Gå til innhold

Windows 7 - Diskusjon, erfaringer og forslag (utdatert).


Anbefalte innlegg

Ja, mest sannsynlig er 7200 reservert til RTM. Akkurat slik som 7100 var for RC.

 

Siste ryktet ute er at RTM vil bli klar den 13. juli.

 

Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er 7264 RTM? ser ut som den er lekket.

 

Microsoft.Windows.7.x64.Build.7264-iND

 

This is NOT RTM, NOT FiNAL

 

But final RTM build comes some day soon

 

Also the first build with new 'RTM' cdkey dll's

 

Det tok ikke mer enn 30min på full innstalasjon på mine to laptoper, den ene er 5-6 år gammel..

 

Det går VELDIG mye fortere å installere ny installasjon enn å oppgradere. Tar under 10 minutter å installere ny installasjon for meg :)

Lenke til kommentar
Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP.

 

Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall :nei:

Lenke til kommentar
Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall :nei:

Forsåvidt, men syns det har vært ganske voldsomt i denne tråden de siste 10 sidene.

 

Litt noob når det gjelder å finne frem til disse buildene-hvor kan de skaffes?

Bare tilgjengelig via torrent.

Lenke til kommentar
Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP.

 

Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall :nei:

 

:!:

 

Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man?
Endret av Nizzen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man?

 

Beta er jo kommet for eeeeeeeeeeeeeeevig lenge siden....

 

Mente selve operativsystemet. Liten leif

Lenke til kommentar
Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man?

 

Beta er jo kommet for eeeeeeeeeeeeeeevig lenge siden....

 

Mente selve operativsystemet. Liten leif

 

Offisielt kommer det i salg 22. oktober i år, men det blir vell lagt ut på diverse sider i løpet av de neste 2 ukene. Bare Ballmer som vet den nøyaktige datoen.

Endret av Pizzaen
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg vet når det kommer ut, men hvordan blir det å oppradere fra betaen til fullversjonen? Har aldri gjort det før, og orker ikke å lete lenger bak i tråden.

Lenke til kommentar
Jeg vet når det kommer ut, men hvordan blir det å oppradere fra betaen til fullversjonen? Har aldri gjort det før, og orker ikke å lete lenger bak i tråden.

 

Det er jo ingen som har gjort det, siden fullversjonen ikkje er kommet ut enda!

Ikke vær for vanskelig nå. :)

 

 

Det er ikke mulig å oppgradere fra beta/RC. Alt må installeres på nytt. Ikke umulig at det kommer et triks som lar deg gjøre det, slik som med beta/RC-oppgraderingene. Og selv om det er mulig er det ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
jepp, bare oppgrader til RC :)

Bare å pakke opp .iso-fila med winrar, editere den fila som er beskrevet et par sider bakover, og installere fra windows.

Fungerte smertefritt, jeg trengte ikke å reinstallere en eneste driver eller program etterpå heller.

Okei. Da vil filene på Win7-partisjonen bli slettet går jeg utifra? Eller er det bare en "oppdatering" som ikke gjør noe med filene?

Lenke til kommentar
Programmer, brukerdata etc vill beholdes uten endringer. Selve Windowsinstallasjonen vil oppgraderes, dvs at filene vil bli erstattet med nyere versjoner der dette finnes. Jeg har gjort dette både fra 7000 til 7100 og fra 7100 til 7232. Uproblematisk.

 

Jeg har 7100 selv. Sier du at 7232 (er det den siste pr i dag?) må lastes ned som full iso, og at jeg ikke kan hente bare det eksakte som skal oppdateres? Altså vanlig windows update vil ikke gjøre den jobben?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...