Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da tror jeg maskinen er oppe og går igjen. Formaterte uten andre disker tilkoblet, restarta en gang; virket. Slo av, koblet til harddisken som har vært tilkoblet før; virket. Har nå innstallert det meste av programmer jeg bruker og restartet to ganger. Alt gydd så langt! Men jeg merker at WD disken bråker mer enn Seagate og Samsung diskene.. Skal kjøre en HD test av den i dag hvis jeg for tid.

 

Kjørte også en slik error check, var ikke tilstede når det skjedde. Så vet ikke om den fant noe.. :p Maskinen var iallefall starta opp når jeg kom hjem igjen :)

Lenke til kommentar
sitter her på home prem og norsk nedlastet fra windows update ..............

 

Kan du skrive winver i søk linjen på start knappen og ta et skjermbilde (Alt + PrtSc) så vi kan få se på det?

 

Du får da opp dette bildet (eventuelt med din versjon)

 

w7ultimatenorsk2.jpg

Endret av myhken2
Lenke til kommentar
Velger alltid Home prem. da jeg ikke trenger noe høyere enn det, men det står ultimate på det bildet

 

 

mulig jeg fikk prem selv om jeg valgte home? .........

 

Du har nok fått Ultimate ja.... syntes det var rart om du hadde fått norsk språkpakke på home Premium utgaven, da hadde du hatt noe å skrive om, for jeg tror det er "noen" der ute som ville vært interessert i slik informasjon. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...