Pizzaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 sipp...Dette er ikke automatisk ventemodus altså? Min stasjonære går automatisk i ventemodus etter x minutter, men det kan selvsagt fikses i kontrollpanelet. Han skriver at han har brukt pc'n mens dette har skjedd, det du snakker om setter maskinen i ventemodus etter så lang tid i inaktivitet. Er det nevneverdige forskjeller fra Rc1 til RTM, eller kan jeg fortsette å bruke RC1 fram til det kommer ut? RTM er kommet ut (build:7600.16385) Kan egentlig ikke se noen forskjeller GUI'et var jo ferdig før RC1.. Det meste går jo på bugs og ytelse forbedring. RC har faktisk vært ganske bøggete til meg (selv etter formatering osv.) så og gå over til RTM var en drøm. De bøggene jeg har hatt er at når jeg skifter bruker så slår skjermen seg av også skal den egentlig slå seg på igjen etter 1-3 sekunder, men det gjør den aldri noen ganger. Får og få på skjermen må jeg da restarte pc'n. Også har jeg hatt endel kodeker som ikke fungerer, disse er CoreAVC, DirectVobSub også når jeg har startet Media Player Classic så har Windows 7 skiftet til basic tema. Men alt dette er fixet i RTM Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Å ja, da var det en liten del av innlegget jeg ikke leste. Vet selvsagt at den ikke går i ventemodus nåe man er aktiv. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 [quote name='JFM' post='14101657' GUI'et var jo ferdig før RC1.. Det meste går jo på bugs og ytelse forbedring. RC har faktisk vært ganske bøggete til meg (selv etter formatering osv.) så og gå over til RTM var en drøm. De bøggene jeg har hatt er at når jeg skifter bruker så slår skjermen seg av også skal den egentlig slå seg på igjen etter 1-3 sekunder, men det gjør den aldri noen ganger. Får og få på skjermen må jeg da restarte pc'n. Også har jeg hatt endel kodeker som ikke fungerer, disse er CoreAVC, DirectVobSub også når jeg har startet Media Player Classic så har Windows 7 skiftet til basic tema. Men alt dette er fixet i RTM Som jeg sa, GUI har ikke vært rørt siden en tidlig BETA versjon, det er BUGS og YTELSE de har rettet oppmerksomheten til. MPC virket ikke i første BETA (7000), men virka smertefritt i 72xx (før RC1) Jeg sliter ikke med at teamet blir byttet, iallefall ikke permanent (usikker på hva som skjer når jeg ser på noe ) Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det blir ikke permanent skiftet nei, bare når MPC er åpen Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er jo ikke noe negativt.. Det er jo for å frigjøre resurser.. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Det er jo ikke noe negativt.. Det er jo for å frigjøre resurser.. Bruker og se tv serier mens jeg sitter på msn osv. også har jeg MPC på ene halvdelen også msn på den andre å da er det litt irriterende Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 hah!.. Kjedelig for deg at Windowsen ikke ser tøff ut når du cammer! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Synes vi måtte ha litt Smil med siden vi snakker om MSN! Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 (endret) Et litt kjedelig spørsmål men "here it goes" Har bestilt meg et nytt headset til ASUS Xonar DX lydkortet mitt. Fra før av har jeg en gammel "lydkontroller" boks fra microsoft. (Om noen husker den gaming pakken 7-8år siden) Uten den boksen sliter jeg litt med å "nøytralisere" lyden i windows. Feks: Med boksen, justerer jeg lyden ned på boksen, slik at 100 på Sound Speakers i Windows blir nogenlunde maksimale jeg tåler å ha på øret. Men uten den boksen, er jeg mer nærme 20 på den skalaen før det er "way to high" lyd på øret. Har prøvd å rote litt i control panel, men.. Sitter de fleste her med lyden på rundt nivå 20-30?? Grunnen til at jeg lurer er jo fordi den "kontroll boksen" begynner å bli bra slitt til sitt bruk. Endret 24. juli 2009 av Zelkin Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Når RTM slippes på MSDN, vil dette være en fullverdig lisens, som ikke løper ut på dato? Og vil den slippes på MSDNAA i begynnelsen av august også? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Når RTM slippes på MSDN, vil dette være en fullverdig lisens, som ikke løper ut på dato? Og vil den slippes på MSDNAA i begynnelsen av august også? Den kommer ikke til og utløpe Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så , noen som har testet 7600 grundig? Noen nevneverdige forskjeller fra 7100? Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 24. juli 2009 Del Skrevet 24. juli 2009 Så , noen som har testet 7600 grundig? Noen nevneverdige forskjeller fra 7100? Som sagt tusen ganger før er det ingenting bortsett fra bakrunnen som er blitt endret av funksjoner osv. Ellers er det bare bugfixes og stabilitet. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 For min del er build 7600 den med desidert best overall ytelse hos meg, aner ikke hva det er men den føles bare mye mer smooth enn alt annet jeg har prøvd og jeg har vært innom det meste siden pre-beta. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) kan nye builder installeres over en tidligere versjon, eller snakker vi full formatering og hele sulamitten? Endret 25. juli 2009 av Twinflower Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Regner med full formattering må til siden det er en helt ny fase i programmet. De vil ikke ha masse feilmeldinger inn fra folk som har installert det oppå en beta-versjon siden det ikke er sannsynlige feil for retail-versjonen uansett. Endret 25. juli 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Jeg har ikke en beta, men første RC1. hvis det kun er bugfixes og stabilitet så burde man kunne "over-installere" synes jeg. Noen som vet sikkert? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 kan nye builder installeres over en tidligere versjon, eller snakker vi full formatering og hele sulamitten? Du kan fint installere over, men du må pakke ut isoet og endre noen oppføringer i en ini fil. Resten du må gjøre må du dessverre finne ut på annet vis Noen som vet sikkert? Jeg installerte ved en feil 7000 på min nye maskin, nå sitter jeg med build 7600 etter at jeg installerte RC1 først for å slippe aktivering. Alt er stabilt etter min mening. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Build 7600 sier svært lite. Har du derimot 7600.16385 har du RTM, men du har mest sannsynlig kun evalueringsversjonen. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) 30dager, også har kan du utsette det opptil tre ganger er det vell? 30 + 30 x 3 = 120dager? Ergo holder den til langt over Oktober da det vil være mulig å skaffe seg lisenskoder Endret 25. juli 2009 av RamGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg