lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Faen. Jeg har begynt å brenne allerede Får leite etter en DVD til da. Håper jeg ikke tok siste jeg hadde. Mulig at man kan hamre F8 i oppstarten på samme måte som Windows startup? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Nei du må fjerne eller modifisere ei.cfg for å få valgt Professional. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hey. Har lastet ned Windows 7, men når jeg skal brenne det ut får jeg frem at det er en beskytted disk, og kan ikke brennes? Noen med peiling? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sikker på at det er en blank disk? Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Sikker på at det er en blank disk? Jepp. Har prøvd en god del forskjellige disker nå, men virker som ISOet er kopibeskyttet elns? Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Win 7 Ultimate ligger ute på MSDNAA gjennom Høgskolen i Gjøvik. Gleder meg til å komme hjem fra ferie nå. Isoen er allerede lastet ned og ligger og venter. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Win 7 Ultimate ligger ute på MSDNAA gjennom Høgskolen i Gjøvik. Gleder meg til å komme hjem fra ferie nå. Isoen er allerede lastet ned og ligger og venter. RTM? Win 7 Ultimate RC har ligget ute lenge. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Tok gleden på forskudd ser det ut som ja. Er RC, ikke RTM :\ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Den skal komme den 15august på msdnaa. Lenke til kommentar
Xzii Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Takk for infoen. Leste en sak på et eller annet nettmedie hvor de informerte om at msdnaa allerede hadde fått win 7 rtm, og gadd ikke engang lese hva jeg lasgta ned. Var bare så gira =) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 http://msdn60.e-academy.com/elms/Storefron...pus=ifi&pn= Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 (endret) Merkelig. Jeg har ikke tilgang til Windows 7 RC på min MSDNAA bruker (fra Høyskolen i Vestfold). Edit: http://msdn60.e-academy.com/elms/Storefron...pus=vuc&pn= Ser faktisk ut til at ifi listen er noe lengre enn hos hive. Endret 11. august 2009 av Feh Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 MSDNAA til UiB (iallefall den jeg har tilgang på) har heller ikke Windows 7 RC1 tilgjengelig. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 MSDNAA til UiB (iallefall den jeg har tilgang på) har heller ikke Windows 7 RC1 tilgjengelig. Jeg er også UiB-student, hvordan får jeg MSDNAA-tilgang? Har forsøkt å søke, men finner ikke info om det. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 11. august 2009 Del Skrevet 11. august 2009 Tipper det kommer info om MSDN-tilgang på min side om ikke så alt for lenge. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har både beta og RC på min MSDNAA Og jeg har ikke fått den via noen høyskole, men via videregående Og et lite spørsmål; Det er ingen som kommer på døra mi og halshugger meg om jeg bruker min bruker der og laster ned W7 RTM når den kommer, selvom jeg ikke går på skole lenger, men altså fortsatt har brukeren der, og egentlig kun fikk den for å laste ned windows server 2003 til et prosjekt en gang i tiden? Eller Windows XP eller noe om jeg skulle føle for det, og evt fremtidige ting som måtte komme Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Jeg har både beta og RC på min MSDNAA Og jeg har ikke fått den via noen høyskole, men via videregående Og et lite spørsmål; Det er ingen som kommer på døra mi og halshugger meg om jeg bruker min bruker der og laster ned W7 RTM når den kommer, selvom jeg ikke går på skole lenger, men altså fortsatt har brukeren der, og egentlig kun fikk den for å laste ned windows server 2003 til et prosjekt en gang i tiden? Eller Windows XP eller noe om jeg skulle føle for det, og evt fremtidige ting som måtte komme Mvh Olav B, G Nope. De værste som skjer er at skolen noen ganger sender rapporter med lister over studenter, som hadde tilgang, som ikke går på skolen mer og lisensene slutter å virke. Men mange skoler er ekstremt slække med det der så det tar nok sin tid. Lenke til kommentar
olavgb Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Ok, da tar jeg nok sjansen på det om jeg trenger det Blir da hvert fall W7 den 15. august på meg da Mvh Olav B, G Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøver å laste det ned, men kommer bare til en blank side med en runding av grønne prikker som sirkler, har latt det holdt på i 10 timer eller no, ikke no har skjedd. Noen som kjenner seg igjen i dette, og som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Prøv en annen nettleser. Har vært borti det før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg