Pizzaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Viss du finner et program/driver som ikke fungerer på Win7 nå så er du flink. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Ja, ok. Får se hvor mye jeg liker Windows 7, og så får jeg vurdere å ta å formatere hele PC'n, og gå for Windows 7 fullt ut. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Prøver å finne chipset drivere for Win 7 til mitt MSI X48C platinum. Har rota rundt på Intel sine sider uten hell. Kan noen poste en link? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvor er det best å laste ned Windows 7 RC nå? (Microsoft har stengt nedlastingen) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 PirateBay? Er vell ikke så veldig mange andre plasser og laste ned fra.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Finner fortsatt ikke chipsetdrivere for win 7. Men jeg hører noen bable om at chipsetdriverne er innebygget i win 7. Synes det høres suspekt ut. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så du har ikke prøvd Windows 7? Hvorfor høres det suspekt ut at de er innebygd? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Har nå fått windows 7 gratis på skolen ettersom jeg tar informasjonsteknologi Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Så du har ikke prøvd Windows 7? Hvorfor høres det suspekt ut at de er innebygd? Hvorfor skal de bygge dem inn, men ikke legge dem ut for manuell nedlasting??? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hvorfor gjøre det tungvint med og måtte laste de ned når du bare kan installere Win7 også er de der? De fleste hovedkort, skjermkort osv. støttes ut av boksen. Det er dette som gjør Win7 så genialt. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Genialt? Vi får snart se! Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Innstallerte Windows 7 på min Acer Aspire One igår kveld, og etter å ha prøvd det litt så må jeg si at jeg digger den! Rask er den også selv på de små bærbare Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Så du har ikke prøvd Windows 7? Hvorfor høres det suspekt ut at de er innebygd? Hvorfor skal de bygge dem inn, men ikke legge dem ut for manuell nedlasting??? Produsentene sender drivere til Microsoft HW Lab for serifisering og mottakelse av et digital signed sertifikat. Hørt om WHQL ? Disse WHQL driverene igjen (i seneste form/versjon) er de som til en hver tid publiseres via windows update , og som er tilstede på installasjons media (til en viss grad) når dette går RTM. Ikke noe suspekt ved dette , bare positivt. Microsoft har satt ord på det : OOBE = Out Of the Box Experience. Jo mere som virker (og er inne fra start/install) jo mere happy vil majoriteten av forbrukerene være (inkludert meg selv). Les: http://www.microsoft.com/whdc/winlogo/drvsign/WinUp.mspx Og: http://en.wikipedia.org/wiki/WHQL_Testing Endret 20. august 2009 av syar2003 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Må bare si at nå klarte jeg å installere Windows 7 Og det gikk med å bruke Power ISO. Altså du trenger ikke en DVD Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Må bare si at nå klarte jeg å installere Windows 7 Og det gikk med å bruke Power ISO. Altså du trenger ikke en DVD Akkurat det gjorde jeg også. Litt teit at man får Windows.old mappen med de gamle filene + at alle filer i Programfiler blir liggende men vises ikke i "Avinnstaller" Vet ikke om dette skjer hvis man innstallerer fra DVD.. Uansett, bare å slette filene Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Hvorfor kan jeg ikke installere Windows 7 64-bit, i XP 32-bit? edit; eventuelt er det en annen måte å installere Windows 7 64-bit, utenom at jeg må innom Vista 64-bit? Endret 20. august 2009 av Nerowulf Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Omtrent hvor lang tid vil det tå før språkpakkene kommer til Windows Update eller en ny installasjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Hva med å sjekke for opppdateringer selv? Skriv inn "update" i start-menyen, klikk "windows update" og så trykker du knappen der det står "check for updates now". Språkpakkene vil ligge under optional updates. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kommer ikke opp noen språkpakker der enda. Dette er dog RTM versjon. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kommer ikke opp noen språkpakker her heller, men Biffsnadder har lagt ut språkpakkene for nedlasting. Lest posten hans her. For og få de til og funke så gå til Kontrollpanel --> Søk etter "Language" --> trykk på "region and language" --> gå til fanen "Keyboard and language" --> trykk på "Install/uninstall language" --> "install language" --> "Search the computer or the network" også skjønner du sikkert resten selv. Er oversatt fra norsk btw, så alt er sikkert ikke 100% rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg