Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei...

Tror ikke du får det noe mer liknende enn XP enn det.

Du har feil ikoner Kris!!! MSN og firefox er ikke kult!

Har vanligvis ikke noen ikoner der annet enn Wimp, men måtte sette ut noe for at JFM skulle se hva jeg mente ;)

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Og jo, Firefox er kult :D

Lenke til kommentar

Det der er jo akkurat det Kris har på forige bildet sitt (Vet ikke om det er quicklaunch som den i XP/Vista, men det kan fikses), bare at han har 1 linje, kan fint dra den ut til 2 så den ser nesten helt identisk ut

Endret av Claaaes
Lenke til kommentar
Eksperimenterer med verktøylinja. Går det an å få flyttet på knappene? (vedlegg)

Det var jo satan så mange svar.

Jeg ønsker kort og enkelt å flytte ikonene til nederste kolonne. Fylles den så starter den på den øverste. Eventuelt at jeg kan ha faste programmer (sporify opera ++ nederst, mapper og notepad øverst). Sikkert ikke mulig å gjøre men kanskje dere vet. :)

Slik:

|startknapp |mappe1 | mappe2 | Notepad

|startknapp |Opera | spotify

Alt sorteres øverst til venstre, ønsker å flytte de mer "flytende".

Lenke til kommentar
kan fint dra den ut til 2 så den ser nesten helt identisk ut

Det er riktig. Bare ikke ha den krysset av for "Lock the taskbar" så kan du trekke den så stor du vil ha den.

Jupp jupp, det akkuratt det kris viste bare han ikke hadde noen vinduer oppe (dumme han! :wallbash:) og ikke så høy (dumme han, igjen! :wallbash:)

Jeg føler at du misliker meg fordi jeg liker Firefox bedre enn Opera/Chrome/IE/Netscape :(

Googla meg til det. Innser at jeg var dårlig å forklare. Men det er bra nå :D

Hva var løsningen? Det samme som jeg sa? :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...