Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg prøvd innstalere 7600 rtm 2 ganger men hver gang krasjer hele dritten når jeg skal innstalere ati sin 9.7 driver,gikk bra førsta gang for en uke siden til hele møkka hang seg helt.

Rtm virka raskere så lenge det varte,men når probleme begynner så er det helt håpløst.

angrer på at jeg prøvdre aktiveringtool 1.8 da det virka ca en time før det havarerte.

Kan det være en dårlig kopi bare?lurer og på om det er andre plasser man man justere over/underskann som i ccc for og få bort den svarte ramma?

Endret av jallanissen
Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd innstalere 7600 rtm 2 ganger men hver gang krasjer hele dritten når jeg skal innstalere ati sin 9.7 driver,gikk bra førsta gang for en uke siden til hele møkka hang seg helt.

Rtm virka raskere så lenge det varte,men når probleme begynner så er det helt håpløst.

angrer på at jeg prøvdre aktiveringtool 1.8 da det virka ca en time før det havarerte.

Kan det være en dårlig kopi bare?lurer og på om det er andre plasser man man justere over/underskann som i ccc for og få bort den svarte ramma?

 

Installerte 9.7 driverne uten problemer.

Men nå installerte jeg win7 rtm uten cd key, skal bare bruke rearm funksjonen i 120 dager til jeg får kjøpt en lisens.

Anbefaler å gjøre det i stedet for å kødde med noen aktiverings programmer.

I hvertfall vente til det kommer bedre slike programmer..

Lenke til kommentar

Når min nye pc med windows7 går i sleepmode kan den ikke vekkes igjen uten powerknapp i 5 sek. Dvs alt går, men ingen bilde på skjerm. Leser litt rundt at det er et problem med den funksjonen og nvidia grafikkdrivere. Noen som vet om noen versjoner fungerer bedre enn andre? Bruker ikke betadrivere heller nå, offisielle drivere ca 3 uker gamle ver 8.15.11.8618. Evt kan chipset-driverne også påvirke noe?

Lenke til kommentar

Microsoft.Windows.7.Language.Packs.DVD1.x64

 

Languages: ar-sa bg-bg cs-cz da-dk de-de el-gr en-us es-es et-ee

fi-fi fr-fr he-il hr-hr hu-hu it-it ja-jp ko-kr lt-lt

lv-lv nb-no nl-nl pl-pl pt-br pt-pt ro-ro ru-ru sk-sk

sl-si sr-latn-cs sv-se th-th tr-tr uk-ua zh-cn zh-hk

 

Værsogo ;)

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...