Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mener at det ikke går. Windows har en egen intern teller nå tror jeg.

Jepp, Microsoft er ikkje så dumme at de lar folk bruke datotrikset som i gamledager :)

Pokker, trodde et sekund jeg var skikkelig smart :tease:

Skal jo kjøpe den ferdige versjonen uansett da, så spiller vel egentlig ikke så stor rolle :)

Edit: Hvordan funker build 7600 forresten? Merker man forskjell på stabiliteten fra RC? Litt problemer med at programmer krasjer i RC, særlig IE og Messenger.

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar

Jeg har fått installert bluetooth driveren, og programvaren til min HP Pavilion dv6000, men når jeg høyreklikker på bluetooth ikonet og velger; "Open Settings", så skjer det ingen ting. (alt ble lastet ned fra windows update (automatisk)). Jeg har også prøvd bluetooth oppdateringen fra broadcom (har broadcom kort), den oppdaterte programvaren, men fortsatt så funker det ikke.

Lenke til kommentar
Selvfølgelig fungerer ikke RC-nøkler på den ferdige utgaven av Windows7 :roll:

Men du kan jo bare utsette aktiveringen frem til du har din egen ekte Windows7 nøkkel 22. Oktober, du kan jo kjøre utsettelse tre ganger så null problem der :)

Den fungerer faktisk, men kun på evalueringsversjonen som er gyldig kun til 2010.

Lenke til kommentar

For Build 7260 er jo nyere enn RC1.

RC1 har følgende Build nr: 7100.0.090421-1700

Build 7260 har dette: 7260.0.090612-2110

Ser vi på 090421 (21. april 2009) sammenlignet med 090612 (12. Juni 2009), så er det jo mange endringer som kan ha skjedd på ca. 2 måneder, deriblant er bakgrunnsbildet endret. I tillegg kan de ha lagt inn alle de oppdateringene som kom til RC1 inn i Build 7260, for med Build 7260, så kommer ikke oppdateringene til RC1 inn på Windows Update. Jo nyere Build, jo bedre, jo nærmere RTM.

Lenke til kommentar

Jeg i igang med å kjøpe ny pc og hadde planer om å kjøpe med en OEM versjon av Vista 64. Det jeg nå lurer på er:

1. Om jeg likegjerne kan laste ned Windows RC og kjøre den til release?. Greit å spare de 1500-2000kr og da heller bruke de på win7?.

2. Jeg må da vite at windows7 støtter Photoshop cs3 og Lightroom v 1, er det noen som bruker disse programmene?.

3. Hvor stor driverdatabase er det i win7. Jeg skal kjøpe Asus p6 deluxe v2, Intel i7 og en haug med minne fra Corsair samt et Asus 9800gt skjermkort. Vi det finnes drivere for dette?. Er det så utviklet at det fungerer som et fullverdig Os allerede nå. Har prøvd meg litt på Suse linux, men dette blir for mye knot for meg. Jeg bruker pr idag XP og det passer meg godt. Liker at jeg etter innstallering bare logger meg på Win update og laster ned det som behøvs.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...