Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Går det greit å boote fra build 7600? Er bare å brenne ut filene på en cd og så skal den kunne boote?

Filene? Windows 7 er en fil med filendelsen .img som du må brenne på en DVD siden det ikke er plass til filen på en CD. Også etter det er det bare og putte den inni cd-rommen også bote.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg forsøker å brenne img filen så vil ikke windows 7 setupen starte, kopierer jeg derimot alle filene og legger på dvden så funker det.

Funker det å boote fra img filen brent på en dvd da? Testet ikke det. Den startet ihvertfall ikke fra vista.

Det var dog med build 7100.

Skal nå forsøke med 7600.

Lenke til kommentar

Sitter her med Build 7600 64 bit på en ordentlig fæling av en maskin ^^ Jeg er da fornøyd. Den er BTW oppgradert fra build 7000 til RCE og derfra til 7600. Kan ikke si at jeg har noen problemer. Jeg gjorde det slik at jeg installerte alt jeg skulle ha på RC1, og da ville jeg ikke akkurat installere alt på nytt igjen ;)

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom.

Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle?

Lenke til kommentar
Noen andre enn meg som opplever at det kommer en sånn "koble fra usb-enhet lyd" hele tiden i bakgrunnen. Koblet laptopen til tven for å se film, og denne lyden kom med jevne mellomrom.

Jeg kjører Windows XP, og har to skjermer. Når jeg kobler skjerm nummer to fra eller til, får jeg lyden du beskriver. Sannsynligvis løs kontakt mellom laptopen og TVen i ditt tilfelle?

Virket ikke sånn. Da skal vell bildet også dette ut vell.

Lenke til kommentar

Lastet ned win7 build 7600 herfra. har nå kommet til det punktet hvor jeg skal legge inn lisensnummeret. Har prøvd alle slags nummer til og med to ulike jeg fikk direkte fra microsoft, men ingen av de fungerer.

Hva er galt? Hvilket nummer skal jeg da bruke? :dontgetit:

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...