Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: Ditt første spørsmål: build 7000 er offisiell beta, mens 7100 er offisiell RC.

 

 

Ditt andre spørsmål:

Her er produktnøkler til RC:

TQ32R-WFBDM-GFHD2-QGVMH-3P9GC

6JKV2-QPB8H-RQ893-FW7TM-PBJ73

QXV7B-K78W2-QGPR6-9FWH9-KGMM7

4HJRK-X6Q28-HWRFY-WDYHJ-K8HDH

GG4MQ-MGK72-HVXFW-KHCRF-KW6KY

 

Beklager viss det ikke er lov og poste sånt, men regner med at siden disse egentlig er tilgjengelig for alle så går det greit.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar

RC nøklene jeg gidde det fungerer ikke på 7600. Viss du har lyst på torrent til 7600 så er det bare og søke på Thepiratebay.org eller lignende.

 

Viss du har lyst på en torrent som er på en privat tracker er det ingen som kommer til og gi deg det, siden du da kan gjøre ganske mye for og ødelegge kontoen dems på den trackeren.

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om hvor langt unna rtm er?

 

Har en liten mistanke om at jeg trenger å formatere, og hadde vært greit å gått rett på rtm da.

mener at jeg har lest at det kommer på technet den 26..

noen som vet om de lisenskodene på msnd og technet er kun til 1data eller er det volumlisenser?? evt åssen man får tak i msdn eller technet konto??

Lenke til kommentar
Noen som har en anelse om hvor langt unna rtm er?

 

Har en liten mistanke om at jeg trenger å formatere, og hadde vært greit å gått rett på rtm da.

 

I verste fall er den litt over to uker unna. Det eneste MS har sagt offisielt er at RTM kommer i løpet av juli. Jeg er i samme båt som deg, så jeg håper også RTM nå er rett rundt hjørne.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på at når Windows 7 blir lansert, om jeg kan bruke Windows 7 E X Edition nøkkelen til den amerikanske versjonen av Windows 7 X Edition?

 

Offentligjort både her på hw.no, i denne tråden og omtrent alle andre IT nettsteder, så det er bare å søke.

 

Nei, det tror jeg neppe er mulig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...