Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har både beta og RC på min MSDNAA :) Og jeg har ikke fått den via noen høyskole, men via videregående :)

 

Og et lite spørsmål; Det er ingen som kommer på døra mi og halshugger meg om jeg bruker min bruker der og laster ned W7 RTM når den kommer, selvom jeg ikke går på skole lenger, men altså fortsatt har brukeren der, og egentlig kun fikk den for å laste ned windows server 2003 til et prosjekt en gang i tiden? :)

 

Eller Windows XP eller noe om jeg skulle føle for det, og evt fremtidige ting som måtte komme :)

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar
Jeg har både beta og RC på min MSDNAA :) Og jeg har ikke fått den via noen høyskole, men via videregående :)

 

Og et lite spørsmål; Det er ingen som kommer på døra mi og halshugger meg om jeg bruker min bruker der og laster ned W7 RTM når den kommer, selvom jeg ikke går på skole lenger, men altså fortsatt har brukeren der, og egentlig kun fikk den for å laste ned windows server 2003 til et prosjekt en gang i tiden? :)

 

Eller Windows XP eller noe om jeg skulle føle for det, og evt fremtidige ting som måtte komme :)

 

Mvh Olav B, G ;)

 

Nope. De værste som skjer er at skolen noen ganger sender rapporter med lister over studenter, som hadde tilgang, som ikke går på skolen mer og lisensene slutter å virke. Men mange skoler er ekstremt slække med det der så det tar nok sin tid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...