JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Går det ann å få tradisjonel verktøylinje? Sånn som alle andre Windows har? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Mener du sånn her? Det er bare å høyreklikke på den og velge "properties". Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Ja, men med hurtigtaster slik at linja på en måte får to felt... Som dette: Endret 6. juli 2009 av JFM Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Sånn her? Edit: Fikset vedlegg. Endret 6. juli 2009 av Kris Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Sånn her? Edit: Fikset vedlegg. Nei... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Du har feil ikoner Kris!!! MSN og firefox er ikke kult! Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Nei... Tror ikke du får det noe mer liknende enn XP enn det. Du har feil ikoner Kris!!! MSN og firefox er ikke kult! Har vanligvis ikke noen ikoner der annet enn Wimp, men måtte sette ut noe for at JFM skulle se hva jeg mente Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Og jo, Firefox er kult Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Lenge leve ironi! Nå må bare RTM komme ut sånn jeg får formatert og laga et skikkelig oppsett! Må prøve å rydde opp i alle versjonene av "mine dokumenter" som har blitt til oppover årene.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Ironi funker alltid like bra på nett Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Kanskje dette bildet forklarer bedre hvordan jeg vil ha det: (Bildet er såklart klikkbart) Endret 6. juli 2009 av JFM Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Du vil ha en to-linje stor startmeny? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Du vil ha en to-linje stor startmeny? Nei. lol Mener at snarveiene til programmene mine er helt til venstre. Så er alle åpne program til høre for snarveiene... Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Det der er jo akkurat det Kris har på forige bildet sitt (Vet ikke om det er quicklaunch som den i XP/Vista, men det kan fikses), bare at han har 1 linje, kan fint dra den ut til 2 så den ser nesten helt identisk ut Endret 6. juli 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Nei. Dere prøver å få meg til å lage den sånn her: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Jupp jupp, det akkuratt det kris viste bare han ikke hadde noen vinduer oppe (dumme han! ) og ikke så høy (dumme han, igjen! ) Lenke til kommentar
claes Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) JFM, jo det er sånn Kris har, bare aktiver Quick launch først, så blir det helt likt ( http://www.sevenforums.com/tutorials/888-q...le-disable.html ) Edit: Endret 6. juli 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Googla meg til det. Innser at jeg var dårlig å forklare. Men det er bra nå Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Eksperimenterer med verktøylinja. Går det an å få flyttet på knappene? (vedlegg) Det var jo satan så mange svar. Jeg ønsker kort og enkelt å flytte ikonene til nederste kolonne. Fylles den så starter den på den øverste. Eventuelt at jeg kan ha faste programmer (sporify opera ++ nederst, mapper og notepad øverst). Sikkert ikke mulig å gjøre men kanskje dere vet. Slik: __________ |startknapp |mappe1 | mappe2 | Notepad |startknapp |Opera | spotify Alt sorteres øverst til venstre, ønsker å flytte de mer "flytende". Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 Så du vil ikke ha svar? Etter det jeg kjenner til er det ikke mulig. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2009 kan fint dra den ut til 2 så den ser nesten helt identisk ut Det er riktig. Bare ikke ha den krysset av for "Lock the taskbar" så kan du trekke den så stor du vil ha den. Jupp jupp, det akkuratt det kris viste bare han ikke hadde noen vinduer oppe (dumme han! ) og ikke så høy (dumme han, igjen! ) Jeg føler at du misliker meg fordi jeg liker Firefox bedre enn Opera/Chrome/IE/Netscape Googla meg til det. Innser at jeg var dårlig å forklare. Men det er bra nå Hva var løsningen? Det samme som jeg sa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg