Glufsa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Well, nå har jeg klart å enable taskbaren i Build 6801: Den nye taskbaren fungerer som en dock, man kan "feste" programmer til startmenyen, og når man holder musen over ikonene så vises et lite bilde av alle vinduene man har åpene av programmet. Endret 3. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ser jo ganske bra ut Hva er ditt første intrykk? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Dette var grusomt. Det ligger en meter mellom hvert ikon og "fane" på taskbaren. Det hele føles rotete og vanskelig å hanskes med. Aero Shake var det eneste som var bra. Håper virkelig de gjør noe med den taskbaren, fordi det er ikke noe jeg kunne levd med. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Delte meninger skjønner jeg, jeg synes det fungerer veldig bra... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Når jeg har oppe Pidgin nekter ikonet i tray å reagere. Samme med MediaMonkey og diverse andre programmer. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Tror bugs varierer en del fra installasjon til installasjon. Programvare har opplevd en del bugs jeg ikke har opplevd eller klart å fremskaffe. Endret 3. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 Tror bugs varierer en del fra installasjon til installasjon. Programvare har opplevd en del bugs jeg ikke har opplevd eller klart å fremskaffe. Jepp. Men så er jeg verdensmester i å ha bugs ^^ Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Må si jeg er veldig positivt overasket over build 6801 (64) som jeg sitter på nå Alt av drivere har gått smertefritt, innstalert vista64 driverne på det meste og har ikke hatt noe problemer! Mediaplayer 12 og ie8 er med Må si jeg har stor tro på windows7 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Er litt merkelig det der at de skal ha så utrolig stor plass mellom ikonene... hele taskbaren i seg selv er jo også veldig stor på de bildene, er det satt på høyest mulig oppløsning? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Mellomrommet mellom ikonene er for å få plass til program-menyen. Etterhvert vil vel de menyene kunne brukes til noe nyttig og menye knappen burde fjernes siden man bare kan dra musen opp fra programmet for å få menyen. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Virtualisering av W7 funker fint? Vil gjerne prøve det litt før jeg ev. installerer det. Og som en spurte på forrige side her, noen som har noe info om når vi kan vente oss en beta av Server 2008 R2? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) The Duke: Ligger den kopieringssaken man kan pause med i Win 7 eller er det et tillegsprogram àla Totalcopy ol., LOL, tror det bare er den MSN klonen han bruker. Ser sånn ut på det 3 bildet. Endret 3. november 2008 av Nizzen Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) The Duke: Ligger den kopieringssaken man kan pause med i Win 7 eller er det et tillegsprogram àla Totalcopy ol. Den har ikke jeg sett noe til. En pauseknapp hadde vært kjekt dog. edit: Hvis du mente det i Skjermskuddet hans, så er det Pidgin (En lynmeldingsklient) og ikke 7. Endret 3. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Although a newer-looking Taskbar is present, it’s not exactly what you saw at PDC ‘08. For example, the Quicklaunch toolbar still exists, Aero Peek doesn’t work properly, and Jumplists are stale. This is likely why it wasn’t enabled, out of the box, so set your expectations accordingly. Altså; Taskbaren er ikke ferdig i Build 6801 Taskbaren med små ikon: http://bildr.no/view/281377 Endret 3. november 2008 av The Duke Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Ahh da var endelig windows aktivert og klar for testing Har ikke giddet å instalere noe enda pga 30 dagene, men da er endelig det problemet løst Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. november 2008 Forfatter Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Åpna Adobe Photoshop CS3 i 7 på 5-6 sekunder nå. Vista bruker nesten ett minutt, og XP bruker 10-20 sekunder minimum. Dette er toppers. Skal lage en pen logo til tråden nå. edit: Hvordan aktiverte du? Endret 3. november 2008 av Programvare Lenke til kommentar
MrL Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) edit: Hvordan aktiverte du? Jeg fant ut at man kunne bruke gamle beta koden til Windows Vista, og jeg lette gjennom mail boksen min og fant en utrolig nok Er det noen måte å enkelt overføre innstillinger fra Vista? Sånn at jeg slipper å instalere alt på nytt.. Endret 3. november 2008 av MrLG Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 @Programvare; Vanskelig å være ærlig i en alder av 16 år? Du sa at du fikk en request om å laste ned Windows 7 på connect.microsoft.com? Betatesting/nedlasting av Windows 7 har ennå ikke begynt. Ihvertfall ikke ifølge Microsoft selv på connect.microsoft.com. Ikke lat som du er en priviligert ungdomsskoleelev. Til dere andre, slutt å oppfordre til nedlasting. Bli heller med i et offisielt betaprogram som vil starte tidsnok. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Pleier MS å gjøre beta-utgaver av sine OS tilgjengelig på MSDN? Isåfall, hvor langt ut i testingen pleier de å bli gjort tilgjengelig for nedlasting? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 4. november 2008 Forfatter Del Skrevet 4. november 2008 @Programvare; Vanskelig å være ærlig i en alder av 16 år? Du sa at du fikk en request om å laste ned Windows 7 på connect.microsoft.com? Betatesting/nedlasting av Windows 7 har ennå ikke begynt. Ihvertfall ikke ifølge Microsoft selv på connect.microsoft.com. Ikke lat som du er en priviligert ungdomsskoleelev. Til dere andre, slutt å oppfordre til nedlasting. Bli heller med i et offisielt betaprogram som vil starte tidsnok. Beklager så meget for det der. Jeg svarte for en annen person, og han fortalte meg hvordan han hadde fått tak i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg