Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt rart spørsmål men, hvor mange mapper er det på "c" disken etter en ren instalasjon av windows 7?

Er det bare en? - "windows"

Har lagt inn windows 7 rc men uten å formatere harddisk. Greide ikke boote fra cd og gidder heller ikke stresse med det nå. Det som irriterer meg er at det ligger en hel del drit på "c" disken som jeg bare ønsker å slenge i søppelkurven. Men er redd for å slenge noen filer\mapper som er nødvendig for windows 7.

Så noen som vet? :p

Edit: Skriveleif :p

Endret av Mr. Gnom
Lenke til kommentar
Hva med OpenOffice? Fungerer det greit?

Dette skal jeg teste senere. Har win7 i VirtualBox for tiden.

OpenOffice fungerer utmerket i Windows 7, ingen forskjell fra Windows XP som jeg kan se.

Har selv RC utgaven nå. Synes den er stabil, rask, og pen og se på.

Second that. Jeg trodde regelrett Microsoft ikke klarte å toppe Windows XP. Førsteinntrykket er at de klarte nettopp det med Windows 7. Bra visuelt tema, lite ressursavhengig, rask oppstart og sist men ikke minst betydelig med hjelperessurser for de fleste funksjoner.

Endret av BorN
Lenke til kommentar
Noen som faktisk har prøvd "upgrade" knappen ved Win7 innstalasjonen. Ville alle innstalerte programmer og innstillinger overføres smertefritt fra Vista?

Har prøvd funksjonen , og vel det går...

Men...

Alt rotet fra Vista ble lagt til Windows 7 , mye kom også fra registeret.

Så, det ble litt kluss her og der, en "clean" innstalasjon viste seg å være betraktelig raskere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...