TCi Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Ja, mest sannsynlig er 7200 reservert til RTM. Akkurat slik som 7100 var for RC. Siste ryktet ute er at RTM vil bli klar den 13. juli. Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP. Endret 1. juli 2009 av TCi Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er 7264 RTM? ser ut som den er lekket. Microsoft.Windows.7.x64.Build.7264-iND This is NOT RTM, NOT FiNAL But final RTM build comes some day soon Also the first build with new 'RTM' cdkey dll's Det tok ikke mer enn 30min på full innstalasjon på mine to laptoper, den ene er 5-6 år gammel.. Det går VELDIG mye fortere å installere ny installasjon enn å oppgradere. Tar under 10 minutter å installere ny installasjon for meg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP. Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Litt noob når det gjelder å finne frem til disse buildene-hvor kan de skaffes? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall Forsåvidt, men syns det har vært ganske voldsomt i denne tråden de siste 10 sidene. Litt noob når det gjelder å finne frem til disse buildene-hvor kan de skaffes? Bare tilgjengelig via torrent. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Er det sånn at alle 70xx buildene er beta og dermed vil gå ut på dato f.o.m i dag? Og ja, en samle post hadde vært smart! Liste over fungerende program, over sikt over builds, ytelses tester. Noe mer? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Nei 7xxx er RC's og går ut 10. juli neste år var det vel. Rundt der i alle fall EDIT: Beklager, så ikke at du skrev 70xx. De går ut i dag ja. Last ned en RC istedefor som går ut neste år Endret 1. juli 2009 av Selvin Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg har lasta ned, bare ikke brydd med med å oppgradere da jeg tenker å formatere maskinen når jeg får 4GB ekstra minne (skal bli sendt i dag..) Men får se om jeg ikke får ta en oppgradering i mellomtiden. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hvordan blir det med W7 betaen når W7 slippes? Hvordan oppgraderer man? Endret 1. juli 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man? Beta er jo kommet for eeeeeeeeeeeeeeevig lenge siden.... Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Virker som vi trenger en ny tråd om Windows 7 egentlig. De samme spørsmålene går jo opp på hver side. Trådstarter er ikke her lenger (ikke vært på lenge) og ingen ser ut til å ta kontakt med moderator om å få endret OP. Slik er det i alle tråder her på forumet. Folk gidder aldri å lese første post, ei heller noen av de andre sidene i tråden. De leser kanskje de 2 siste postene i en tråd før de spør. Det virker slik for meg iallefall :!: Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man? Endret 1. juli 2009 av Nizzen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man? Beta er jo kommet for eeeeeeeeeeeeeeevig lenge siden.... Mente selve operativsystemet. Liten leif Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) Hvordan blir det med W7 betaen når det slippes? Hvordan oppgraderer man? Beta er jo kommet for eeeeeeeeeeeeeeevig lenge siden.... Mente selve operativsystemet. Liten leif Offisielt kommer det i salg 22. oktober i år, men det blir vell lagt ut på diverse sider i løpet av de neste 2 ukene. Bare Ballmer som vet den nøyaktige datoen. Endret 1. juli 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet når det kommer ut, men hvordan blir det å oppradere fra betaen til fullversjonen? Har aldri gjort det før, og orker ikke å lete lenger bak i tråden. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet når det kommer ut, men hvordan blir det å oppradere fra betaen til fullversjonen? Har aldri gjort det før, og orker ikke å lete lenger bak i tråden. Det er jo ingen som har gjort det, siden fullversjonen ikkje er kommet ut enda! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Jeg vet når det kommer ut, men hvordan blir det å oppradere fra betaen til fullversjonen? Har aldri gjort det før, og orker ikke å lete lenger bak i tråden. Det er jo ingen som har gjort det, siden fullversjonen ikkje er kommet ut enda! Ikke vær for vanskelig nå. Det er ikke mulig å oppgradere fra beta/RC. Alt må installeres på nytt. Ikke umulig at det kommer et triks som lar deg gjøre det, slik som med beta/RC-oppgraderingene. Og selv om det er mulig er det ikke å anbefale. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 jepp, bare oppgrader til RC Bare å pakke opp .iso-fila med winrar, editere den fila som er beskrevet et par sider bakover, og installere fra windows. Fungerte smertefritt, jeg trengte ikke å reinstallere en eneste driver eller program etterpå heller. Okei. Da vil filene på Win7-partisjonen bli slettet går jeg utifra? Eller er det bare en "oppdatering" som ikke gjør noe med filene? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Programmer, brukerdata etc vill beholdes uten endringer. Selve Windowsinstallasjonen vil oppgraderes, dvs at filene vil bli erstattet med nyere versjoner der dette finnes. Jeg har gjort dette både fra 7000 til 7100 og fra 7100 til 7232. Uproblematisk. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 Programmer, brukerdata etc vill beholdes uten endringer. Selve Windowsinstallasjonen vil oppgraderes, dvs at filene vil bli erstattet med nyere versjoner der dette finnes. Jeg har gjort dette både fra 7000 til 7100 og fra 7100 til 7232. Uproblematisk. Jeg har 7100 selv. Sier du at 7232 (er det den siste pr i dag?) må lastes ned som full iso, og at jeg ikke kan hente bare det eksakte som skal oppdateres? Altså vanlig windows update vil ikke gjøre den jobben? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 1. juli 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juli 2009 (endret) edit: siste er 7264 for både x86 og x64 Og nei, du kan ikke gjøre annet enn å oppgradere fra en ferdig ISO. Windows er ikke som Linux. Endret 1. juli 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg