Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Går det greit å boote fra build 7600? Er bare å brenne ut filene på en cd og så skal den kunne boote?

 

Filene? Windows 7 er en fil med filendelsen .img som du må brenne på en DVD siden det ikke er plass til filen på en CD. Også etter det er det bare og putte den inni cd-rommen også bote.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg forsøker å brenne img filen så vil ikke windows 7 setupen starte, kopierer jeg derimot alle filene og legger på dvden så funker det.

 

Funker det å boote fra img filen brent på en dvd da? Testet ikke det. Den startet ihvertfall ikke fra vista.

 

Det var dog med build 7100.

 

Skal nå forsøke med 7600.

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom.

Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle?

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom.

Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle?

Virket ikke sånn. Da skal vell bildet også dette ut vell.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...