Explorer er DRIIITtregt når det åpnes fra andre progammer, feks Åpne / lagre filer) er fiksa enda? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Aldri opplevd. Ikke en gang på den første beta-builden som lekte i desember i fjor. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 ca hver gang jeg skal lagre / åpne noe fra ett annet programm så henger hele maskina i 2-3 sekunder.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Sikker på at det ikke kommer av at diskene som standard går i dvale etter 20 min? Tar 2-3s å starte den igjen. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Det var faktisk ikke ett dumt forslag. Finnes det noe kontrollpanel eller noe for å sjekke dette? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Kontrollpanel --> søk etter "strøm" --> gå innpå "strømalternativer" --> også trykk "endre planinstillinger" bak den strømplanen du bruker --> trykk "endre avanserte strøminstillinger" --> trykk på "hardisk" --> "slå av etter" --> også endrer du den til 8723493242989234. Voila! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 (endret) Eller så bare trykker du ned til 0 som da blir til Aldri, og så er det ikke noe problem noe mer.... Endret 28. august 2009 av myhken2 Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Ikke så dumt det der Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 28. august 2009 Rapporter Del Skrevet 28. august 2009 Takk, takk! Får håpe det funker nå da. Irriterer meg grønn over at alt går smuut helt til jeg skal lagre ett bilde feks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg