Pizzaen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Går det greit å boote fra build 7600? Er bare å brenne ut filene på en cd og så skal den kunne boote? Filene? Windows 7 er en fil med filendelsen .img som du må brenne på en DVD siden det ikke er plass til filen på en CD. Også etter det er det bare og putte den inni cd-rommen også bote. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Når jeg forsøker å brenne img filen så vil ikke windows 7 setupen starte, kopierer jeg derimot alle filene og legger på dvden så funker det. Funker det å boote fra img filen brent på en dvd da? Testet ikke det. Den startet ihvertfall ikke fra vista. Det var dog med build 7100. Skal nå forsøke med 7600. Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du må ikke brenne .img filen som en vanlig data-cd. Du må bruke "brenn image" eller lignende funksjon i brenneprogrammet ditt. Lenke til kommentar
hakonvl Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 .img? Har de skifta fra .iso? Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Du må ikke brenne .img filen som en vanlig data-cd. Du må bruke "brenn image" eller lignende funksjon i brenneprogrammet ditt. Aha! Takker ^^ Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 .img? Har de skifta fra .iso? Viss en person har rippet DVD'n til .iso format eller .img format er personens eget valg. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vet noen av dere om min cdkey til build 7100 (nedlastet fra MS-sidene) også vil fungere på senere builds som lastes via torrents f.ex 7600? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Vet noen av dere om min cdkey til build 7100 (nedlastet fra MS-sidene) også vil fungere på senere builds som lastes via torrents f.ex 7600? RC (7100) key vil ikke fungere på RTM (7600). Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Det vil den ikke. Du må ha en aktivator som det så fint heter. Hvor den er å få må du selv finne ut. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Noen her som har prøvd den crack utgaven av den endelige versjonen? Noen forskeller fra RC? Selv blir jeg nok å beholde RC, helt til jeg kan kjøpe OSet i butikken Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Sitter her med Build 7600 64 bit på en ordentlig fæling av en maskin ^^ Jeg er da fornøyd. Den er BTW oppgradert fra build 7000 til RCE og derfra til 7600. Kan ikke si at jeg har noen problemer. Jeg gjorde det slik at jeg installerte alt jeg skulle ha på RC1, og da ville jeg ikke akkurat installere alt på nytt igjen Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 cracken funka nesten ei uke her uten prob.synes og 7600 funker en del raskere og har ikke hatt et eneste prob mot en del rusk i feks. rc. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 (endret) Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom. Endret 2. august 2009 av Teac Lenke til kommentar
BorN Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom. Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle? Lenke til kommentar
Teac Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom. Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle? Virket ikke sånn. Da skal vell bildet også dette ut vell. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Lastet ned win7 build 7600 herfra. har nå kommet til det punktet hvor jeg skal legge inn lisensnummeret. Har prøvd alle slags nummer til og med to ulike jeg fikk direkte fra microsoft, men ingen av de fungerer. Hva er galt? Hvilket nummer skal jeg da bruke? Endret 3. august 2009 av Mr. Gnom Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 haha er det mulig! Takker Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Er det mulig å deaktivere\Fjerne Internett Explorer i Windows 7? Hvordan? Lenke til kommentar
claes Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Inne på der du avinstallerer programmer, "Turn Windows features on or off" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg